veel israelers gingen hem al voorquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
"Op jou zou ik even moeten oefenen."
Gevaarlijke versierzin.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan hem. Waarom weet ik niet eens.
Klinkt inderdaad als een receptieve afasie, snel naar de SEH!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, moet je toch even met Starla in contact treden, die is dokter dacht ik...
Wachten tot er een vijftigjarige vrouw is die dat wil beantwoorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon nog even een decennium wachten , bedoel je?
Over 10 jaar wrs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wachten tot er een vijftigjarige vrouw is die dat wil beantwoorden.
Haha die man aan tafel dacht er ook zo over, toen de eindtune begon ff op zijn horloge kijken.quote:
Bijlo?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha die man aan tafel dacht er ook zo over, toen de eindtune begon ff op zijn horloge kijken.
Psyscholoog was oke, cybermeneer was slecht maar ook wel oke. Rest heb ik niet kunnen aanhoren.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Haha die man aan tafel dacht er ook zo over, toen de eindtune begon ff op zijn horloge kijken.
Die cybermeneer was gewoon een verkoper.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Psyscholoog was oke, cybermeneer was slecht maar ook wel oke. Rest heb ik niet kunnen aanhoren.
Ze scheert nog hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n grove grap op jouw leeftijd vind ik niet kunnen.
En opmerkingen over mijn leeftijd kunnen ook niet hequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n grove grap op jouw leeftijd vind ik niet kunnen.
Het moest even, sorry.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En opmerkingen over mijn leeftijd kunnen ook niet heHier ben ik leeftijdloos.
Niet slijmen, jonge...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het moest even, sorry.![]()
Heb je mij eigenlijk een positieve note gegeven voor DWDD OP?
Ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het moest even, sorry.![]()
Heb je mij eigenlijk een positieve note gegeven voor DWDD OP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |