Ach, Haas is het ook niet meer op gravel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:02 schreef Norrage het volgende:
Haas kan zich toch wel vaak laten gaan,...
Wat mij betreft is ie beter dan ooit. Wint vorige week zijn eerste titel op gravelquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, Haas is het ook niet meer op gravel.
Dit. Kei is geen knoeier, als-ie niet lichamelijk zo gammel was dan had hij allang veel hoger kunnen staan op de ranking.quote:
Het was een grap.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat mij betreft is ie beter dan ooit. Wint vorige week zijn eerste titel op gravel
Ik had juist begrepen dat hij wel intensief had getraind, ergens in de bergen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het 'heilige vuur' bij hem nu zo ondertussen echt aan het uitdoven is (ook al beweert-ie zelf het tegendeel). Schijnt ook nauwelijks getraind te hebben hoorde ik.
[...]
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.Omdat jij datzelfde zei over Federer.
[..]
Ik had juist begrepen dat hij wel intensief had getraind, ergens in de bergen.
Wat, mijn grap of die laatste zin, of beide?quote:
Ja, en misschien wel vier games winnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:33 schreef Norrage het volgende:
Mag Ferrer straks weer tegen Rafa. Altijd leuk
ditquote:
Die heeft al verloren hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik wilde op fedje stemmen in de volgende pick
daarom zegt hij ook wilde, als in verleden tijdquote:
Meen je dat nou joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
[..]
daarom zegt hij ook wilde, als in verleden tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |