Welke andere dingen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb half geluisterd, ik moest even iets anders doen en toen ik terug kwam zat ik meer op haar gebaartjes te letten en op andere dingen.
Borsten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb half geluisterd, ik moest even iets anders doen en toen ik terug kwam zat ik meer op haar gebaartjes te letten en op andere dingen.
Ad nauseam.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef Travel. het volgende:
En hoeveel uitzendingen is dit leuke item nog?
Ik ook de laatste keer. Maar dat wist je al.quote:
Een Joodse moslim volgens mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Werd ze zwanger van een Israëliër of een Palestijn?
Van de opperrabbijn waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Nou ze is wel lekker geil, gaat een jaartje in Israél studeren komt zwanger terug, die gasten hebben zich wel uitgeleefd op haar met haar bijbeltje, zou het niet?quote:
Je bent naar zijn voorstelling geweest?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
Dit zijn echt avondjes lachen, jongens.
Nee, een neger.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
Andries Knevel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van de opperrabbijn waarschijnlijk
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent naar zijn voorstelling geweest?
Geen echte poppen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan heb je de spreekwoordelijke poppen aan het dansen.
Tja als jij het zegt. Ik zie het niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ze is wel lekker geil, gaat een jaartje in Israél studeren komt zwanger terug, die gasten hebben zich wel uitgeleefd op haar met haar bijbeltje, zou het niet?
Ik ook niet, maar dat concludeer ik slechts. Komt zwanger terug wil stoppen met de studie, gaat naar de prof, die gaat er nog een keer overeen en nu is ze TK-lid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja als jij het zegt. Ik zie het niet.
Spreekwoordelijke rapen he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef starla het volgende:
[..]
Wou net zeggen, anders zijn de rapen gaar.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke rapen he?
Geen echte rapen. Zou nogal raar zijn!
Dit begrijp ik!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:36 schreef starla het volgende:
[..]
Tot iedereen begint te braken. Zo beter?
En dan voor de CU ageren tegen de heersende seksuele moraalquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat concludeer ik slechts. Komt zwanger terug wil stoppen met de studie, gaat naar de prof, die gaat er nog een keer overeen en nu is ze TK-lid.
Juist ook vooral geen condoom gebruiken bij je vluchtige contacten tijdens je seksfeestjes in Jeruzalem...quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan voor de CU ageren tegen de heersende seksuele moraal
Aardige jongen is het.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er iemand, naast tong80, die Bijlo grappig vindt?
Ik zou het niet weten, ik luister maar voor 10%... zijn verhaal gaat aan me voorbij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Is er iemand, naast tong80, die Bijlo grappig vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |