Al je gold weg? of wat je daar ook hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
Battlelog van Battlefield wordt ook aangevallen door cyberfags. Veel erger.
Nee, gewoon telkens gekickt worden na een x-aantal minuten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Al je gold weg? of wat je daar ook hebt.
Ach man dat is toch gewoon een uitdrukking.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Wopper1 het volgende:
LOL.. Mannetje van het internet tegen Vincent Bijlo: Nee, maar kijk...............
Hij snapt er zelf volgens mij ook weinig van.quote:
Klopt, iedere keer ontweek hij de (relevante) vragen van Pauw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij snapt er zelf volgens mij ook weinig van.
Enige wat hij zegt is UPDATEN, maar hij kan niet uitleggen waarom.
Zo heeft hij het geleerd, alleen werken volgens 'pre-fab' systemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij snapt er zelf volgens mij ook weinig van.
Enige wat hij zegt is UPDATEN, maar hij kan niet uitleggen waarom.
Haar dromen kon ze realiseren, en dankzij haar kamerlid kunnen wij (dwz de ondernemers) dat ook straks...quote:
Dat zit er dik in. Wat een incoherent verhaal zeg.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gevolg: 'Fuck, waarom heb ik hier nou naar geluisterd'
De moed zakt me in de schoenen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb half geluisterd, ik moest even iets anders doen en toen ik terug kwam zat ik meer op haar gebaartjes te letten en op andere dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |