quote:
Weer mag Ali niet mee eten dan.quote:
Klopt. Ik heb ook geen medelijden.quote:
Vroeger?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Vroeger liepen ze naar buiten en pakten alles wat er maar rondliep en vloog en gooide dat erbij.
Hij wil te graag bij de high culture horen terwijl hij gewoon een GS columnistje blijft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Om ontroering te veinzen overdrijft Dijkshoorn weer tot in het absurde. Wat een armoedig trucje toch, bah bah.
quote:
Daar krijg je een vislucht van.quote:
WTF??quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Van de week in Spanje stukjes varkenspoot gegeten: lullend zacht vlees. Niet lekker, terwijl een hele poot meer kan zijn, zo heb ik begrepen.
mijn geslachtsdeel ook.. is ook vleesquote:
Ook van Europa en misschien wel van de... wereld?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:16 schreef Pino112 het volgende:
#DeMart trending topic nummer 1 in Nederland
Scherpquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef Martinello het volgende:
Het zou ontleend zijn aan een joodse schotel. Wat doen die varkenspoten er dan in?
Of even om het zout vragen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
En dan een dikke klodder Heinz erover.
Ik eet het alleen met appelmoes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Frietsausquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet het alleen met appelmoes.
Ik las 'billetje'quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een brilletje nodig.
http://www.biologischeaan(...)biologischemerken-55quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef thettes het volgende:
IJbier! bij mij om de hoek gemaakt en heerlijk!
Idd, krijg meteen weer honger.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef Soury het volgende:
Lijkt me heerlijk, en bier van Brouwerij het IJ
Wel Nick & Simon.quote:
En hij doet het met kinderen. Vraag maar aan Prem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja! Die Jan Pierre had het over de Varkenskop van Kranenborg die bereidt zou moeten worden omdat hij ooit een vogeltje opat bij DWDD, de ontstellende Azijnbode-zeikerd.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze keer ga ik doen alsof ik Lucky ook leuk vind.
quote:
NEEM DAT TERUG PREM ! PREM, DAT NEEM JE TERUG!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
[..]
En hij doet het met kinderen. Vraag maar aan Prem.
quote:
West kant van Grunn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Drenthe? (ik hoorde iets in de verte)
Klopt jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef tralalala het volgende:
TV / Hotter Than My Daughter #38 GTST loopt weer langer uit!
Lachenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Moslims pesten met Matthijs van Nieuwkerk
Neehoor. alleen Ali B eet het niet en het potje dat ze voor hem speciaal hebben gemaakt ook niet want geen halalvleesquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb het niet gezien maar doen ze moeilijk over een varkenspoot...Ik eet mijn snert niet zonder
![]()
quote:Mart Smeets in 1993: "[Doping] zit constitutioneel in het wielrennen vast." Op de vraag van Theo van Gogh hoeveel renners in het peloton doping gebruiken, antwoordde Smeets toentertijd: 100%.
http://vierpennen.nl/een-prettig-gesprek-met-mart-smeets/
What else is new?quote:
Niks, ik klaagde er dan ook niet over.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er voor jullie vleeseters mis met die varkenspoot? Waarom is dat anders dan spare ribs of een koteletje?
Vond je dat? Ik vond dat Mart met zijn opmerking maar dom over kwam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan hij even alles op een rijtje zetten, Mart gaf hem er wel van langs.
Ik heb in Duitsland eens per ongeluk 'Schweinehaxe' (o.i.d.) besteld en dat bleek dus een vrijwel complete varkenspoot te zijn. Een kippenpootje afkluiven OK, maar je tanden in een soort rubberige tafelpoot steken viel me niet mee.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat is er voor jullie vleeseters mis met die varkenspoot? Waarom is dat anders dan spare ribs of een koteletje?
Schweinehaxequote:Op donderdag 9 mei 2013 16:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland eens per ongeluk 'Schweinehaxe' (o.i.d.) besteld en dat bleek dus een vrijwel complete varkenspoot te zijn. Een kippenpootje afkluiven OK, maar je tanden in een soort rubberige tafelpoot steken viel me niet mee.
Eens en nooit weer dus.
Kop in het zand.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks, ik klaagde er dan ook niet over.
De meeste mensen willen alleen niet weten hoe vlees op hun bord komt, zo'n poot herinnert daar iets teveel aan.
Ja, ik was een stuk jonger, sprak amper Duits en stond toen kennelijk nog open voor avontuur.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Schweinehaxedan vraag je er ook wel een beetje om
En dan meteen die verbouwde homo. Wel erg en zo, maar toch.quote:
Die homo is wel tofquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan meteen die verbouwde homo. Wel erg en zo, maar toch.
Het voetbal kan dus op blijven staan.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dan meteen die verbouwde homo. Wel erg en zo, maar toch.
Dat wel, maar als ze met 'compilatie' gesprekjes van twee weken terug bedoelen...quote:
quote:
Wanneer komen de Eagles dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
oh, een compilatie omdat het hemelvaart is?
Ik kijk ook amper en doe tegelijkertijd nog allerlei dingen. Maar dat doe ik eigenlijk altijd al bij DWDD.quote:
Ja dat doe ik ook vaak. Niet zoveel tegelijk, maar wel meestal dingen tussendoor. Maar nu kijk ik liever voetballen. Oude stukjes kijken vind ik nooit zo leuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kijk ook amper en doe tegelijkertijd nog allerlei dingen. Maar dat doe ik eigenlijk altijd al bij DWDD.
Speelfilmpje downloaden, Youtube-filmpjes bekijken, eten, koffie, post openmaken en lezen, rekeningen betalen, wasmachine aanzetten, kleding opruimen, etc, etc.
Ja, beetje suf allemaal inderdaad. Het zijn nou ook niet direct 'the best of' hoogtepunten van 10 jaar DWDD, maar gewoon willekeurige stukjes van een paar weekjes terug.quote:
Ja dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Pietepietje het volgende:
Was dit ook de aflevering dat ze die interactieve mode lieten zien?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:47 schreef Pietepietje het volgende:
Was dit ook de aflevering dat ze die interactieve mode lieten zien?
Irritante kutgeitenquote:
Matthijs werkt niet op zon- en feestdagen.quote:
ow, logisch eigelijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Matthijs werkt niet op zon- en feestdagen.
Hij zat vast.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:57 schreef Pietepietje het volgende:
En toen greep ze hem vast en sleurde hem zo naar beneden
Was echt on-boeiend zelfs.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
Valerio en Dennis. Was ook niet echt boeiend.
Lijkt zo'n penoze-type, maar is een acteur slash moppentapper.quote:
Nope.quote:
Ik vind het 6 keer niks.quote:
Anders was je nu wel wat laat geweest.quote:
MMH gaat een opmerking maken over de fittie Mart-Mattijs!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek van The Opposites
Tafelheer Marc-Marie Huijbrechts
Pieter Derks
dit is de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrr
Als Pieter nou eens een keer de tafelheer is, en Marc-Marie doet de standup aan het eindequote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek van The Opposites
Pieter Derks
Saaie tafelheer dan.... En de MMH-time is dan veel te kort. Geen goed plan dus. Sorry.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als Pieter nou eens een keer de tafelheer is, en Marc-Marie doet de standup aan het einde
MMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek van The Opposites
Pieter Derks
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als Pieter nou eens een keer de tafelheer is, en Marc-Marie doet de standup aan het einde
Ik heb het nog niet gezien.... geeft niet, hij is nog jong enzo..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Het zal mensen verbazen hoe ad rem Pietertje eigenlijk is.
MM is vaak uitgezonden op de PO.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien.... geeft niet, hij is nog jong enzo..
Ik had het over Pietertjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
MM is vaak uitgezonden op de PO.
En die is al 143 ofzo.
En over de illegalen en de splitsing in de PvdA en over de 'handreiking van de VVD' en of het kabinet niet gaat vallen nu. Ik vraag me dan af: Waar is Felix if you need him?quote:
Ow die Samsomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En over de illegalen en de splitsing in de PvdA en over de 'handreiking van de VVD' en of het kabinet niet gaat vallen nu. Ik vraag me dan af: Waar is Felix if you need him?
Ow ja! Zie het nu! Mens wat ben je scherp op de vroege ochtendquote:
Tijd voor nog wat koffie denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ow ja! Zie het nu! Mens wat ben je scherp op de vroege ochtend![]()
Ja dank je... pak ff een koekje erbij. He, gezellig zo!quote:
Goed idee, pak ik effequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja dank je... pak ff een koekje erbij. He, gezellig zo!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Samsom zal ook aanschuiven, onderwerp nog niet bekend.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En over de illegalen en de splitsing in de PvdA en over de 'handreiking van de VVD' en of het kabinet niet gaat vallen nu. Ik vraag me dan af: Waar is Felix if you need him?
Felix man!! Felix, je kent hem wel.. kan alles duiden, onze ziener! Wat zeg ik: HELD!!!quote:
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Het zal mensen verbazen hoe ad rem Pietertje eigenlijk is.
Juist. Kan wel eens een topshow worden!quote:
Wat moet ie dan doen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef Quotidien het volgende:
Slappe reactie van Matthijs op die opmerking gisteren.
Ik probeer het niet eens meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij probeert Specularium te begrijpen??
In ieder geval niet heel verontwaardigd kijken en dan aarzelend "oké.." zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat moet ie dan doen?
Hem op zijn bek slaan? (zou terecht zijn overigens)
Hij glimlachde ook nogquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In ieder geval niet heel verontwaardigd kijken en dan aarzelend "oké.." zeggen.
Vaak blijven zitten omdat ze nooit les krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is iedereen op Spangalis minstens 25?
Waarom tegenzin?quote:
Dan moeten die jongelui van school worden gestuurd.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Vaak blijven zitten omdat ze nooit les krijgen.
Oh ja, da's waar.quote:
Humberto heeft haar gedaan.quote:
Alleen die Chinees is 27, de rest 16/17.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is iedereen op Spangalis minstens 25?
Echt nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen die Chinees is 27, de rest 16/17.
Even met zijn kale knarretje er tegenaan wrijven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Humberto heeft haar gedaan.
Ik het kader van coöperatief zakendoen.
Goede casting dan want die acteurs en actrices zien er stuk voor stuk ouder uit dan mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen die Chinees is 27, de rest 16/17.
Dat zegt niks want wij weten niet hoe oud jij bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede casting dan want die acteurs en actrices zien er stuk voor stuk ouder uit dan mij.
Jij moet er dan ook nog haar op krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede casting dan want die acteurs en actrices zien er stuk voor stuk ouder uit dan mij.
20quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt niks want wij weten niet hoe oud jij bent.
21 ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt niks want wij weten niet hoe oud jij bent.
Ik ga kijken.quote:
Ik kom ook zeer volwassen over altijd, dat is zeg maar mijn ding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ouder was! Maar dan klopt het, ze zien er stuk voor stuk ouder uit dan 20.
Ik dacht ook dat hij ouder wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ouder was! Maar dan klopt het, ze zien er stuk voor stuk ouder uit dan 20.
Blijkbaar. Ik ga er rekening mee houden dat je nog een jochie bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom ook zeer volwassen over altijd, dat is zeg maar mijn ding.
Nu neem ik mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik ga er rekening mee houden dat je nog een jochie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |