Oh, ok dan.quote:
quote:
Daarnet hadden ze het over nummers van Queen bij beste album. Nu dit niet lopende gesprek weer.quote:
Matthijs denkt dat zodra ze een item over lijstjes hebben iedereen bij de koffieautomaat het er de dag daarop over gaat hebben.quote:
Oja is het weer zover.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Matthijs denkt dat zodra ze een item over lijstjes hebben iedereen bij de koffieautomaat het er de dag daarop over gaat hebben.
De koffieautomaat heeft hij al maanden niet meer genoemd. De onderwerpen zijn niet meer koffiewaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Matthijs denkt dat zodra ze een item over lijstjes hebben iedereen bij de koffieautomaat het er de dag daarop over gaat hebben.
Volgens Klöpping is het nu: bij de watercooler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De koffieautomaat heeft hij al maanden niet meer genoemd. De onderwerpen zijn niet meer koffiewaardig.
Vandaar dat ik alles mis, ik drink alleen water uit de kraan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens Klöpping is het nu: bij de watercooler.
Ik had het bij de koffieautomaat wel over 'ik heb het nog nooit gedaan' vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De koffieautomaat heeft hij al maanden niet meer genoemd. De onderwerpen zijn niet meer koffiewaardig.
"Onze fans houden van klagen."quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Dus we gaan mensen die de afgelopen week muziek gespeeld hebben rond Koninginnedag vragen naar hun beste plaat ooit?
Wat ging er om in het hoofd van DieuwkeWDD?
bedankt, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Niet weten dat 'dit trompetmuziekje' over de hele wereld bekend is als 'the last post'
Komen niet voor niets alleen maar op tv als ze muziek maken.quote:
Jou Ziggo lag er ook uit ?quote:
Het enige boeiende aan lucky van vandaag.quote:
ik ben het daar niet mee eensquote:
Weet ik niet. Mijn Ziggo ligt eruit.quote:
Belachelijke reportages belachelijk maken.quote:
Moeilijk leven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ongeveer nooit om Lucky lachen, volgens mij ben ik stuk
Lekker weer he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Belachelijke reportages belachelijk maken.
Zelfde bij het journaal na een sneeuwbui: "Gelukkig was er ook plezier!" en dan van die kut kinderen in beeld die een sneeuwpop maken.
Elke keer weer
zeiksnorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ongeveer nooit om Lucky lachen, volgens mij ben ik stuk
Oké.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het moment dat ik met jou in hetzelfde topic zit wel ja.
Ik wil het laatste woord hebben hou op blaagquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag van morgen
Robert Kranenborg waagt zich, samen met meester-kok Onno Kokmeijer, aan de Spaanse ‘Olipodigro’.
Martquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag van morgen
Tafelheer is dit keer Ali Bouali
Robert Kranenborg waagt zich, samen met meester-kok Onno Kokmeijer, aan de Spaanse ‘Olipodigro’.
Nico Dijkshoorn komt weer dichten
Muziek van Liza Ferschtman
Mart Smeets komt volgens de website ook, alleen onderwerp niet bekend.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De dag van morgen
Chapeau! LiveStrong!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Mart Smeets fan, mag ik dat zeggen? JA dat mag ik zeggen. Een buiging, een diepe buiging voor deze man.
Deze user buigt voor niemand.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben Mart Smeets fan, mag ik dat zeggen? JA dat mag ik zeggen. Een buiging, een diepe buiging voor deze man.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
DeMart stuk is weer verwijderd, ik herhaal: DeMart stuk is weer verwijderd
Niet door de dopingcontrole gekomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
DeMart stuk is weer verwijderd, ik herhaal: DeMart stuk is weer verwijderd
Kijk eens boven jequote:Op woensdag 8 mei 2013 07:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond gaan we weer koken![]()
Robert Kranenborg en Onno Kokmeijer:
Robert Kranenborg waagt zich, samen met meester-kok Onno Kokmeijer, aan de Spaanse ‘Olipodigro’. De ‘olipodigro’ is een oude Spaanse stoofpot, ontleend aan een joodse schotel. Het gerecht ontstond in de 16de eeuw als een feestelijke maaltijdsoep van Spaanse boerenfamilies. Het groeide uit tot het nationale gerecht van Spanje tot in de 19de eeuw. In Spanje staat een soortgelijk gerecht nog steeds bekend als ‘olla podrida’.
Verder:
Nico Dijkshoorn
Muziek: Liza Ferschtman
Tafelbeer: Ali B
quote:“Ik word er niet bang van, omdat ons publiek totaal anders is."
Dus het is eerst een totaal ander publiek maar vervolgens zijn ze wel gewend om over te zappen naar DWDD.quote:“Ons publiek is gewend om na Boulevard naar Nederland 3 te zappen."
quote:Nipkow-nominaties: Jean-Pierre Geelen, Hans Beerekamp en Henk van Gelder
Ook dit jaar wordt de meest prestigieuze televisieprijs van Nederland uitgereikt: de Zilveren Nipkowschijf. De schijf is voor het eerst uitgereikt in 1961, winnaars zijn onder meer: Andere Tijden, Holland Sport, Koefnoen en DWDD.
Dit keer heeft de prijs voor het beste televisieprogramma van het jaar een iets andere opzet, want voor het eerst zullen de genomineerden vooraf bekend worden gemaakt. De prijsuitreiking zal op 5 juni plaatsvinden. Tv-recensenten Jean-Pierre Geelen, Hans Beerekamp en Henk van Gelder zullen vanavond aan tafel de nominaties bekendmaken.
quote:Boek 'Gepakt' van Mart Smeets
Vrijdag verschijnt ‘Gepakt’ van Mart Smeets. In het boek kijkt wielrenliefhebber Smeets terug op de ontmaskering van Armstrong en alle dopingonthullingen die daar op volgden. Niet alleen de wielersport, maar ook de wielerjournalistiek heeft veel kritiek over zich heen gekregen. Heeft ook hij als journalist gefaald? Heeft hij zich laten verblinden door zijn liefde voor de sport? En is die liefde er nog nu de sport door en door rot is gebleken? De antwoorden staan in het openhartige boek. Aan tafel: Mart Smeets.
Dat valt wel mee, na een maand weet niemand meer hoe het daarvoor ging.quote:Kijkers gaan niet zo maar mee naar een nieuw tijdstip, waarschuwt Verlinde. “Ons publiek is gewend om na Boulevard naar Nederland 3 te zappen. De kijker is altijd erg gehecht aan vaste tijdstippen.”
Mart: de mannelijke Patricia Paay?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een speciaal hoofdstuk over Ria.
Zoveel zal Mart niet gepakt hebben, hij was voornamelijk heel erg veel met zichzelf bezig.quote:
Die reactie ook van Mart Smeets.....(oftewel geen reactie)....slecht verliezer.quote:
Het was vooral compleet niet grappig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die reactie ook van Mart Smeets.....(oftewel geen reactie)....slecht verliezer.
quote:Derk Sauer zat bij de IRA
AMSTERDAM -
De mede-eigenaar van NRC Media heeft op jonge leeftijd wapens gesmokkeld voor de terreurbeweging IRA.
"Ik heb wapens voor ze vervoerd; die werden onder mijn achterbank verstopt. Uiteraard werden er aanslagen mee gepleegd", bekent Derk Sauer.
De inmiddels 60-jarige Sauer vertrok op 19-jarige leeftijd naar Noord-Ierland om voor de IRA te werken. "Drugshandel en afpersing waren aan de orde van de dag. Ik zat er middenin", vertelt hij in een interview met de Volkskrant. "Ik was idealistisch maar ook op zoek naar spanning."
Sauer kocht in 2010 NRC Media samen met de investeringsmaatschappij Egeria.
Zeker, maar...quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Kwalbert moet eens zijn grote teringbek houden.
...herken ik wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:44 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde niet bang voor Matthijs van Nieuwkerk
Ons publiek is gewend om na Boulevard naar Nederland 3 te zappen. De kijker is altijd erg gehecht aan vaste tijdstippen.
quote:
Uiteraard.quote:
Het is andersom natuurlijk: omdat je minder kijkt ken je ze niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uiteraard.
En, eerlijk gezegd, kijk ik steeds minder vaak naar RTL-B. Ik ken al die B t/m Z-artiesten allang niet meer.
Dat ook, maar het gaat vooral over GTST-soapies en daar kijk ik al 15 jaar niet meer naar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
Het is andersom natuurlijk: omdat je minder kijkt ken je ze niet meer.
Dat heb ik nooit gevolgd. Volgens mij heb ik alleen de allereerste aflevering helemaal gekeken en toen meteen al besloten: dat is niets voor mij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat ook, maar het gaat vooral over GTST-soapies en daar kijk ik al 15 jaar niet meer naar.
Ja, toen Frits doodging ging er een stukje GTST dood.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat ook, maar het gaat vooral over GTST-soapies en daar kijk ik al 15 jaar niet meer naar.
quote:Om een kostelijcke olipodrigo te maken (De verstandige kock 1669)
Neemt een schoone capoen, lamsvleesch, kalfsvleesch, runtvleesch, koockt'et alle bykans gaer. Neemt dan sausijsen, varkensvoeten, schaepsvoeten, en een krab van een varcken, twee merghpijpen, wat balletjes van kalfsvleesch als een frickedil. Dat samen byeen gekoockt tot'et bykans gaer is. Endivie een wal opgekoockt en swesericken daerby met ramsballen. Laet samen met de endivie in u pot stooven. Daerby heele peper en foelie en stucxkens muskaet. Leght dan de schaeps- ende varkensvoeten onder, en soo het ander vleesch naer advenant. Laet dan samen een half of drie vierendeel uurs stoven. Dan 't sap afgegoten, en in 'tselve 4 ŕ 5 dooren van eyeren gedaen, kleyngeklopt met wat verjuys, wel boter, en laet samen opkoken. Giet het dan over alles, naerdat ghy het in de schotel gedaen hebt. Neemt oock carstanien, sparsies of artisiocken, naer de tijdt van 't jaer. Doet die oock - gaer zijnde - daerby. Stroyt op de kant ofte over u schotel twee hardgekookte doren van eyeren, gestoten beschuyt en petercelie onder den anderen gehakt. Is goet.
Ik krijg trekquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
Alvast het recept van vanavond, oud Hollandsch stijl:
[..]
Ik heb al gegeten.quote:
Er zit nogal een verschil tussen iets tegen iemand hebben en iets totaal niet grappig vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen Nico Dijkshoorn
Die serie in Amerika was echt heel leuk (misschien ook deels omdat ik er toen zelf net op exact die plekken was geweest). Ik ga wel even kijken vanavondquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies dat, ik zag een stukje met een volkszanger uit Zuid Afrika, best leuk
Ik vind die twee niet zo leuk, maar het programma vond ik toen wel leuk. Beetje een dubbel gevoel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Die serie in Amerika was echt heel leuk (misschien ook deels omdat ik er toen zelf net op exact die plekken was geweest). Ik ga wel even kijken vanavond
Woon je in Den Haag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
Ik moet het weer zonder Ziggo doen mensen.
Houdt het dan nooit op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
Regio Den Haag/Leiden ja.quote:
Vanaf nu in de houten iglo.quote:
Giro 555 is open.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:31 schreef marcodej het volgende:
Opwachten zijn ze vrij goed in.quote:
Ik hoorde op het nieuws dat daar problemen waren doordat ze de verbindingen van klanten open hebben gezet voor iedereen, met die wifihotspots enzo.quote:
Internet geen probleem. Het is die kut-digitale-tv.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde op het nieuws dat daar problemen waren doordat ze de verbindingen van klanten open hebben gezet voor iedereen, met die wifihotspots enzo.
Iets dat op te zoeken is op Google.quote:
Iedereen is beter dan Gerri.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil je dan voor je huis? Lidwien Gevers? Marieke de Vries? Theo Verbruggen?
Ohja die andere, Nosnavelin ofzo? die had last met internet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Internet geen probleem. Het is die kut-digitale-tv.
Oneerlijke concurrentiequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit VI niet in deze compilatie?
Golden Oldiesquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef thettes het volgende:
doe maar de hokjesman of de regels van matthijs voor mij
Alleen was matig geacteerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inhuldiging Koning had een goed plot.
Yep..indrukwekkende documentairequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Tem het volgende:
De regels van Matthijs was wel een mooie docu.
Je Sigur Ros-klassiekers niet kennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja die andere, Nosnavelin ofzo? die had last met internet.
Ja, die kijk je ook niet voor de lol.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:36 schreef Tem het volgende:
De regels van Matthijs was wel een mooie docu.
En een man die het met kinderen doetquote:
boem knal raak koekoek gol atletiquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos die commentaar geeft vind ik de beste show.
Michael Jackson leeft toch niet meer?quote:
Peter Jan Rens wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michael Jackson leeft toch niet meer?
Oneens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd de Vos die commentaar geeft vind ik de beste show.
Jean Pierre Geelen wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Michael Jackson leeft toch niet meer?
Niet serieus te nemen dit stelletje aangeklede apen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:40 schreef j0rdiiii het volgende:
En Voetbal International dan? Lachwekkend dit.
Ze moeten nog wel heel wat kwaliteitsnominaties doen voordat ik het serieus ga nemen iig.quote:
Het is een enge sekte.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen dit stelletje aangeklede apen.
ze lopen een beetje de bigstar uit te hangen maar nemen het publiek totaal niet serieusquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pas natuurlijk gewoon mooi gemaakt en scoorde geweldig binnen de doelgroep. Dus uit dat oogpunt nog wel terecht.quote:
Eng incest groepje dit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet nuanceren hier, JA!quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Pas natuurlijk gewoon mooi gemaakt en scoorde geweldig binnen de doelgroep. Dus uit dat oogpunt nog wel terecht.
Stelletje dorpsidiotenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat treden deze heren zich op als een stel mister bigstars. wat een eng gezelschap, daar wil je toch helemaal niet bijhoren?
Weer eens wat anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |