Nee, maar volgens mij wil ie het gewoon niet zien.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er iemand, naast tong80, die Bijlo grappig vindt?
O, geen Palestijn btw, denk ik nu, die neuken alleen konten...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Werd ze zwanger van een Israëliër of een Palestijn?
Slechthorend, doof?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik luister maar voor 10%... zijn verhaal gaat aan me voorbij.
Niet alleen daar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bos haar onder de oksels zit.
Jezus was ook een hippie hè, zo is het ook...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:46 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bos haar onder de oksels zit.
Omdat het een blinde Bart Chabot is?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan hem. Waarom weet ik niet eens.
Tja je zult je dat maar afvragen he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me af of 50-jarige vrouwen scheren ineens...
Misschien omdat het publiek en de tafel zijn niet-grappige opmerkingen aanmoedigt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan hem. Waarom weet ik niet eens.
Ja, moet je toch even met Starla in contact treden, die is dokter dacht ik...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, maar het klinkt als "Blablablablabla"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |