Hoezo geen reeksquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
Geen reeks natuurlijk maar hup Dimi, ik gun het hem
Publiek gelukkig ook weer sportiever
Ik heb niks gedaan nu, maar had de eerste al gekoppeld aan zichzelf. Maakt niet uit verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef Norrage het volgende:
2e topic kan je toch nooit zelf reeksen....
Of van Djoko op 3-5quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef detennismaster het volgende:
En dan komt er straks toch een meltdown op 5-4
Dat is geen meltdown vind ikquote:
Metsjfiksingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is Djokovic aan het doen daar.
Dat ze dat dan niet verplaatsen. Alle andere wedstrijden waren allang over...quote:
Enkel? Ik zag hem alleen zijn bovenbeen oprekken. Enkel leek hij niet veel last van te hebben na de behandeling gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Duidelijk last van zijn enkel die laatste game, maar goed, goed gevochten van Dimitrov.
Sportief van Djokovic.
Ja raar eind....Toch ook vermoeidheid? En hij voelt vast zijn enkel nog wel wat. Zelfs in de finale tegen Rafa zei hij dat nog wel te voelen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou ook kunnen, maar iets in zijn voetenwerk klopte duidelijk niet en als gevolg waren zijn slagen wild. Dat eerste punt van de game, het laatste.
Ach wat zieluuuuugggg!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Anonymousz het volgende:
arme nole
De empire was tegen hem
De supporters waren tegen hem
Hij ging door zijn enkel
Hij speelde niet goed (volgens mij mist hij het blauwe graffol)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:38 schreef Norrage het volgende:
De sport 1 hightlights ook![]()
![]()
De laatste game![]()
Ja, uit de underground FOK!groep waar ook de sekstape van Kirilenko en Ivanovic staat.quote:
Wat een onzin. Je ziet hem inderdaad duidelijk schrikken, maar tegelijkertijd ook echt misstappen, en dan moet je natuurlijk geen risico nemen. Volledig begrijpelijk dat hij dat doet, elk normaal persoon had dat ook gedaan, zeker als je net een paar weken terug volledig door diezelfde enkel bent gegaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef XL het volgende:
Volgens mij schrikt hij alleen bij die enkel. Kan bijna niet anders hoe die ingepakt was. Die enkel uit zo'n verpakking halen en opnieuw precies hetzelfde inpakken is gewoon rust nemen en proberen het momentum te breken. Gewoon de oude Djoko dus...
Nee, het levert toch niks op. Het is niet zo dat hij even foto's laten maken om te kijken of het goed is. Hij haalt er een verbandje af en doet er een verbandje om en neemt zo 9 minuten pauze om Dimitrov te eikelen op breakpoint. Ja, hij schrikt terecht en ja hij heeft waarschijnlijk een pijnscheut. Vervolgens kun je niks doen, je moet verder... maar Djoko neemt 9 minuten terwijl hij weet dat hij niks kan doen. Djokovic weet ook wel dat als het verband weg is je niet ineens een extra spierscheur of wat dan ook ziet. Dit is gewoon een pauze binnen de regels van het tennis en sommige spelers doen dat nooit en sommige spelers maken daar dankbaar gebruik van. Djokovic deed dat vaak voor hij echt goed was en soms in noodgevallen nog steeds dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je ziet hem inderdaad duidelijk schrikken, maar tegelijkertijd ook echt misstappen, en dan moet je natuurlijk geen risico nemen. Volledig begrijpelijk dat hij dat doet, elk normaal persoon had dat ook gedaan, zeker als je net een paar weken terug volledig door diezelfde enkel bent gegaan.
Wat een totale onzin, nog steeds. En hij doet dat nog op breakpoint voor hemzelf ook, nog vreemder moment. Het momentum lag al bijna in zijn handen weer, die game begon hij eindelijk weer beter te spelen. Dit is gewoon een klaagzang van een Djoko-hater, en de opmerkingen zijn volledig bevooroordeeld door resultaten uit het verleden en een roze (of eerdere rode) bril.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, het levert toch niks op. Het is niet zo dat hij even foto's laten maken om te kijken of het goed is. Hij haalt er een verbandje af en doet er een verbandje om en neemt zo 9 minuten pauze om Dimitrov te eikelen op breakpoint. Ja, hij schrikt terecht en ja hij heeft waarschijnlijk een pijnscheut. Vervolgens kun je niks doen, je moet verder... maar Djoko neemt 9 minuten terwijl hij weet dat hij niks kan doen. Djokovic weet ook wel dat als het verband weg is je niet ineens een extra spierscheur of wat dan ook ziet. Dit is gewoon een pauze binnen de regels van het tennis en sommige spelers doen dat nooit en sommige spelers maken daar dankbaar gebruik van. Djokovic deed dat vaak voor hij echt goed was en soms in noodgevallen nog steeds dus.
Wat levert het dan op om die tape weg te halen en terug om te leggen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een totale onzin, nog steeds. En hij doet dat nog op breakpoint voor hemzelf ook, nog vreemder moment. Het momentum lag al bijna in zijn handen weer, die game begon hij eindelijk weer beter te spelen. Dit is gewoon een klaagzang van een Djoko-hater, en de opmerkingen zijn volledig bevooroordeeld door resultaten uit het verleden en een roze (of eerdere rode) bril.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Norrage het volgende:
Zijn er trouwens interviews met Djoko geweest, die beschikbaar zijn? IK wil zijn mening wel eens horen over die pot gister...
quote:World No. 1 Novak Djokovic worked hard off the court to rehabilitate his ankle following Monte-Carlo, but admitted that a lack of hitting practice factored into a 7-6(6), 6-7(8), 6-3 loss against Grigor Dimitrov in his opening match Tuesday night at the Mutua Madrid Open.
“For 12 days after Monte Carlo, I haven’t touched the racquet… I didn’t prepare myself so well,” he said. “But I’m not trying to find any excuses for the loss. I tried to do my best… All the credit also to Dimitrov, because he was the better player on the court. He was striking the ball really well, serving great, changing the pace and he deserved to win.”
Djokovic had come to Madrid looking to win a second straight ATP World Tour Masters 1000 title on clay. He had overcome a right ankle injury sustained in Davis Cup action to unseat eight-time defending champion Rafael Nadal at the Monte-Carlo Rolex Masters a few weeks ago.
Although the loss doesn’t put Djokovic’s immediate hold on the No. 1 Emirates ATP Ranking in danger, it has opened the door to rivals like Nadal in the battle for the year-end No. 1 ranking. The Spaniard, who has won four tournaments from six straight final appearances this season, looks most likely to pressure Djokovic and can make up points this week following a third-round exit last year in Madrid (l. to Verdasco).
Despite the loss and an injury scare in the second set when he rolled his right ankle and took an extended medical timeout, Djokovic did not regret the decision to play in Madrid.
“I thought it was the right decision because, luckily for me, nothing really happened when I twisted the ankle during the match,” he said. “It was a slight moment. I had good protection on my ankle. So right now that is the only positive thing that I look into, is that I didn’t injure my ankle worse before Rome and Paris.”
Djokovic now turns his attention to next week’s Internazionali BNL d’Italia, where he is a two-time champion and also finished runner-up to Nadal last year.
Kan Djoko het helpen dat hij door zijn enkel "gaat" op breakpoint voor hemzelf...elk normaal persoon had om een behandeling gevraagd. Misschien niet de uiteindelijke 9 minuten, maar in ieder geval een diagnose. Uiteindelijk duurde die diagnose, het voorwerk, uiteindelijk nog het langst ook. Niet dat verband leggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:14 schreef XL het volgende:
[..]
Wat levert het dan op om die tape weg te halen en terug om te leggen?
Ik had als Dimitrov zeker na die letservice en vervolgens gemiste eerste service een Roowbin geslagen. Het is niet niks om na 9 minuten geen enkele slag te doen een breakpunt te moeten wegserveren. Dat weet Djoko, zo leefde hij in de jeugd.
Dat neem ik hem niet kwalijk. Hij ging duidelijk door zijn enkel en had duidelijk pijn. De Duitse commentator waar ik naar luisterde vond het vreemd dat hij niet de game uitspeelde, de Engelse commentator in het youtube filmpje vind het raar dat hij de game niet uitspeelde en ik denk dat hij het uit strategische overweging niet deed.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kan Djoko het helpen dat hij door zijn enkel "gaat" op breakpoint voor hemzelf...elk normaal persoon had om een behandeling gevraagd. Misschien niet de uiteindelijke 9 minuten, maar in ieder geval een diagnose. Uiteindelijk duurde die diagnose, het voorwerk, uiteindelijk nog het langst ook. Niet dat verband leggen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Norrage het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
(tennispassie)
Denk dat ie ook wel baat heeft bij de hoogtequote:Op woensdag 8 mei 2013 21:37 schreef Szura het volgende:
Youzhny heeft weer een van z'n gekke weken ofzo?
Ongelooflijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Norrage het volgende:
Zoek de 10 verschillen
[ afbeelding ]
(tennispassie)
Ja, ruime overwinning voor Williams.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
Is Williams-Kirilenko al afgelopen? Ik kan het niet zien op de livescores.
quote:“[Dimitrov] won a set from me in Monte-Carlo. In Miami, he served for the set against Djokovic. When you see a player coming and doing really well, [at a] really high level, one of these days he will have to fly,” Nadal said. “He's a player that doesn't have a single reason not to do really good. He has everything he needs to be a really good player. It doesn't make any sense that's he's not even more up there.
“Talking about the Djokovic defeat, those things can happen. When you're playing these kinds of tournaments, you've got the best players in the world. It happened. He was defeated.”
Volgens mij moet Ferrer de finale halen in Rome om vierde geplaatst te zijn op Roland Garros als Nadal Madrid en Rome wint.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Nadal en Youzhny.
Is het al uitgesloten dat Nadal nummer 4 wordt voor Roland Garros? Weet niet wat de peildatum is voor de plaatsingen.
Oké. Dan hoop ik dat dat niet gebeurt. Een kwartinale Djokovic-Nadal op RG lijkt me niks.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Volgens mij moet Ferrer de finale halen in Rome om vierde geplaatst te zijn op Roland Garros als Nadal Madrid en Rome wint.
[...]
Heeft hij in de eerste set ook al gedaan.quote:
Oké, dank je wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:19 schreef stefan92 het volgende:
http://www.rogerfedererfa(...)-and-tennis-players/
In één van de reacties geeft iemand aan dat ie inschat dat het zo rond de 10% sneller speelt in Madrid, maar of die 10% nou komt door een lagere stuit of dat de bal sneller vliegt weet ik niet.
Nog erger, ze zei dat Almagro hetzelfde speelt als Nadal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:25 schreef Federer-fan het volgende:
Marcella begrijpt niet dat Youzhny het moeilijk heeft tegen Nadal terwijl hij het niet moeilijk had tegen Almagro.Ja, voegde ze eraan toe, misschien komt het doordat Nadal linkshandig is. Ja, want er is geen nivauverschil tussen Nadal en Almagro.
Ja, zoiets verzin je ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog erger, ze zei dat Almagro hetzelfde speelt als Nadal.
Ze wordt oud.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:41 schreef Wopper1 het volgende:
Het valt me wel vaker op dat ze de weg kwijt lijkt te zijn.
Marcella aan de zuip?![]()
Echtquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog erger, ze zei dat Almagro hetzelfde speelt als Nadal.
Ach, Haas is het ook niet meer op gravel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef Norrage het volgende:
Haas kan zich toch wel vaak laten gaan,...
Wat mij betreft is ie beter dan ooit. Wint vorige week zijn eerste titel op gravelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, Haas is het ook niet meer op gravel.
Dit. Kei is geen knoeier, als-ie niet lichamelijk zo gammel was dan had hij allang veel hoger kunnen staan op de ranking.quote:
Het was een grap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat mij betreft is ie beter dan ooit. Wint vorige week zijn eerste titel op gravel
Ik had juist begrepen dat hij wel intensief had getraind, ergens in de bergen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het 'heilige vuur' bij hem nu zo ondertussen echt aan het uitdoven is (ook al beweert-ie zelf het tegendeel). Schijnt ook nauwelijks getraind te hebben hoorde ik.
[...]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.Omdat jij datzelfde zei over Federer.
[..]
Ik had juist begrepen dat hij wel intensief had getraind, ergens in de bergen.
Wat, mijn grap of die laatste zin, of beide?quote:
Ja, en misschien wel vier games winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:33 schreef Norrage het volgende:
Mag Ferrer straks weer tegen Rafa. Altijd leuk
ditquote:
Die heeft al verloren hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wilde op fedje stemmen in de volgende pick
daarom zegt hij ook wilde, als in verleden tijdquote:
Meen je dat nou joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
[..]
daarom zegt hij ook wilde, als in verleden tijd
oh echtquote:
Het is de HAND van steen, en het gaat om Fernando Gonzales.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een raadsel voor tijdens de wissel: Welke tennisser wordt ook wel 'el mano de piedro' (de man van steen) genoemd?
Ja, van Nishikori, met 6-4 1-6 6-2.quote:
Kennelijk toch niet intensief genoeg... tsja, op je bijna-32e gaan dingen nou eenmaal niet meer vanzelf, en Fed's arbeidsethos heeft nooit bekend gestaan als de beste in het circuit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had juist begrepen dat hij wel intensief had getraind, ergens in de bergen.
Nee, het is de man van steen (mano lijkt veel meer op man dan op hand). Net als wanneer ze vechten: mano a mano (man tegen man).quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is de HAND van steen, en het gaat om Fernando Gonzales.
Geweldige speler was dat.
Ik vrees dat mijn Spaans een tikkie beter is dan het jouwe.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is de man van steen (mano lijkt veel meer op man dan op hand). Net als wanneer ze vechten: mano a mano (man tegen man).
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn Spaans een tikkie beter is dan het jouwe.
Mano = hand.
Ik hoop dat hij wint want hij heeft denk ik meer kans om van Nadal te winnen dan Ferrer, ook al is het weinig kans.quote:
Hij heeft weinig last van zenuwen zo te zien. Ik krijg de indruk dat hij vindt dat hij wel thuishoort aan de top.quote:
Sport1 denkt dat het afgelopen is en gaat naar Murray-Simon?quote:
Idd, maar Murray staat eenmaal hoger op de ranglijst hč..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 denkt dat het afgelopen is en gaat naar Murray-Simon?Beetje vreemd dat ze gewoon stoppen met Dimitrov-Wawrinka.
Haha. Of bedoel je dat je het logisch/verdedigbaar vindt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, maar Murray staat eenmaal hoger op de ranglijst hč..
[...]
quote:Beste lezer,
Wat maakt dat jullie de uitzending Dimitrov-Wawrinka hebben afgebroken? Die is nu aan de derde set bezig en ook volgens jullie commentator een geweldige wedstrijd. Nu laten jullie het tamme begin zien van Murray-Simon. Kunnen jullie niet gewoon verder gaan met Dimitrov-Wawrinka?
Bedankt en groet, Federer-fan
Sport1 volgt volgens mij gewoon het internationale signaal. Ze kunnen zelf niet kiezen tussen banen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 denkt dat het afgelopen is en gaat naar Murray-Simon?Beetje vreemd dat ze gewoon stoppen met Dimitrov-Wawrinka.
Is dat zo? En dan gaat het gewoon om de baan waar de hoogst geklasseerde speler staat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sport1 volgt volgens mij gewoon het internationale signaal. Ze kunnen zelf niet kiezen tussen banen.
Dan gaat het vaak om het centre-court. Dat is in dit geval erg jammer.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? En dan gaat het gewoon om de baan waar de hoogst geklasseerde speler staat?
Ja volgens mij is dat zo. Ze zijn bij Masters-toernooien gewoon afhankelijk van wat het internationale signaal doet. Enige toernooi waarbij ze echt kunnen zappen, is Wimbledon, omdat ze daar de volledige rechten voor hebben.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? En dan gaat het gewoon om de baan waar de hoogst geklasseerde speler staat?
Ja, inderdaad. Ze zouden wat meer naar de situatie kunnen kijken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:54 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dan gaat het vaak om het centre-court. Dat is in dit geval erg jammer.
Oké, dan kunnen ze er inderdaad weinig aan doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat zo. Ze zijn bij Masters-toernooien gewoon afhankelijk van wat het internationale signaal doet. Enige toernooi waarbij ze echt kunnen zappen, is Wimbledon, omdat ze daar de volledige rechten voor hebben.
Zou het echt ja? Ze hebben heel de dag wel op Sport 1 Extra 1 WTA-wedstrijden uitgezonden. Dus wel twee verschillende wedstrijden tegelijk, al is dat natuurlijk ATP en WTA.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat zo. Ze zijn bij Masters-toernooien gewoon afhankelijk van wat het internationale signaal doet. Enige toernooi waarbij ze echt kunnen zappen, is Wimbledon, omdat ze daar de volledige rechten voor hebben.
ATP en WTA zijn aparte pakketten, ook bij Masters-toernooien. Bij Grand Slams is alles anders omdat dat onder de vlag van de ITF is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou het echt ja? Ze hebben heel de dag wel op Sport 1 Extra 1 WTA-wedstrijden uitgezonden. Dus wel twee verschillende wedstrijden tegelijk, al is dat natuurlijk ATP en WTA.
Dat is tijdens Roland Garros ook prettig met Eurosport. Die schakelen geregeld naar de wat mindere goden maar waar het dan wel echt spannend is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
ATP en WTA zijn aparte pakketten, ook bij Masters-toernooien. Bij Grand Slams is alles anders omdat dat onder de vlag van de ITF is.
Nee, hij had er in de eerste set ook 1, maar brak niet die game.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef Norrage het volgende:
12 Bp, 2 gepakt. Maar wel alle games waarin ie BP gehad heeft gewonnen
Ik had het over de 2e setquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, hij had er in de eerste set ook 1, maar brak niet die game.
Ach, dat gebeurt 'm toch zo vaak dat hij de eerste set verliest? Niet alleen dit jaar. Volgens mij tegen Federer bijna standaard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:14 schreef Norrage het volgende:
Maar wat een slowstarter is hij dit jaar zeg, ongelooflijk.
Naja hij heeft dat altijd wel jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt 'm toch zo vaak dat hij de eerste set verliest? Niet alleen dit jaar. Volgens mij tegen Federer bijna standaard.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon, Murray, geef het nou niet weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Elke dag is er gewoon een dag- en avondprogramma, dat was vandaag ook. Daar zit wat tijd tussen, logisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
Ook echt een planningsfaal van de organisatie heDeze baan lag 2 uur leeg voordat ze op de baan gingen
Dat gebeurde nu niet geloof ik. Het avond-programma begon hier pas 22.30?? Dat zei de commentator tenminstequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Elke dag is er gewoon een dag- en avondprogramma, dat was vandaag ook. Daar zit wat tijd tussen, logisch.
Nee, er zat nog een vrouwenwedstrijd voor, dat zei hij ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gebeurde nu niet geloof ik. Het avond-programma begon hier pas 22.30?? Dat zei de commentator tenminste
Hmm, da's voor het eerst?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Szura het volgende:
Wtf Serena verliest net ff een set met 6-0 van Medina
Ja, vind ik mooi. En ik hoop dat ze doorpakken. Vind Nadal een geweldige speler, maar hij verdient natuurlijk niet meer tijd dan andere spelers.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zit niet zo te janken zeg.
Hij vraagt of zijn laatste 3 punten goed waren voor het tennis.![]()
.
Sukkel. je slaat ze zelf mis.
Over dramatiseren gesproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
.
[...]
Nadal = Tennisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zit niet zo te janken zeg.
.
Sukkel. je slaat ze zelf mis.
Haha.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:00 schreef Norrage het volgende:
Rafa stond lekker te spelen tot die waarschuwingnu raakt ie niks meer...
Deed me aan mezelf denken als ik sta in te spelen.quote:
Geen zinnige posts nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:14 schreef Norrage het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer posten van smartphone???
Ja, gelukkig houdt Ferrer nu en dus 5-4* voor hem.quote:Maar Rafa is wakker...Break terug, en goede pot nu
Nadal is simpelweg niet zo'n getalenteerde spelerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of Nadal het expres doet. Zowel bij die laatste volley als bij die poging tot een stopvoley net. En ook bij dit punt weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Tja, hij heeft er al een gehad dus vaak geven ze er dan niet nog een..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
39 seconden nam Nadal de tijd alvoor dat punt te gaan spelen. Time violation aub.
Post van de dag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |