Dacht al, die man is al in de 50.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Wacht, dat was niet Jhim van Bemmel... Iig was er iemand die docent was voor zijn kamerlidmaatschap.
Was het Harm Beertema? Die heeft ook een snor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef thettes het volgende:
[..]
Die PVV man deed het toen wel goed. Pas halverwege kon ik hem op populisme betrappen toen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef remcoP het volgende:
[..]
Was het Harm Beertema? Die heeft ook een snor.
Verbaasd dat ie een baan had, aldus Eric van Sauers.quote:
zou een geweldige acteur zijn. Als politicus lachwekkend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had wel een goed verhaal ja.
Was dat een standup grapje van Eric?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Verbaasd dat ie een baan had, aldus Eric van Sauers.
quote:Heleen van Royen heeft relatie met drummer Rigby
Heleen van Royen heeft een nieuwe liefde. De 48-jarige schrijfster laat aan RTL Boulevard weten dat ze het leuk heeft met Bart Meeldijk, de 26-jarige drummer van de band Rigby.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Even een shownieuwtje tussendoor om de boel op te leuken
[..]
Is hij familie van Dirk Meeldijk?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is het leuk hebben met?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja, na haar laatste optreden bij P&W kan je alleen maar medelijden hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij Heleen niet bij een wijntje drinken en een film kijken blijftquote:
Sowieso... stem daarom Fretzl 2025..quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef UncleDolan het volgende:
Nederland moet alle problemen op de wereld verhelpen.
Leg uit ...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef UncleDolan het volgende:
Nederland moet alle problemen op de wereld verhelpen.
Komt uit een hele oude show van Eric. Ging over televisie-negers. Ik lag op de grond van het lachen toen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was dat een standup grapje van Eric?
ja dat is moeilijk om beter dan dat te zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe daar maar lacherig over. Maar ik vind het beter dan de W van Willem.
Hoezo is dit snoepen uit een subsidiepot dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:57 schreef Morendo het volgende:
Ik wil me ook engageren en van het subsidiecircuit snoepen.
Die is al een tijdje bezigquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
TV / [RTL7] Snakes on a Plane
Hier verder.
Af en toe je gezicht laten zien, je profiel scherp houden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef thettes het volgende:
[..]
Hoezo is dit snoepen uit een subsidiepot dan?
Precies!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, misschien heb je wel een belangrijk deel van de verhaallijn gemist.
Het verhaal wordt samengevat in de titelquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, misschien heb je wel een belangrijk deel van de verhaallijn gemist.
welke subsidies snoept hij dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Af en toe je gezicht laten zien, je profiel scherp houden.
Hij is de grap.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef marcodej het volgende:
Fretz noemt zich cabaretier, maar heeft iemand hem al eens een keer een grapje horen maken?
Moet dat dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef marcodej het volgende:
Fretz noemt zich cabaretier, maar heeft iemand hem al eens een keer een grapje horen maken?
Ja, dat ie in 2025 premier wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:59 schreef marcodej het volgende:
daar blijven we voor wakkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
Axel Arnbak
Cyberveiligheid onderzoeker beschouwt aanpak voor cyberaanvallen.
Wim Wolters
Klinisch psycholoog bespreekt ontvoering van drie vrouwen in Cleveland.
Vincent Bijlo
Cabaretier viert zijn 25-jarig jubileum in het theatervak.
Carola Schouten
ChristenUnie-Tweede Kamerlid houdt speech in 'Haags Vuur'.
Alleen deze twee zijn het luisteren een beetje waard, dus laten we hopen dat ze mogen beginnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:29 schreef golfer het volgende:
Axel Arnbak
Cyberveiligheid onderzoeker beschouwt aanpak voor cyberaanvallen.
Wim Wolters
Klinisch psycholoog bespreekt ontvoering van drie vrouwen in Cleveland.
Hij mag best doorgaan... zo min mogelijk tijd voor Bijlo en Carola.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:15 schreef superniger het volgende:
die man wil wel graag aan het woord blijven
Al je gold weg? of wat je daar ook hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
Battlelog van Battlefield wordt ook aangevallen door cyberfags. Veel erger.
Nee, gewoon telkens gekickt worden na een x-aantal minuten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Al je gold weg? of wat je daar ook hebt.
Ach man dat is toch gewoon een uitdrukking.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
LOL.. Mannetje van het internet tegen Vincent Bijlo: Nee, maar kijk...............
Hij snapt er zelf volgens mij ook weinig van.quote:
Klopt, iedere keer ontweek hij de (relevante) vragen van Pauw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij snapt er zelf volgens mij ook weinig van.
Enige wat hij zegt is UPDATEN, maar hij kan niet uitleggen waarom.
Zo heeft hij het geleerd, alleen werken volgens 'pre-fab' systemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij snapt er zelf volgens mij ook weinig van.
Enige wat hij zegt is UPDATEN, maar hij kan niet uitleggen waarom.
Haar dromen kon ze realiseren, en dankzij haar kamerlid kunnen wij (dwz de ondernemers) dat ook straks...quote:
Dat zit er dik in. Wat een incoherent verhaal zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gevolg: 'Fuck, waarom heb ik hier nou naar geluisterd'
De moed zakt me in de schoenen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb half geluisterd, ik moest even iets anders doen en toen ik terug kwam zat ik meer op haar gebaartjes te letten en op andere dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke andere dingen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb half geluisterd, ik moest even iets anders doen en toen ik terug kwam zat ik meer op haar gebaartjes te letten en op andere dingen.
Borsten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb half geluisterd, ik moest even iets anders doen en toen ik terug kwam zat ik meer op haar gebaartjes te letten en op andere dingen.
Ad nauseam.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
En hoeveel uitzendingen is dit leuke item nog?
Ik ook de laatste keer. Maar dat wist je al.quote:
Een Joodse moslim volgens mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Werd ze zwanger van een Israëliër of een Palestijn?
Van de opperrabbijn waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Nou ze is wel lekker geil, gaat een jaartje in Israél studeren komt zwanger terug, die gasten hebben zich wel uitgeleefd op haar met haar bijbeltje, zou het niet?quote:
Je bent naar zijn voorstelling geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Dit zijn echt avondjes lachen, jongens.
Nee, een neger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Andries Knevel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van de opperrabbijn waarschijnlijk
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent naar zijn voorstelling geweest?
Geen echte poppen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.
Tja als jij het zegt. Ik zie het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ze is wel lekker geil, gaat een jaartje in Israél studeren komt zwanger terug, die gasten hebben zich wel uitgeleefd op haar met haar bijbeltje, zou het niet?
Ik ook niet, maar dat concludeer ik slechts. Komt zwanger terug wil stoppen met de studie, gaat naar de prof, die gaat er nog een keer overeen en nu is ze TK-lid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als jij het zegt. Ik zie het niet.
Spreekwoordelijke rapen he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Wou net zeggen, anders zijn de rapen gaar.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke rapen he?
Geen echte rapen. Zou nogal raar zijn!
Dit begrijp ik!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef starla het volgende:
[..]
Tot iedereen begint te braken. Zo beter?
En dan voor de CU ageren tegen de heersende seksuele moraalquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat concludeer ik slechts. Komt zwanger terug wil stoppen met de studie, gaat naar de prof, die gaat er nog een keer overeen en nu is ze TK-lid.
Juist ook vooral geen condoom gebruiken bij je vluchtige contacten tijdens je seksfeestjes in Jeruzalem...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan voor de CU ageren tegen de heersende seksuele moraal
Aardige jongen is het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er iemand, naast tong80, die Bijlo grappig vindt?
Ik zou het niet weten, ik luister maar voor 10%... zijn verhaal gaat aan me voorbij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, maar volgens mij wil ie het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
O, geen Palestijn btw, denk ik nu, die neuken alleen konten...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Slechthorend, doof?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik luister maar voor 10%... zijn verhaal gaat aan me voorbij.
Niet alleen daar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bos haar onder de oksels zit.
Jezus was ook een hippie hè, zo is het ook...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bos haar onder de oksels zit.
Omdat het een blinde Bart Chabot is?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan hem. Waarom weet ik niet eens.
Tja je zult je dat maar afvragen he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me af of 50-jarige vrouwen scheren ineens...
Misschien omdat het publiek en de tafel zijn niet-grappige opmerkingen aanmoedigt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ja, moet je toch even met Starla in contact treden, die is dokter dacht ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, maar het klinkt als "Blablablablabla"
veel israelers gingen hem al voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
"Op jou zou ik even moeten oefenen."
Gevaarlijke versierzin.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Klinkt inderdaad als een receptieve afasie, snel naar de SEH!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, moet je toch even met Starla in contact treden, die is dokter dacht ik...
Wachten tot er een vijftigjarige vrouw is die dat wil beantwoorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon nog even een decennium wachten , bedoel je?
Over 10 jaar wrs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wachten tot er een vijftigjarige vrouw is die dat wil beantwoorden.
Haha die man aan tafel dacht er ook zo over, toen de eindtune begon ff op zijn horloge kijken.quote:
Bijlo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha die man aan tafel dacht er ook zo over, toen de eindtune begon ff op zijn horloge kijken.
Psyscholoog was oke, cybermeneer was slecht maar ook wel oke. Rest heb ik niet kunnen aanhoren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha die man aan tafel dacht er ook zo over, toen de eindtune begon ff op zijn horloge kijken.
Die cybermeneer was gewoon een verkoper.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Psyscholoog was oke, cybermeneer was slecht maar ook wel oke. Rest heb ik niet kunnen aanhoren.
Ze scheert nog hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n grove grap op jouw leeftijd vind ik niet kunnen.
En opmerkingen over mijn leeftijd kunnen ook niet hequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n grove grap op jouw leeftijd vind ik niet kunnen.
Het moest even, sorry.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En opmerkingen over mijn leeftijd kunnen ook niet heHier ben ik leeftijdloos.
Niet slijmen, jonge...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het moest even, sorry.![]()
Heb je mij eigenlijk een positieve note gegeven voor DWDD OP?
Ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het moest even, sorry.![]()
Heb je mij eigenlijk een positieve note gegeven voor DWDD OP?
haha jonger is niet erg, maar volgens mij ben jij wel heeeel jongquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hossel hier voor je ogen gewoon een dame van jouw leeftijd.
sssshht... Ryan is nu jaloers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
haha jonger is niet erg, maar volgens mij ben jij wel heeeel jong
Trick question he? Maar ik let op, ondanks de wijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
Even serieus, you guys are killing me, maar eh Karina wat voor mesjes gebruik je nu?
quote:Sander Terphuis
PvdA-lid blikt vooruit op de extra politieke ledenraad op 12 mei.
Willa Stoutenbeek
PR-expert over textielproductie in Bangladesh.
Peter Römer
Acteur en schrijver over de eerste theatervoorstelling 'Baantjer'.
Jack de Vries
Voormalig CDA-politicus maakt de winnaar bekend van 'Haags Vuur'.
Theatervoorstelling Baantjerquote:
Pauw in de jury?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Theatervoorstelling Baantjer![]()
En Jack gaat bekend maken welk vrouwelijk kamerlid het beste kan pijpen.
Jeanine natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Theatervoorstelling Baantjer![]()
En Jack gaat bekend maken welk vrouwelijk kamerlid het beste kan pijpen.
Daar ging de serie 'Haags vuur' toch over? Of heb ik al die keren een heel verkeerd idee gehad... In de uitzending was het voorstelrondje, en na de uitzending op de boot mochten ze hun talent laten zien.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:47 schreef OProg het volgende:
Willa Stoutenbeek
PR-expert over textielproductie in Bangladesh.
Hoe ze daar met de werknemers omgaan (werkomstandigheden etc.), net slaafjes.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Goedenavond, goedenavond dames en heren.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
Buenos noches.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef Specularium het volgende:
oequote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat dakje uit, UUUU of UHHHH?
Eerlijk gezegd had ik hem voor deze kwestie nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft ook zijn 15 minuutjes of fame he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |