imo welquote:
quote:
ohja toen was ik de rijkstequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:45 schreef tuut-chips het volgende:
1.7.3 iconomy. Beter is het nooit geworden.
die is wel slecht/goed zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
I was walking down the street and saw a black guy walking with a TV in his hands. I thought to myself, shit that looks like mine so I rush home. Nope, mine was still there, shining my shoes.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:17 schreef bobbernaut het volgende:
I was walking down the street and saw a black guy walking with a TV in his hands. I thought to myself, shit that looks like mine so I rush home. Nope, mine was still there, shining my shoes.
Was ik niet voor de duidelijkheid..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dimdamian: Wat is een giant?
Bestemmingsplan: Je moeder
Je bent gemute
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je bent gemute
De Android-smartphone komt via het Nederlandse Mobifocus eind mei of begin juni op de markt.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je bent gemute
Laten importeren en nederlandse software op flashenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De Android-smartphone komt via het Nederlandse Mobifocus eind mei of begin juni op de markt.
Ja gvd.
Dat klinkt als windows phone..quote:
nee dankje. Ik ga er niks aan veranderenquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laten importeren en nederlandse software op flashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |