oh echtquote:
Het is de HAND van steen, en het gaat om Fernando Gonzales.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb een raadsel voor tijdens de wissel: Welke tennisser wordt ook wel 'el mano de piedro' (de man van steen) genoemd?
Ja, van Nishikori, met 6-4 1-6 6-2.quote:
Kennelijk toch niet intensief genoeg... tsja, op je bijna-32e gaan dingen nou eenmaal niet meer vanzelf, en Fed's arbeidsethos heeft nooit bekend gestaan als de beste in het circuit.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik had juist begrepen dat hij wel intensief had getraind, ergens in de bergen.
Nee, het is de man van steen (mano lijkt veel meer op man dan op hand). Net als wanneer ze vechten: mano a mano (man tegen man).quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is de HAND van steen, en het gaat om Fernando Gonzales.
Geweldige speler was dat.
Ik vrees dat mijn Spaans een tikkie beter is dan het jouwe.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het is de man van steen (mano lijkt veel meer op man dan op hand). Net als wanneer ze vechten: mano a mano (man tegen man).
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn Spaans een tikkie beter is dan het jouwe.
Mano = hand.
Ik hoop dat hij wint want hij heeft denk ik meer kans om van Nadal te winnen dan Ferrer, ook al is het weinig kans.quote:
Hij heeft weinig last van zenuwen zo te zien. Ik krijg de indruk dat hij vindt dat hij wel thuishoort aan de top.quote:
Sport1 denkt dat het afgelopen is en gaat naar Murray-Simon?quote:
Idd, maar Murray staat eenmaal hoger op de ranglijst hè..quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 denkt dat het afgelopen is en gaat naar Murray-Simon?Beetje vreemd dat ze gewoon stoppen met Dimitrov-Wawrinka.
Haha. Of bedoel je dat je het logisch/verdedigbaar vindt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, maar Murray staat eenmaal hoger op de ranglijst hè..
[...]
quote:Beste lezer,
Wat maakt dat jullie de uitzending Dimitrov-Wawrinka hebben afgebroken? Die is nu aan de derde set bezig en ook volgens jullie commentator een geweldige wedstrijd. Nu laten jullie het tamme begin zien van Murray-Simon. Kunnen jullie niet gewoon verder gaan met Dimitrov-Wawrinka?
Bedankt en groet, Federer-fan
Sport1 volgt volgens mij gewoon het internationale signaal. Ze kunnen zelf niet kiezen tussen banen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 denkt dat het afgelopen is en gaat naar Murray-Simon?Beetje vreemd dat ze gewoon stoppen met Dimitrov-Wawrinka.
Is dat zo? En dan gaat het gewoon om de baan waar de hoogst geklasseerde speler staat?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sport1 volgt volgens mij gewoon het internationale signaal. Ze kunnen zelf niet kiezen tussen banen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |