abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126245000

Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft

Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Ex Leden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC

[ Bericht 26% gewijzigd door TJV op 09-05-2013 13:51:30 ]
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_126245059
Goede TT

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon een inconsequente kut die geld wil verdienen over de rug van kleine kutkoters. Prima, maar noem het dan geen FOK!Craft. Torchcraft een idee?
Wil je de spreadsheat zien met in en uitgaven + toekomstige plannen?

Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_126245085
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Je bent gewoon een inconsequente kut die geld wil verdienen over de rug van kleine kutkoters. Prima, maar noem het dan geen FOK!Craft. Torchcraft een idee?
mFok schijnt vrij te zijn, hoor ik?
pi_126245093
Dan betaal jij toch alles :)

En winstmaken _O- Kom op man, je weet niet eens wat alles kost, wat de inkomsten zijn en wat de uitgaven zijn
pi_126245239
De kosten zijn prima terug te vinden hoor, zo duur zijn die hosts niet.
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:55:16 #6
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_126245273
Ik kan bevestigen dat FOK!Craft nog lang geen winst maakt.
pi_126245277
En hoe je het ook wendt of keert, je doet nu exact hetzelfde als Berend toen. Maakt mij verder niet uit, maar ontken het dan gewoon niet.
pi_126245342
Het punt is dat je maanden loopt te janken en vervolgens precies hetzelfde gaat doen. Zeg niet dat dat niet de bedoeling was, want als je half mcforum uitnodigt weet je dat je een betere server nodig hebt. Je doet hetzelfde als Berend maar bent te laf om het toe te geven.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_126245364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En hoe je het ook wendt of keert, je doet nu exact hetzelfde als Berend toen. Maakt mij verder niet uit, maar ontken het dan gewoon niet.
Ik doe hetzelfde als alle andere 100-en minecraft hosts die een goede server willen draaien bedoel je
pi_126245421
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef TJV het volgende:
Het punt is dat je maanden loopt te janken en vervolgens precies hetzelfde gaat doen. Zeg niet dat dat niet de bedoeling was, want als je half mcforum uitnodigt weet je dat je een betere server nodig hebt. Je doet hetzelfde als Berend maar bent te laf om het toe te geven.
Dan geef ik het bij deze toch toe als je dat zo graag wilt, maar van winst maken is geen sprake ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 23:59:10 #11
371113 plopkweker
poolkwarker
pi_126245543
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De kosten zijn prima terug te vinden hoor, zo duur zijn die hosts niet.
35 euro per maand incl. btw met de host waar we naar gaan overstappen. + webhosting is betaald voor 1 jaar met eenmalige aansluitkosten van ong. 15 euro (met host switch van 7,50), IP + domeinnaam en de multicraft licentie van 10 euro in 1x betaald 1 maand geleden. 100+ euro's bij elkaar en dan nog elke maand die 35 euro die erboven op komt

-edit-

Multicraft komt nog + dat IP, maar de rest klopt zo wel een beetje
pi_126245861
En dan nog hebben we mazzel dat we met votifier een paar maanden gratis premium zullen krijgen van de oprichter ervan wat normaal 10 euro/maand kost.
pi_126245987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef plopkweker & co het volgende:

[..]

35 euro per maand incl. btw met de host waar we naar gaan overstappen. + webhosting is betaald voor 1 jaar met eenmalige aansluitkosten van ong. 15 euro (met host switch van 7,50), IP + domeinnaam en de multicraft licentie van 10 euro in 1x betaald 1 maand geleden. 100+ euro's bij elkaar.
Nu je deze uitgaven gedaan hebt moet je dus elke keer weer mongolen aantrekken die betalen. Ik ga er niet vanuit dat je zelf die honderden euro's ( :') ) betaalt, dus zul je wel moeten om jezelf uit de penarie te helpen he? Vervolgens kun je iedereen die wat wil doorverwijzen naar de rankpagina, 12-jarige kutkotertjes hebben niet door voor wat voor shit ze betalen dus die halen een wallie-kaart en doen het toch wel. Joepie, jij hebt je centjes en kunt voor godfather spelen. Zou bijna denken dat je een kloon bent.
pi_126246147
jammer voor jou is de meerderheid van de donaties van mensen die ouder dan jij zijn :P
Zij betalen omdat ze het naar hun zin hebben en de server up willen houden voor een lange tijd.
pi_126246211
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:07 schreef shaderon het volgende:
jammer voor jou is de meerderheid van de donaties van mensen ouder dan dat jij bent :P
Meerderheid? Iedereen volgens mij

Zitten wel 12 jarige jochies op maar die doneren niet. Wel de mensen die de potentie van de server inzien en er voor doneren dat het blijft verbeteren en up kan blijven.
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:12:45 #16
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_126246448
popcorn topic
Fear is the grease of society.
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:13:44 #17
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126246502
Zodra je donaties accepteert veranderd een server meestal toch wel wat.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_126246555
True
pi_126246650
Of ze nou 12 of 42 zijn zal mij een worst wezen. Je gaat van een ''jongens, ik betaal 15 euro per maand. Ik kan het zelf betalen, maar donaties zijn natuurlijk welkom'' naar een ''ik moet een server, website, licenties en stickytopic betalen, dus dokken'' server. Snap je het verschil? Je koopt van alles wat totaal niet noodzakelijk is voor die server en vervolgens doe je alsof de server niet zonder online kan blijven. Het hele idee van een server voor erbij haal je daarmee weg omdat je toch een x bedrag moet binnenharken zodat jouw zakgeld niet verdampt.

Die server kost je 35 euro, al het andere doneer je niet voor.

Maar hey, ik zeg hetzelfde als ik bij berendje zei; geld vragen en godfather spelen is imo een beetje heel erg flauw.
pi_126246782
Zeg dat ook maar tegen alle andere server eigenaren ;)

Het is niet iets dat alleen wij toevallig doen..
  donderdag 9 mei 2013 @ 00:18:52 #21
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126246791
Gewoon een paypal donate button op je website plaatsen, wie wil doneren kan dat doen maar daar zitten verder geen extra bonussen aan verbonden.

Daarbij zullen oudere spelers grotere bedragen geven dan die je nu krijgt. (brengt meer op weet ik uit ervaring)

daarnaast kun je misschien nog een service aanbieden waarmee spelers iets speciaals kunnen doen, misschien een eigen world voor een donatie? Iets in die richting..

.. - zoals FOK! het doet met de notes eigenlijk :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_126246922
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef shaderon het volgende:
Zeg dat ook maar tegen alle andere server eigenaren ;)

Het is niet iets dat alleen wij toevallig doen..
Zal me ook een worst zijn, dump gewoon een donatiebutton op je website(nou vooruit, die heb je dan ook nodig) en als iemand wil doneren doet ie het wel. Ga geen voordelen geven want dat is natuurlijk alleen maar een incentive om te doneren zodat jij je geld krijgt. Donaties verdienen in plaats van binnenharken.

Edit: wat piek zegt dus.
pi_126247046
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:18 schreef Curlbrah het volgende:
Gewoon een paypal donate button op je website plaatsen, wie wil doneren kan dat doen maar daar zitten verder geen extra bonussen aan verbonden.

Daarbij zullen oudere spelers grotere bedragen geven dan die je nu krijgt. (brengt meer op weet ik uit ervaring)

daarnaast kun je misschien nog een service aanbieden waarmee spelers iets speciaals kunnen doen, misschien een eigen world voor een donatie? Iets in die richting..

.. - zoals FOK! het doet met de notes eigenlijk :P
100 worlds hosten (bij wijze van spreken) is een cpu vreter en neemt best veel ram in beslag, daarvoor zou je een server nodig hebben van 300+ euro/maand en dat kan niet. Overigens als ik wat zou doneren voor een server zou ik er graag iets voor terug willen zien, je investeert toch ook niet in ING om er geen aandelen in te krijgen?
pi_126247091
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:23 schreef plopkweker het volgende:

[..]

100 worlds hosten is een cpu vreter en neemt best veel ram in beslag, daarvoor zou je een server nodig hebben van 300+ euro/maand en dat kan niet. Overigens als ik wat zou doneren voor een server zou ik er graag iets voor terug willen zien, je investeert toch ook niet in ING om er geen aandelen in te krijgen?
Ja, betalen voor een sandfarm vergelijken met aandelen. Goeie.
pi_126247116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 00:24 schreef TJV het volgende:

[..]

Ja, betalen voor een sandfarm vergelijken met aandelen. Goeie.
Een server up willen houden vergelijken met de godfather. Goeie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')