Lijkt zo'n penoze-type, maar is een acteur slash moppentapper.quote:
Nope.quote:
Ik vind het 6 keer niks.quote:
Anders was je nu wel wat laat geweest.quote:
MMH gaat een opmerking maken over de fittie Mart-Mattijs!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek van The Opposites
Tafelheer Marc-Marie Huijbrechts
Pieter Derks
dit is de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrr
Als Pieter nou eens een keer de tafelheer is, en Marc-Marie doet de standup aan het eindequote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek van The Opposites
Pieter Derks
Saaie tafelheer dan.... En de MMH-time is dan veel te kort. Geen goed plan dus. Sorry.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als Pieter nou eens een keer de tafelheer is, en Marc-Marie doet de standup aan het einde
MMquote:Op vrijdag 10 mei 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muziek van The Opposites
Pieter Derks
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als Pieter nou eens een keer de tafelheer is, en Marc-Marie doet de standup aan het einde
Ik heb het nog niet gezien.... geeft niet, hij is nog jong enzo..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Het zal mensen verbazen hoe ad rem Pietertje eigenlijk is.
MM is vaak uitgezonden op de PO.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien.... geeft niet, hij is nog jong enzo..
Ik had het over Pietertjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
MM is vaak uitgezonden op de PO.
En die is al 143 ofzo.
En over de illegalen en de splitsing in de PvdA en over de 'handreiking van de VVD' en of het kabinet niet gaat vallen nu. Ik vraag me dan af: Waar is Felix if you need him?quote:
Ow die Samsomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En over de illegalen en de splitsing in de PvdA en over de 'handreiking van de VVD' en of het kabinet niet gaat vallen nu. Ik vraag me dan af: Waar is Felix if you need him?
Ow ja! Zie het nu! Mens wat ben je scherp op de vroege ochtendquote:
Tijd voor nog wat koffie denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ow ja! Zie het nu! Mens wat ben je scherp op de vroege ochtend![]()
Goed idee, pak ik effequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja dank je... pak ff een koekje erbij. He, gezellig zo!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Samsom zal ook aanschuiven, onderwerp nog niet bekend.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En over de illegalen en de splitsing in de PvdA en over de 'handreiking van de VVD' en of het kabinet niet gaat vallen nu. Ik vraag me dan af: Waar is Felix if you need him?
Felix man!! Felix, je kent hem wel.. kan alles duiden, onze ziener! Wat zeg ik: HELD!!!quote:
Waar komt dit opeens vandaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Het zal mensen verbazen hoe ad rem Pietertje eigenlijk is.
Juist. Kan wel eens een topshow worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |