SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Die heb ik nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
zo'n kunstgrasveld is pure competitievervalsing
ja dat begrijp ikquote:
Zelfs het huidige Ajax maakt fouten.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Yuri Rose gaat bij Ajax Zaterdag spelen en stage lopen bij de jeugd van Ajax.
Jawel, nuquote:
Niet als Everton vertrektquote:
Zijn er wel een paar. Veel posities worden toch overgenomen door wat oudere krachten of huurspelers.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef TC03 het volgende:
Dat verhaal over JL spelers die moeten vertrekken bij promotie is zo'n onzin.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef OverRated het volgende:
Strootman
PSV![]()
Snel met Marcelo naar Barcelona
Hoezo?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs het huidige Ajax maakt fouten.
iddquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Naja misschien zegt hij wel "Ik vind een huldiging niet nodig, alleen voor een kampioenschap hoort dat" en maken ze er weer wat interessants van, als "Strootman wil niet gehuldigd worden"
Ja en is dat anders dan bij andere clubs? Elke club probeert zich te versterken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn er wel een paar. Veel posities worden toch overgenomen door wat oudere krachten of huurspelers.
Hij durft niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet. Straks maak je nog een alcoholist van Davy.
Een held manquote:
Volgens mij is het geen spits.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met zn 5 doelpunten1!1!!!
Maak je er, zoals Gijpie zegt, in Engeland idd 1. 1 hele
quote:
quote:Middenvelder Kevin Strootman kondigde vanmorgen in AD Sportwereld aan dat hij een huldiging bij bekerwinst niet ziet zitten. 'Alleen als je kampioen wordt, ga je naar het Stadhuisplein. We zullen dan als spelersgroep een feestje vieren, maar dat lijkt me wel genoeg', aldus de international.
Dat wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |