Oh, ok dan.quote:
quote:
Daarnet hadden ze het over nummers van Queen bij beste album. Nu dit niet lopende gesprek weer.quote:
Matthijs denkt dat zodra ze een item over lijstjes hebben iedereen bij de koffieautomaat het er de dag daarop over gaat hebben.quote:
Oja is het weer zover.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Matthijs denkt dat zodra ze een item over lijstjes hebben iedereen bij de koffieautomaat het er de dag daarop over gaat hebben.
De koffieautomaat heeft hij al maanden niet meer genoemd. De onderwerpen zijn niet meer koffiewaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Matthijs denkt dat zodra ze een item over lijstjes hebben iedereen bij de koffieautomaat het er de dag daarop over gaat hebben.
Volgens Klöpping is het nu: bij de watercooler.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De koffieautomaat heeft hij al maanden niet meer genoemd. De onderwerpen zijn niet meer koffiewaardig.
Vandaar dat ik alles mis, ik drink alleen water uit de kraan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens Klöpping is het nu: bij de watercooler.
Ik had het bij de koffieautomaat wel over 'ik heb het nog nooit gedaan' vandaag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De koffieautomaat heeft hij al maanden niet meer genoemd. De onderwerpen zijn niet meer koffiewaardig.
"Onze fans houden van klagen."quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Dus we gaan mensen die de afgelopen week muziek gespeeld hebben rond Koninginnedag vragen naar hun beste plaat ooit?
Wat ging er om in het hoofd van DieuwkeWDD?
bedankt, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Niet weten dat 'dit trompetmuziekje' over de hele wereld bekend is als 'the last post'
Komen niet voor niets alleen maar op tv als ze muziek maken.quote:
Jou Ziggo lag er ook uit ?quote:
Het enige boeiende aan lucky van vandaag.quote:
ik ben het daar niet mee eensquote:
Weet ik niet. Mijn Ziggo ligt eruit.quote:
Belachelijke reportages belachelijk maken.quote:
Moeilijk leven?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ongeveer nooit om Lucky lachen, volgens mij ben ik stuk
Lekker weer he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Belachelijke reportages belachelijk maken.
Zelfde bij het journaal na een sneeuwbui: "Gelukkig was er ook plezier!" en dan van die kut kinderen in beeld die een sneeuwpop maken.
Elke keer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |