Hoezo geen reeksquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
Geen reeks natuurlijk maar hup Dimi, ik gun het hem
Publiek gelukkig ook weer sportiever
Ik heb niks gedaan nu, maar had de eerste al gekoppeld aan zichzelf. Maakt niet uit verder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef Norrage het volgende:
2e topic kan je toch nooit zelf reeksen....
Of van Djoko op 3-5quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef detennismaster het volgende:
En dan komt er straks toch een meltdown op 5-4
Dat is geen meltdown vind ikquote:
Metsjfiksingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is Djokovic aan het doen daar.
Dat ze dat dan niet verplaatsen. Alle andere wedstrijden waren allang over...quote:
Enkel? Ik zag hem alleen zijn bovenbeen oprekken. Enkel leek hij niet veel last van te hebben na de behandeling gelukkig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Duidelijk last van zijn enkel die laatste game, maar goed, goed gevochten van Dimitrov.
Sportief van Djokovic.
Ja raar eind....Toch ook vermoeidheid? En hij voelt vast zijn enkel nog wel wat. Zelfs in de finale tegen Rafa zei hij dat nog wel te voelen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou ook kunnen, maar iets in zijn voetenwerk klopte duidelijk niet en als gevolg waren zijn slagen wild. Dat eerste punt van de game, het laatste.
Ach wat zieluuuuugggg!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Anonymousz het volgende:
arme nole
De empire was tegen hem
De supporters waren tegen hem
Hij ging door zijn enkel
Hij speelde niet goed (volgens mij mist hij het blauwe graffol)
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:38 schreef Norrage het volgende:
De sport 1 hightlights ook![]()
![]()
De laatste game![]()
Ja, uit de underground FOK!groep waar ook de sekstape van Kirilenko en Ivanovic staat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |