Henk ten Cate paardenlulquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Pascalus het volgende:
Is Henk De Haan financieel onafhankelijk?
trompet.gif
Goede instellingquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef deze show een 10, zoals altijd.
Tjoek.
quote:
Dat je als PSV'er sowieso nog dit soort voetbalprogramma's wilt kijken.quote:
-1 punt voor de ordinaire trekjesquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef deze show een 10, zoals altijd.
Tjoek.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat je als PSV'er sowieso nog dit soort voetbalprogramma's wilt kijken.
Kan toch nooit positief zijn.
Tegen Ajaxquote:Op maandag 6 mei 2013 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tegen VVV en ADO zeker, pseudo vedette net zoals Mertens.
Is dit seizoen 2 keer zoek gespeeld door Eriksen.
[ afbeelding ]
"Oh oh oh, kut."
ik denk dat ze door gaan tot de sjempjuns liek finalequote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is het volgende week alweer voor het laatst?
en natuurlijk de locatie uitzending van de EL finale?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik denk dat ze door gaan tot de sjempjuns liek finale
Zou Louis een eregast zijn voor die finale? Ik denk toch wel dat hij mede verantwoordelijk is voor het plaats laten vinden van de EL Finale in de ArenA.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en natuurlijk de locatie uitzending van de EL finale?
Waarom heeft Strootman gelijk?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Louis een eregast zijn voor die finale? Ik denk toch wel dat hij mede verantwoordelijk is voor het plaats laten vinden van de EL Finale in de ArenA.
begin hier maar meequote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef OverRated het volgende:
Even wachten op het empeeviertje, want ik heb het eerste deel gemist
Nog veel Ajax ophemeling?
sowieso teveelquote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef OverRated het volgende:
Even wachten op het empeeviertje, want ik heb het eerste deel gemist
Nog veel Ajax ophemeling?
Topic openen en gelijk met je neus in de nasi ballen.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)903-4b5db8af48d9.mp4
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Topic openen en gelijk met je neus in de nasi ballen.
Klasse jonge!
streams zijn voor de publieke omroepquote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef J2T het volgende:
Thanks voor de mp4! Die stream op rtl hapert steeds bij mij.
Ben geen Ajacied, maar die Eriksen vind ik een beetje een sissy.. vraag me af of hij overeind blijft in het echte mannenvoetbal van de Europese top.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
leuke jongen voor een Antalyaspor, die Eriksen, daarna praten we wel weer verder
Alles aan die jongen irriteert me. Dat hoofd, die naam, het straalt helemaal niks uit dat ventje. Echt zo'n kleurloze jongen die tot in lengte van jaren bij een Borussia Mönchengladbach mee kan ballen zonder iemand op te vallen. Je bent toch met mij eens Johan dat hij in de Champions League geen knikker geraakt heeft of wel. Op basis van die paar leuke acties tegen de VVV Venlo's van deze wereld kun je hem voor maximaal 5/7 miljoen verkopen, als je geluk hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben geen Ajacied, maar die Eriksen vind ik een beetje een sissy.. vraag me af of hij overeind blijft in het echte mannenvoetbal van de Europese top.
Evertun is not dun.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alles aan die jongen irriteert me. Dat hoofd, die naam, het straalt helemaal niks uit dat ventje. Echt zo'n kleurloze jongen die tot in lengte van jaren bij een Borussia Mönchengladbach mee kan ballen zonder iemand op te vallen. Je bent toch met mij eens Johan dat hij in de Champions League geen knikker geraakt heeft of wel. Op basis van die paar leuke acties tegen de VVV Venlo's van deze wereld kun je hem voor maximaal 5/7 miljoen verkopen, als je geluk hebt.
Eens.. Hij heeft de uitstraling van een braaf koorknaapje, straalt totaal geen bezieling of passie uit en duels gaat hij uit de weg. In de top is fysieke strijd een van de belangrijke pijlers om overeind te blijven, vraag me af of hij dat kan. Maar Ajax zal er wel weer de hoofdprijs voor vangen.. clubs trappen daar toch telkens weer in. Ik hoef alleen maar aan die 18 miljoen voor Babel te denken om droevig mijn hoofd te schudden.. en vorig jaar Anita.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Alles aan die jongen irriteert me. Dat hoofd, die naam, het straalt helemaal niks uit dat ventje. Echt zo'n kleurloze jongen die tot in lengte van jaren bij een Borussia Mönchengladbach mee kan ballen zonder iemand op te vallen. Je bent toch met mij eens Johan dat hij in de Champions League geen knikker geraakt heeft of wel. Op basis van die paar leuke acties tegen de VVV Venlo's van deze wereld kun je hem voor maximaal 5/7 miljoen verkopen, als je geluk hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens.. Hij heeft de uitstraling van een braaf koorknaapje, straalt totaal geen bezieling of passie uit en duels gaat hij uit de weg. In de top is fysieke strijd een van de belangrijke pijlers om overeind te blijven, vraag me af of hij dat kan. Maar Ajax zal er wel weer de hoofdprijs voor vangen.. clubs trappen daar toch telkens weer in. Ik hoef alleen maar aan die 18 miljoen voor Babel te denken om droevig mijn hoofd te schudden.. en vorig jaar Anita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |