Louis had dit filmpje zomaar zelf kunnen maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je merkt dat ik ook de musical score zoals Paul Verhoeven en ik dat noemen hebben geregeld. Beeld en geluid sluit niet alleen perfect op elkaar aan, maar versterkt elkander ook nog eens.
dat weet niemand. dan moeten we het dus doen met gijpie of derksen die aanschuift bij dwdd of pauw en witteman.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:34 schreef Evertjan het volgende:
mensen hoeveel regulaire uitzendingen van VI hebben we nog voor de boeg dit seizoen? Er is ook geen WK of EK deze zomer dus dat wordt afkicken in juli en augustus
De laatste zal zijn op 27 mei, aangezien op 25 mei de finale van de sjempjuns liek is. Dus nog 6 afleveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:34 schreef Evertjan het volgende:
mensen hoeveel regulaire uitzendingen van VI hebben we nog voor de boeg dit seizoen? Er is ook geen WK of EK deze zomer dus dat wordt afkicken in juli en augustus
Hij kan altijd nog op tournee door Turkije.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben bang dat Danny Vera in een zwart gat zal vallen, in plaats van tweewekelijks op een nationaal podium klassiekers als "emsterdem emsterdem" ten gehoren brengen wordt het weer ouderwets aanpoten voor de man in buurthuizen en op braderieën in Papendrecht en Velserbroek.
Dat sluit ik niet uit, ik denk dat Danny een jongen is die klaar is voor de stap naar het buitenland. En als ik de herrie hoor die ze in moskeeën afspelen krijg ik de indruk dat hij het muzikale niveau in Turkije ook wel aankan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog op tournee door Turkije.
Ik niet ik ga Tim Immers missen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:04 schreef n00b13 het volgende:
Kijk wel uit naar Tour du Jour. Met die kale kop.
Hij heeft al een nummer 1 hit in Turkije (uit 2003) op zijn palmares. Maar ja, René van der Gijp heeft ook een nummer 1 hit in Suriname met 'Mijn zusje komt zo'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat sluit ik niet uit, ik denk dat Danny een jongen is die klaar is voor de stap naar het buitenland. En als ik de herrie hoor die ze in moskeeën afspelen krijg ik de indruk dat hij het muzikale niveau in Turkije ook wel aankan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft al een nummer 1 hit in Turkije (uit 2003) op zijn palmares. Maar ja, René van der Gijp heeft ook een nummer 1 hit in Suriname met 'Mijn zusje komt zo'.
Het is wel echt, René heeft het er zelf eens over gehad tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Gijpie, maar ik twijfel aan de echtheid.
n00b13 loopt met z´n eigen domheid te koopquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel echt, René heeft het er zelf eens over gehad tijdens de uitzending.
We kunnen niet van iedereen verwachten dat ze een historisch besef hebben want in dat geval zouden we hier net zo goed een kleuter neer kunnen zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
n00b13 loopt met z´n eigen domheid te koop
Daar hebben we nog beelden van!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is wel echt, René heeft het er zelf eens over gehad tijdens de uitzending.
Danny Vera werkte als airbrusher vroegerquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:51 schreef Lunice het volgende:
Danny Vera werkte op de kermis voor hij door Johan werd ondekt.
Natuurlijk zouden ze zo'n project in een gat als Eindhoven moeten testen, als het daar werkt, werkt het overal.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jammer dat zoiet dan natuurlijk weer in 020 moet zijn ipv Eindhoven
Ik was onlangs in de Bijenkorf en 87% van wat er loopt is vrouw of tourist of beidequote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk zouden ze zo'n project in een gat als Eindhoven moeten testen, als het daar werkt, werkt het overal.
Wordt sowieso helemaal niks, hadden ze beter een corner kunnen nemen in de fanshops van de grote voetbalclubsquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik was onlangs in de Bijenkorf en 87% van wat er loopt is vrouw of tourist of beide
Doe het dan in de Apple store of het Rijksmuseum
Heb het ook zitten kijken, wat een triest figuurtje was Andy van der Meyde zegquote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanavond naar een aflevering Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken waarin Andy van der Meyde en Bert van der Veer van vrouw wisselden. Uiteindelijk was Andy na een wilde stapavond spoorloos en werd het programma met 3 personen afgerond.
Ik heb het ook gezien. Ik heb in het topic nog voorgesteld dat zowel Hans, René als Johan zeer goed in dit programma zouden passen en toen werd er uiteraard instemmend gemompeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb vanavond naar een aflevering Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken waarin Andy van der Meyde en Bert van der Veer van vrouw wisselden. Uiteindelijk was Andy na een wilde stapavond spoorloos en werd het programma met 3 personen afgerond.
Zit je weer met mijn kloten te spelen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:49 schreef DrDentz het volgende:
O heeft dat programma een topic? Ik dacht dat ik de enige was die keek!
Ah joh, doe nou niet zo boos joh.quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zit je weer met mijn kloten te spelen?
Dit zou nog wel eens het gesprek bij de koffie-automaat kunnen worden.twitter:jvermeer3 twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 07:43:29Gm followers. Geen rondje over de stormbaan voor mij want ik ben #aad300 niet. reageer retweet
Het verkondigt anders louter waarheden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:15 schreef Ties02 het volgende:
Zeg wat is dat nou weer voor schijtlollig twitteraccount
twitter:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |