quote:

Elke dag is er gewoon een dag- en avondprogramma, dat was vandaag ook. Daar zit wat tijd tussen, logisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:06 schreef Norrage het volgende:
Ook echt een planningsfaal van de organisatie heDeze baan lag 2 uur leeg voordat ze op de baan gingen

Dat gebeurde nu niet geloof ik. Het avond-programma begon hier pas 22.30?? Dat zei de commentator tenminstequote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Elke dag is er gewoon een dag- en avondprogramma, dat was vandaag ook. Daar zit wat tijd tussen, logisch.

Nee, er zat nog een vrouwenwedstrijd voor, dat zei hij ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat gebeurde nu niet geloof ik. Het avond-programma begon hier pas 22.30?? Dat zei de commentator tenminste

Hmm, da's voor het eerst?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Szura het volgende:
Wtf Serena verliest net ff een set met 6-0 van Medina

Ja, vind ik mooi. En ik hoop dat ze doorpakken. Vind Nadal een geweldige speler, maar hij verdient natuurlijk niet meer tijd dan andere spelers.quote:

quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zit niet zo te janken zeg.
Hij vraagt of zijn laatste 3 punten goed waren voor het tennis.![]()
.
Sukkel. je slaat ze zelf mis.

Over dramatiseren gesproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
.
[...]

Nadal = Tennisquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal zit niet zo te janken zeg.
.
Sukkel. je slaat ze zelf mis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |