SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zo'n kunstgrasveld is pure competitievervalsing
ja dat begrijp ikquote:
Zelfs het huidige Ajax maakt fouten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Yuri Rose gaat bij Ajax Zaterdag spelen en stage lopen bij de jeugd van Ajax.
Jawel, nuquote:
Niet als Everton vertrektquote:
Zijn er wel een paar. Veel posities worden toch overgenomen door wat oudere krachten of huurspelers.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef TC03 het volgende:
Dat verhaal over JL spelers die moeten vertrekken bij promotie is zo'n onzin.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef OverRated het volgende:
Strootman
PSV![]()
Snel met Marcelo naar Barcelona
Hoezo?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs het huidige Ajax maakt fouten.
iddquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Naja misschien zegt hij wel "Ik vind een huldiging niet nodig, alleen voor een kampioenschap hoort dat" en maken ze er weer wat interessants van, als "Strootman wil niet gehuldigd worden"
Ja en is dat anders dan bij andere clubs? Elke club probeert zich te versterken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn er wel een paar. Veel posities worden toch overgenomen door wat oudere krachten of huurspelers.
Hij durft niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet. Straks maak je nog een alcoholist van Davy.
Een held manquote:
Volgens mij is het geen spits.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met zn 5 doelpunten1!1!!!
Maak je er, zoals Gijpie zegt, in Engeland idd 1. 1 hele
quote:
quote:Middenvelder Kevin Strootman kondigde vanmorgen in AD Sportwereld aan dat hij een huldiging bij bekerwinst niet ziet zitten. 'Alleen als je kampioen wordt, ga je naar het Stadhuisplein. We zullen dan als spelersgroep een feestje vieren, maar dat lijkt me wel genoeg', aldus de international.
Dat wel jaquote:
Henk ten Cate paardenlulquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Pascalus het volgende:
Is Henk De Haan financieel onafhankelijk?
trompet.gif
Goede instellingquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef deze show een 10, zoals altijd.
Tjoek.
quote:
Dat je als PSV'er sowieso nog dit soort voetbalprogramma's wilt kijken.quote:
-1 punt voor de ordinaire trekjesquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef deze show een 10, zoals altijd.
Tjoek.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat je als PSV'er sowieso nog dit soort voetbalprogramma's wilt kijken.
Kan toch nooit positief zijn.
Tegen Ajaxquote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen VVV en ADO zeker, pseudo vedette net zoals Mertens.
Is dit seizoen 2 keer zoek gespeeld door Eriksen.
[ afbeelding ]
"Oh oh oh, kut."
ik denk dat ze door gaan tot de sjempjuns liek finalequote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is het volgende week alweer voor het laatst?
en natuurlijk de locatie uitzending van de EL finale?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik denk dat ze door gaan tot de sjempjuns liek finale
Zou Louis een eregast zijn voor die finale? Ik denk toch wel dat hij mede verantwoordelijk is voor het plaats laten vinden van de EL Finale in de ArenA.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en natuurlijk de locatie uitzending van de EL finale?
Waarom heeft Strootman gelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Louis een eregast zijn voor die finale? Ik denk toch wel dat hij mede verantwoordelijk is voor het plaats laten vinden van de EL Finale in de ArenA.
begin hier maar meequote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef OverRated het volgende:
Even wachten op het empeeviertje, want ik heb het eerste deel gemist
Nog veel Ajax ophemeling?
sowieso teveelquote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef OverRated het volgende:
Even wachten op het empeeviertje, want ik heb het eerste deel gemist
Nog veel Ajax ophemeling?
Topic openen en gelijk met je neus in de nasi ballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)903-4b5db8af48d9.mp4
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Topic openen en gelijk met je neus in de nasi ballen.
Klasse jonge!
streams zijn voor de publieke omroepquote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef J2T het volgende:
Thanks voor de mp4! Die stream op rtl hapert steeds bij mij.
Ben geen Ajacied, maar die Eriksen vind ik een beetje een sissy.. vraag me af of hij overeind blijft in het echte mannenvoetbal van de Europese top.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
leuke jongen voor een Antalyaspor, die Eriksen, daarna praten we wel weer verder
Alles aan die jongen irriteert me. Dat hoofd, die naam, het straalt helemaal niks uit dat ventje. Echt zo'n kleurloze jongen die tot in lengte van jaren bij een Borussia Mönchengladbach mee kan ballen zonder iemand op te vallen. Je bent toch met mij eens Johan dat hij in de Champions League geen knikker geraakt heeft of wel. Op basis van die paar leuke acties tegen de VVV Venlo's van deze wereld kun je hem voor maximaal 5/7 miljoen verkopen, als je geluk hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied, maar die Eriksen vind ik een beetje een sissy.. vraag me af of hij overeind blijft in het echte mannenvoetbal van de Europese top.
Evertun is not dun.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alles aan die jongen irriteert me. Dat hoofd, die naam, het straalt helemaal niks uit dat ventje. Echt zo'n kleurloze jongen die tot in lengte van jaren bij een Borussia Mönchengladbach mee kan ballen zonder iemand op te vallen. Je bent toch met mij eens Johan dat hij in de Champions League geen knikker geraakt heeft of wel. Op basis van die paar leuke acties tegen de VVV Venlo's van deze wereld kun je hem voor maximaal 5/7 miljoen verkopen, als je geluk hebt.
Eens.. Hij heeft de uitstraling van een braaf koorknaapje, straalt totaal geen bezieling of passie uit en duels gaat hij uit de weg. In de top is fysieke strijd een van de belangrijke pijlers om overeind te blijven, vraag me af of hij dat kan. Maar Ajax zal er wel weer de hoofdprijs voor vangen.. clubs trappen daar toch telkens weer in. Ik hoef alleen maar aan die 18 miljoen voor Babel te denken om droevig mijn hoofd te schudden.. en vorig jaar Anita.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alles aan die jongen irriteert me. Dat hoofd, die naam, het straalt helemaal niks uit dat ventje. Echt zo'n kleurloze jongen die tot in lengte van jaren bij een Borussia Mönchengladbach mee kan ballen zonder iemand op te vallen. Je bent toch met mij eens Johan dat hij in de Champions League geen knikker geraakt heeft of wel. Op basis van die paar leuke acties tegen de VVV Venlo's van deze wereld kun je hem voor maximaal 5/7 miljoen verkopen, als je geluk hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens.. Hij heeft de uitstraling van een braaf koorknaapje, straalt totaal geen bezieling of passie uit en duels gaat hij uit de weg. In de top is fysieke strijd een van de belangrijke pijlers om overeind te blijven, vraag me af of hij dat kan. Maar Ajax zal er wel weer de hoofdprijs voor vangen.. clubs trappen daar toch telkens weer in. Ik hoef alleen maar aan die 18 miljoen voor Babel te denken om droevig mijn hoofd te schudden.. en vorig jaar Anita.
quote:
De smiley, de ultieme vorm van communicatie, op de lagere school.quote:
Omdat je blijkbaar staat te springen om mijn kennis zal ik je even wat vertellen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
[..]
De smiley, de ultieme vorm van communicatie, op de lagere school.
Dat je niet in staat bent een discussie op niveau te voeren is allemaal nog tot daar aan toe, maar zeg dan liever gewoon niks weet je wel. We zitten hier niet op het Nickelodeon forum.
Uit jouw vraagstelling maak ik op dat jij vind dat Eriksen in dit rijtje thuishoort, of op zijn minst vergelijkbaar is met deze spelers? Los van deze lachwekkende insinuatie is het onmogelijk om deze vraag te beantwoorden aangezien Pirlo en bijvoorbeeld Götze totaal verschillende spelers zijn. Het is sowieso geen rullevante vraag die je stelt, want we hebben het hier over Christian Eriksen, dus wat heeft het voor nut om over Xavi en Iniesta te beginnen? Dat is hetzelfde als Falcao betrekken in een discussie over Melvin Platje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar staat te springen om mijn kennis zal ik je even wat vertellen.
De top aanvallende middenvelders op dit moment zijn: Ozil, Iniesta, Mata, Silva, Götze, Modric, Xavi, Cazorla, Pirlo.
Ik geef jou twee stellingen:
a) 'Bovenstaande middenvelders zijn grote, beestachtige spelers die met het vuur in de ogen aan wedstrijden beginnen.'
b) 'Bovenstaande middenvelders zijn relaxte voetballers die vooral technisch uitblinken en op het juiste moment beslissend zijn.'
Gaarne een keuze te maken.
Ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uit jouw vraagstelling maak ik op dat jij vind dat Eriksen in dit rijtje thuishoort, of op zijn minst vergelijkbaar is met deze spelers? Los van deze lachwekkende insinuatie is het onmogelijk om deze vraag te beantwoorden aangezien Pirlo en bijvoorbeeld Götze totaal verschillende spelers zijn. Het is sowieso geen rullevante vraag die je stelt, want we hebben het hier over Christian Eriksen, dus wat heeft het voor nut om over Xavi en Iniesta te beginnen? Dat is hetzelfde als Falcao betrekken in een discussie over Melvin Platje.
lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uit jouw vraagstelling maak ik op dat jij vind dat Eriksen in dit rijtje thuishoort, of op zijn minst vergelijkbaar is met deze spelers? Los van deze lachwekkende insinuatie is het onmogelijk om deze vraag te beantwoorden aangezien Pirlo en bijvoorbeeld Götze totaal verschillende spelers zijn. Het is sowieso geen rullevante vraag die je stelt, want we hebben het hier over Christian Eriksen, dus wat heeft het voor nut om over Xavi en Iniesta te beginnen? Dat is hetzelfde als Falcao betrekken in een discussie over Melvin Platje.
Lekker weertje om buiten te zitten met een glas wijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door de regen en de wind zal ik naast VI blijven staan.
Dus je zal niet voor altijd achter VI staan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Door de regen en de wind zal ik naast VI blijven staan.
Toch een fijn gevoel dat er mensen zijn die VI veilig houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik bescherm VI tegen alles wat komt.
Ik zal waken als VI slaapt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Toch een fijn gevoel dat er mensen zijn die VI veilig houden.
quote:
Gelukkig bedrijft Jan Joost Van Gangelen journalistiek en laat hij zich niet in een bad duwen voor eigen vermaak.quote:Mackan68 1 month ago
Die is tenminste zo slim om overal een geintje van te maken. Ikzelf zou dat tegenover Genee niet kunnen. Wat een walg van een zelfingenomen stuk stront is dat. Geef mij 10 keer liever Umbero Tan of Jan Joost van Gangelen maar. Zonder zichzelf helemaal geweldig te vinden goede presentatie en journalistiek bedrijven. Genee zit er puur voor eigen vermaak en onfatsoen.
Wilfred is wel even bruin als Umbero Tan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bedrijft Jan Joost Van Gangelen journalistiek en laat hij zich niet in een bad duwen voor eigen vermaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lach van Johan en Wilfredquote:
Je moet niet anders over mij gaan denken hoor, je blijft een topuser!!!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er een ander team dan? zeker van die twilight fans
Nee joh, niks aan het handje! Ik zou toch niet boos worden om iets wat je zegt? Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je moet niet anders over mij gaan denken hoor, je blijft een topuser!!!!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, niks aan het handje! Ik zou toch niet boos worden om iets wat je zegt? Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Moet ik jou wel serieus nemen met 3 potten gel in je haar? Dit is goedkoop effectbejag!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, niks aan het handje! Ik zou toch niet boos worden om iets wat je zegt? Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Volgens mij is iedereen die graag met zijn kop op de buis komt zelfingenomen en ijdel, als ik Jan Joost zie met zijn zonnebankbruine kop en 83 trendy armbanden kan ik hem al niet serieus meer nemen.. Doe mij maar Genee, die is scherp en heeft best veel feitenkennis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig bedrijft Jan Joost Van Gangelen journalistiek en laat hij zich niet in een bad duwen voor eigen vermaak.
Het is of effectbejag of goedkoop scoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moet ik jou wel serieus nemen met 3 potten gel in je haar? Dit is goedkoop effectbejag!
Ik scoor met mijn eigen domheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is of effectbejag of goedkoop scoren.
Of met je eigen domheid te koop lopen wat jij nu doet.
Zeg tegen mrstyloproduction dat hij een baas is, maar ik zou graag meer producties van hem zien op youtube.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi. MrStylo Productions verwees mij naar dit topic.
Het is dat dit plaatje niet het juiste formaat heeft, maar dit is wel je artistieke hoogtepunt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg tegen mrstyloproduction dat hij een baas is, maar ik zou graag meer producties van hem zien op youtube.
Als teken van vriendschap heb ik hier een cadeautje voor mrstylo
[ afbeelding ]
Zelf vond ik dat mijn tribute video. Daar zat ook veel voorbereiding in om jouw muzikale voorkeuren te vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat dit plaatje niet het juiste formaat heeft, maar dit is wel je artistieke hoogtepunt.
Was dat die video die kapitaliseerde op het verdriet van de VI-hooligans? Misselijkmakend vond ik dat. Commercie van de hoogste plank. Een of andere blaag die in een ver verleden een licht succesje boekte met een koekoek video overspeelde daar duidelijk zijn hand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelf vond ik dat mijn tribute video. Daar zat ook veel voorbereiding in om jouw muzikale voorkeuren te vinden.
Jij doelt op het filmpje waarin ik mijn eigen verdriet omzette en een (audio)visueel meesterwerkje? Nee dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Was dat die video die kapitaliseerde op het verdriet van de VI-hooligans? Misselijkmakend vond ik dat. Commercie van de hoogste plank. Een of andere blaag die in een ver verleden een licht succesje boekte met een koekoek video overspeelde daar duidelijk zijn hand.
Je merkt dat ik ook de musical score zoals Paul Verhoeven en ik dat noemen hebben geregeld. Beeld en geluid sluit niet alleen perfect op elkaar aan, maar versterkt elkander ook nog eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:15 schreef Arn0 het volgende:
Oh, dat filmpje. Ja inderdaad, het lijkt wel een moderne Hitchcock.
Louis had dit filmpje zomaar zelf kunnen maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ik ook de musical score zoals Paul Verhoeven en ik dat noemen hebben geregeld. Beeld en geluid sluit niet alleen perfect op elkaar aan, maar versterkt elkander ook nog eens.
dat weet niemand. dan moeten we het dus doen met gijpie of derksen die aanschuift bij dwdd of pauw en witteman.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:34 schreef Evertjan het volgende:
mensen hoeveel regulaire uitzendingen van VI hebben we nog voor de boeg dit seizoen? Er is ook geen WK of EK deze zomer dus dat wordt afkicken in juli en augustus
De laatste zal zijn op 27 mei, aangezien op 25 mei de finale van de sjempjuns liek is. Dus nog 6 afleveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:34 schreef Evertjan het volgende:
mensen hoeveel regulaire uitzendingen van VI hebben we nog voor de boeg dit seizoen? Er is ook geen WK of EK deze zomer dus dat wordt afkicken in juli en augustus
Hij kan altijd nog op tournee door Turkije.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben bang dat Danny Vera in een zwart gat zal vallen, in plaats van tweewekelijks op een nationaal podium klassiekers als "emsterdem emsterdem" ten gehoren brengen wordt het weer ouderwets aanpoten voor de man in buurthuizen en op braderieën in Papendrecht en Velserbroek.
Dat sluit ik niet uit, ik denk dat Danny een jongen is die klaar is voor de stap naar het buitenland. En als ik de herrie hoor die ze in moskeeën afspelen krijg ik de indruk dat hij het muzikale niveau in Turkije ook wel aankan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog op tournee door Turkije.
Ik niet ik ga Tim Immers missen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef n00b13 het volgende:
Kijk wel uit naar Tour du Jour. Met die kale kop.
Hij heeft al een nummer 1 hit in Turkije (uit 2003) op zijn palmares. Maar ja, René van der Gijp heeft ook een nummer 1 hit in Suriname met 'Mijn zusje komt zo'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, ik denk dat Danny een jongen is die klaar is voor de stap naar het buitenland. En als ik de herrie hoor die ze in moskeeën afspelen krijg ik de indruk dat hij het muzikale niveau in Turkije ook wel aankan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft al een nummer 1 hit in Turkije (uit 2003) op zijn palmares. Maar ja, René van der Gijp heeft ook een nummer 1 hit in Suriname met 'Mijn zusje komt zo'.
Het is wel echt, René heeft het er zelf eens over gehad tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Gijpie, maar ik twijfel aan de echtheid.
n00b13 loopt met z´n eigen domheid te koopquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel echt, René heeft het er zelf eens over gehad tijdens de uitzending.
We kunnen niet van iedereen verwachten dat ze een historisch besef hebben want in dat geval zouden we hier net zo goed een kleuter neer kunnen zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
n00b13 loopt met z´n eigen domheid te koop
Daar hebben we nog beelden van!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel echt, René heeft het er zelf eens over gehad tijdens de uitzending.
Danny Vera werkte als airbrusher vroegerquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef Lunice het volgende:
Danny Vera werkte op de kermis voor hij door Johan werd ondekt.
Natuurlijk zouden ze zo'n project in een gat als Eindhoven moeten testen, als het daar werkt, werkt het overal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jammer dat zoiet dan natuurlijk weer in 020 moet zijn ipv Eindhoven
Ik was onlangs in de Bijenkorf en 87% van wat er loopt is vrouw of tourist of beidequote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk zouden ze zo'n project in een gat als Eindhoven moeten testen, als het daar werkt, werkt het overal.
Wordt sowieso helemaal niks, hadden ze beter een corner kunnen nemen in de fanshops van de grote voetbalclubsquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik was onlangs in de Bijenkorf en 87% van wat er loopt is vrouw of tourist of beide
Doe het dan in de Apple store of het Rijksmuseum
Heb het ook zitten kijken, wat een triest figuurtje was Andy van der Meyde zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanavond naar een aflevering Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken waarin Andy van der Meyde en Bert van der Veer van vrouw wisselden. Uiteindelijk was Andy na een wilde stapavond spoorloos en werd het programma met 3 personen afgerond.
Ik heb het ook gezien. Ik heb in het topic nog voorgesteld dat zowel Hans, René als Johan zeer goed in dit programma zouden passen en toen werd er uiteraard instemmend gemompeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanavond naar een aflevering Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken waarin Andy van der Meyde en Bert van der Veer van vrouw wisselden. Uiteindelijk was Andy na een wilde stapavond spoorloos en werd het programma met 3 personen afgerond.
Zit je weer met mijn kloten te spelen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef DrDentz het volgende:
O heeft dat programma een topic? Ik dacht dat ik de enige was die keek!
Ah joh, doe nou niet zo boos joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit je weer met mijn kloten te spelen?
Dit zou nog wel eens het gesprek bij de koffie-automaat kunnen worden.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 07:43:29Gm followers. Geen rondje over de stormbaan voor mij want ik ben #aad300 niet. reageer retweet
Het verkondigt anders louter waarheden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:15 schreef Ties02 het volgende:
Zeg wat is dat nou weer voor schijtlollig twitteraccount
twitter:
Heeeeeel gek. johannes_vermeer begint Van Gaal trekjes te vertonen...quote:
De heren van VI bedrijven journalistiek, ze doen niet aan vermaak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Iwanius het volgende:
Ik ben erg benieuwd welke scène men vanavond gaat gebruiken om de afgang van PSV in de Kuip te benadrukken. Iets zegt mij Van Bommel die moederziel alleen op het veld staat met op de achtergrond de aanhang die meehuilt.![]()
Ik denk dat de afgang van PSV vanavond hoofdonderwerp van vermaak wordt.
Ja.quote:
Dat gaan ze voortzetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien de uitzending van maandag eens terugkijken
Fuck yeah!quote:
Neehoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is niet van mij. En heb jij iets tegen mijn tekeningen?
Fantastisch! Goed zo jongen! Zo wil ik het zien!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens VI kijken én FOK!ken tegelijk.Beide broekjes uit dus.
Thuiswedstrijdje van Anderlecht een aantal jaartjes geleden, viel tijdens de carnaval, vandaar. (Althans, dat mag ik hopen voor die kerel)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |