Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in andere topics veroorzaakte zij ook wel vaker een glimlach met haar commentaar
[..]
Ook familie van chloro ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook grote neus
Maar is niet erg, wise is populair op fok
You did notquote:
quote:
Ik hoorde dat irl... zijn dat dan fokkers?quote:
Welnee, fokkers zijn hele gezellige mensenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]![]()
Je hebt er spijt van dat je mij uitgenodigt hebt he?
Wat hoorde je irl?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde dat irl... zijn dat dan fokkers?
en inlijstenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Ambipur het volgende:
HOLY SHIT. Moet snel een Printscreen maken van deze complimenten.
"You did not."quote:
wacht, wat?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, fokkers zijn hele gezellige mensen
quote:
Oke, sommigen dan.. de meeste zijn ronduit psychopathisch.quote:
Jaquote:
jij eerstquote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur es pica van je lichaam. Als die goed is,ga ik die inlijsten.
ja hoiquote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, sommigen dan.. de meeste zijn ronduit psychopathisch.
ai loev joequote:
Maar hooiwagenspinnen niet. Elke keer weer die dramatische verhalen over hoe hun tante is geplet met het NRC. Op een gegeven moment weet je het wel. Eigenlijk wil je dat dan ook zeggen, dat je dat tragische gedoe wel zat bent. Echter komt dat ook weer zo lullig over. Vooral als er mensen bij zijn die dat verhaal niet keer op keer op keer aan hebben moeten horen, die hebben daar dan geen begrip voor. Dus dan ben je meteen die ongevoelige zak na de eerste ontmoeting.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, fokkers zijn hele gezellige mensen
Die 3 woordjes zijn bijna onmogelijk om in steenkolenengels uit te spreken manquote:
en hebben geen zielquote:
Joee dittt nooeetquote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 3 woordjes zijn bijna onmogelijk om in steenkolenengels uit te spreken man
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar hooiwagenspinnen niet. Elke keer weer die dramatische verhalen over hoe hun tante is geplet met het NRC. Op een gegeven moment weet je het wel. Eigenlijk wil je dat dan ook zeggen, dat je dat tragische gedoe wel zat bent. Echter komt dat ook weer zo lullig over. Vooral als er mensen bij zijn die dat verhaal niet keer op keer op keer aan hebben moeten horen, die hebben daar dan geen begrip voor. Dus dan ben je meteen die ongevoelige zak na de eerste ontmoeting.
Ja daaaagquote:
Wat verwacht je van iemand die 1.60m is?quote:
Oh halloooooquote:
zal mn collega even vragen om de camera vast te houdenquote:
dat ze straks voor me kookt?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat verwacht je van iemand die 1.60m is?
Cool. Wel met duckface aub.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal mn collega even vragen om de camera vast te houden
[..]
dat ze straks voor me kookt?
ik doet niksquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hallooooo![]()
Ja Agga he... die spreken niet zo goed Englischhh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]Heb jij uberhaupt ooit een foto op fok gedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
volgens mij niet, behalve die ene in mn foboquote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit een foto op fok gedeeld?
Nee, jij gaat alleen maar slapenquote:
Oke, wie is Lex Immers?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had jij Lex Immers zijn deur groen geel geverft?
Volgens mij hou je bijna niets overquote:
Hagenese rotterdamer die bij Feyenoord speelt en eerder bij ADOquote:
Nooit gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij niet, behalve die ene in mn fobo
ik kan best veel wegkrassen voordat er niks van mij overblijft.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij hou je bijna niets over
je mist niksquote:
[..]Laat maar. Te dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hagenese rotterdamer die bij Feyenoord speelt en eerder bij ADO
[..]
Nooit gezien.
slapen is overratedquote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij gaat alleen maar slapenRotterdamer..
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best veel wegkrassen voordat er niks van mij overblijft.
Ja nou nee.. 5 uur per nacht is echt te weinig.quote:
[..]Pic zonder broek, TR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet me qua postgedrag een beetje denken aan wijlen QB.quote:
daar staat ook een plaatje, maar die post ik liever niet zelf.quote:
ik mis haar wel een beetje soms.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet me qua postgedrag een beetje denken aan wijlen QB.
Eindelijk, de boel is bekend!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat verwacht je van iemand die 1.60m is?
Doe eens normaalquote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde de grootte van mijn penis nog even geheim houden
4ebe weegt iets van 55 a 60 kgquote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eindelijk, de boel is bekend!Met die lengte zal je vast niet meer dan 35 kg wegen.
fasje.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet me qua postgedrag een beetje denken aan wijlen QB.
Hela hola.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mis haar wel een beetje soms.
en: hoi fas
Die lengte was eigenlijk al sinds 2009 bekend of zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eindelijk, de boel is bekend!Met die lengte zal je vast niet meer dan 35 kg wegen.
Quickie_Brat.quote:
Wise weegt iets van 70 kg met z'n bijna 2 meter en een kwart ciabatta.quote:
nog bijna goed ookquote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise weegt iets van 70 kg met z'n bijna 2 meter en een kwart ciabatta.
quote:
Mij wilde je het nooit vertellen. Maar ik zal er geen grappen over maken, pak nooit mensen op hun handicap.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lengte was eigenlijk al sinds 2009 bekend of zo.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best veel wegkrassen voordat er niks van mij overblijft.
[..]
je mist niks
Ja mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hagenese Rotterdammer
Feyenoord en Ado...
Zulks een tegenstelling
Kan het nog subtielerquote:
ben ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]jammer, vind bolle gingers wel gezellig vaak
nootmans mag datquote:
Ja dank je wel dat je mijn handicap zo respecteert.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Mij wilde je het nooit vertellen. Maar ik zal er geen grappen over maken, pak nooit mensen op hun handicap.
U heeft ondergewichtquote:
Hahaha ach hij weet wie het zegt en kan het heel goed hebben.quote:
quote:
Ook zonder die hoed ben ik nog 4 koppen groter dan jij, dat zet geen zoden aan de dijk. Beter kom je op een pogostick.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dank je wel dat je mijn handicap zo respecteert.
Hoedje af.
tja, tis niet alsof ik zelf niet weet dat ik overgewicht hebquote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ach hij weet wie het zegt en kan het heel goed hebben.
[..]
Ja, die. Ik zal ze nog eens een tragisch verhaal geven om te vertellen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Altijd die hooiwagen-spinnen tantes he
Inb4 Panzer met afvalplan.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, tis niet alsof ik zelf niet weet dat ik overgewicht heb
Nee, maar het is ook niet lief om iemand uit te maken voor downie als die downsyndroom heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, tis niet alsof ik zelf niet weet dat ik overgewicht heb
nee, precies goed eigenlijkquote:
Ik heb ook ondergewicht met mijn 1.82 en 79kgquote:
don't carequote:
misschien wel, maar ik weet nog vrij weinig van ambi, behalve dat ze turks isquote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet lief om iemand uit te maken voor downie als die downsyndroom heeft.
Misschien minder goed voorbeeld omdat ze dat zelf ook niet doorhebben, maar je snapt mij wel denk ik
Je bent wel de meest rustige hier denk ik, dus je past goed bij Ambipur
Noem je gewicht en lengte eens dan.quote:
Ze is niet lelijk in elk geval, dat scheelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't care
[..]
misschien wel, maar ik weet nog vrij weinig van ambi, behalve dat ze turks is
Is net al genoemd, vandaar de opmerkingen er overquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem je gewicht en lengte eens dan.
Inb4 lengte van een zeker lichaamsdeel.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij is dat gewoon een normaal gewicht. Wel wat aan de dunne kant waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook ondergewicht met mijn 1.82 en 79kg
geen ideequote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk in elk geval, dat scheelt.
Is wel redelijk normaal hoor, maar dat zegt een vriend van mij altijd die zelf vadsig isquote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij is dat gewoon een normaal gewicht. Wel wat aan de dunne kant waarschijnlijk.
Lijkt me juist prima gewicht? Als dat te weinig is ben ik ecto.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel redelijk normaal hoor, maar dat zegt een vriend van mij altijd die zelf vadsig is
Denk dat 72kg de onderlijn is. Maar er mogen bij mij wel paar kilotjes bij.
Kom pizza eten met me :$quote:Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel redelijk normaal hoor, maar dat zegt een vriend van mij altijd die zelf vadsig is
Denk dat 72kg de onderlijn is. Maar er mogen bij mij wel paar kilotjes bij.
Nog zo iemand die beloftes maakt over pizza.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ohai
[ afbeelding ]
[..]
Kom pizza eten met me :$
Eh?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nog zo iemand die beloftes maakt over pizza.
Ik wil raspatat speciaalquote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ohai
[ afbeelding ]
[..]
Tja ligt ook aan je bouw enzo, heb smalle heupen net als panzerquote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me juist prima gewicht? Als dat te weinig is ben ik ecto.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ohai
[ afbeelding ]
[..]
Mag ookquote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil raspatat speciaal
[..]
Tja ligt ook aan je bouw enzo, heb smalle heupen net als panzer
Olment loopt mij ook al lekker te maken over pizza in een andere SC.quote:
Tot zo bij Smullers Zwolle CSquote:
Yoooooquote:
Wat een vuillakquote:Op maandag 6 mei 2013 12:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Olment loopt mij ook al lekker te maken over pizza in een andere SC.
Dit.quote:
True, true.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Tja ligt ook aan je bouw enzo, heb smalle heupen net als panzer
Hebben die raspatat?quote:
Hamburgers horen niet in een blender sisquote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. alles in een blender pleuren is niet zo handig
In een blender.quote:
Moet je kotsen?quote:
Nee hebben ze niet maar ik wist niks anders daarquote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hebben die raspatat?
Die patat is altijd vies vet, kom naar Hardenberg :$
[..]
Hamburgers horen niet in een blender sis
quote:
Jaquote:
Zitten wel goeie snackbarretjes hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hebben ze niet maar ik wist niks anders daar
Hardenbergda place to be
[..]
Vind daar alleen de satekroketten bijzonder goed
waarom zou je dat ook doen?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke.. alles in een blender pleuren is niet zo handig
Omdat ongeduldigquote:
Ja?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zitten wel goeie snackbarretjes hoor![]()
Oranjekoeken, stroopwafels en bananen wel. Tegelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hebben die raspatat?
Die patat is altijd vies vet, kom naar Hardenberg :$
[..]
Hamburgers horen niet in een blender sis
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja?meerdere?
een vriendin van mij woont in Hollandscheveld
Ik zat gister in de treinquote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had je gisteren in de trein moeten zitten had je binnen notime een emmertje vol gehad
Als je met mij naar de dierentuin wilquote:Op maandag 6 mei 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ja meerdere
Maar laat gerust eens weten als je in de buurt bent hoor
[..]
Ik zat gister in de trein
Serieus? Het klinkt raarquote:Op maandag 6 mei 2013 12:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oranjekoeken, stroopwafels en bananen wel. Tegelijk.Met een beetje melk en juice erbij smaakte het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag wel, als je echt pizza geeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yooooo
[..]
Wat een vuillak
Sorry dan, zal t nie weer doen nie
Tuulkquote:
Als ik je eens zou tegenkomen zou ik je best een pizza willen geven hoor :$quote:
wilde nu juist vandaag met je naar de stokstaartjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuulk
Maar niet vandaag, want brak en eigenlijk wil ik de hele dag slapen, maar dat ga ik niet doen
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wilde nu juist vandaag met je naar de stokstaartjes.
Mooi. Kan ik jou nog ergens mee verblijden?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je eens zou tegenkomen zou ik je best een pizza willen geven hoor :$
Zo ben ik :$
Klopt, maar er zijn wel meer dingen die eigenlijk heel erg raar zijn maar uitstekend smaken.quote:
190 en gewicht zit tussen 75 en 85 in.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem je gewicht en lengte eens dan.
Inb4 lengte van een zeker lichaamsdeel.
niet doen. Chiabatta met zalm, ruccolla en philladelphiaquote:Op maandag 6 mei 2013 12:35 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb zin in een kleffe hamburger met milkshake. Doen/Niet doen
Gianni, hoeveel weeg jij eigenlijk?
Vergeet de dille niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:38 schreef wise het volgende:
[..]
niet doen. Chiabatta met zalm, ruccolla en philladelphia
deze vrouwquote:
niet doen, pak gewoon een menu met twister friesquote:Op maandag 6 mei 2013 12:35 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb zin in een kleffe hamburger met milkshake. Doen/Niet doen
Gianni, hoeveel weeg jij eigenlijk?
Das nogal ruim..quote:
Patatkruiden, die zijn pas lekkerquote:
267,9?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das nogal ruim..![]()
Ik weeg overigens tussen de 25 en de 268 kg
mijn gewicht fluctueertquote:Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das nogal ruim..![]()
met zout?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Patatkruiden, die zijn pas lekker
Stil nou.quote:
Vast niet het enige wat fluctueertquote:
Nee, als je zwanger bent mag je geen zout.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vast niet het enige wat fluctueert
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol @ pulsknop van de blenderalsof je op een trilplaat staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wat is je lengte dan?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet doen, pak gewoon een menu met twister fries
rond de 100 geloof ik, jij?
Wajooowquote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan?
Ik weeg 90![]()
Je bent ginger. Jmmr. Anders had ik je gehosseld. (2nutz kom er maar in)
1.83quote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan?
Ik weeg 90![]()
ik word ook vaak minder geschat, maar dat komt omdat ik redelijk breed gebouwd ben waardoor het minder opvalt dat ik dik benquote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je ziet 't nietWord gewoon 75k geschat.
Rollebollend merk je het echt wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
quote:
Lach maar, maar had een keer een meisje dat echt skinny was.quote:
quote:
vanuit welke hoek?quote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mannen zonder kontquote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja... Net als met een man.. Dun is echt 3 x niets.
op zich niks met racisme te maken, maar over het algemeen vind ik turkse vrouwen niet echt aantrekkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zat mobiel. Hoezo bedoel je omdat Turks?
Jij rasiest he!
Ben uber Turks. Hoewel ze mij in Turkije niet als Turkse zienquote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich niks met racisme te maken, maar over het algemeen vind ik turkse vrouwen niet echt aantrekkelijk.
Misschien ben jij wel een uitzondering
Klopt, liever een slightly overweight guy dan een ectoboy.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tja... Net als met een man.. Dun is echt 3 x niets.
doe dan pics verdommequote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben uber Turks. Hoewel ze mij in Turkije niet als Turkse zienMaar is wel logisch met krullen, 1.77 etc.
ik ook, maar kan er moeilijk iets aan doen hequote:
Oh. Ga je ze ook rondsturen of?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe dan pics verdomme
[..]
ik ook, maar kan er moeilijk iets aan doen he
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mooi. Kan ik jou nog ergens mee verblijden?
Drank
AAAIGHT, tik em aan :$quote:Op maandag 6 mei 2013 12:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel meer dingen die eigenlijk heel erg raar zijn maar uitstekend smaken.![]()
* Panzermaus mellows away bij de gedachte van nopjes en flapjes
Wtffquote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan?
Ik weeg 90![]()
Ok iig geval goed bezig chubquote:Op maandag 6 mei 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja ja ja. Gestopt met roken en wat aangekomen. Al 2 eraf ama.
ga roken danquote:Op maandag 6 mei 2013 13:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja ja ja. Gestopt met roken en wat aangekomen. Al 2 eraf ama.
Mensen zijn gewoon slecht in het gewicht van lange dames schatten.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Imo nogal slecht om afhankelijk te zijn van roken om af te vallen, erg onverstandig.quote:
Ja klopt.. Die ogen als ik 90 zegquote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon slecht in het gewicht van lange dames schatten.
Dat is een makkelijke.quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee. Ben nog steeds niet dik.
[..]
Thanks
Quotefail x_x.. Mijn antwoord staat in jouw quotequote:
Dat snapte ik wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Quotefail x_x.. Mijn antwoord staat in jouw quote
Zou er daarom ook niet vanuit gaan dat je het niet ziet. 75 kg bij 1,80 klinkt voor de meeste mensen als iets vetter dan slank.quote:
Slapen nu? zo zonde, check die weertjequote:Op maandag 6 mei 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuulk
Maar niet vandaag, want brak en eigenlijk wil ik de hele dag slapen, maar dat ga ik niet doen
Ik zeg toch ga ik niet doenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das nogal ruim..![]()
Hard op gelachen... ook om je gewichtquote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan?
Ik weeg 90![]()
Werk jij niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zeg toch ga ik niet doen
Ik ga zo lekkah buiten chillen met muh poesjuhhh :$
Waar hoor je mij zeggen dat ik slank ben?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou er daarom ook niet vanuit gaan dat je het niet ziet. 75 kg bij 1,80 klinkt voor de meeste mensen als iets vetter dan slank.
Vandaag niet, neequote:Op maandag 6 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werk jij niet?
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat ik slank ben?
Sowieso is het beledigend om te zeggen dat iemand superzwaar weegtquote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon slecht in het gewicht van lange dames schatten.
Ok :$quote:Op maandag 6 mei 2013 13:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Tell me the weights of y'all.
Jij toch ook ?quote:
Ik til je op en gooi je wegquote:
Right back at ya jongeuhhhhhhh :Equote:
Nee, hoor. In mijn geval is het logisch, ik ben nu eenmaal een grote dame. Heb heupen etc en ben goddank geen plankjequote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is het beledigend om te zeggen dat iemand superzwaar weegt
Leuk.. gooien we elkaar wegquote:
En of ik dat durfquote:
2 extremen, je kan ook gwn normaal zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoor. In mijn geval is het logisch, ik ben nu eenmaal een grote dame. Heb heupen etc en ben goddank geen plankje
Mij kan iedereen sowieso wel weggooien.quote:
Kesef. Ga fietsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
2 extremen, je kan ook gwn normaal zijn
das wel heul weinigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mij kan iedereen sowieso wel weggooien.48 kg bij 1,60m.
Grote dame? 1.77 valt best mee toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoor. In mijn geval is het logisch, ik ben nu eenmaal een grote dame. Heb heupen etc en ben goddank geen plankje
hihihihiquote:
lijkt me geweldigquote:
Ja moeten we een keer een dagje voor inplannenquote:
Klinkt weinig, maar als je heel klein bent, valt het mee.quote:
Jawel. Als ik mijzelf vergelijk met Nederlandse dames wel. Die hebben vaak geen heupen of taille ofzo. Ik ben best groot.quote:
gaan we zeker doenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja moeten we een keer een dagje voor inplannen
Vind ik ook wel groot, ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel. Als ik mijzelf vergelijk met Nederlandse dames wel. Die hebben vaak geen heupen of taille ofzo. Ik ben best groot.
Ik zie genoeg meiden met overgewicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel. Als ik mijzelf vergelijk met Nederlandse dames wel. Die hebben vaak geen heupen of taille ofzo. Ik ben best groot.
Nee, je snapt het niet. Ik doel niet op die koeien.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie genoeg meiden met overgewicht.
okequote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Klinkt weinig, maar als je heel klein bent, valt het mee.
maar extreem is het nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Rawberry het volgende:
Liever een fijn plankje dan een lompe koe.
Zulks een lobiquote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow
Toch is 4EBE de underdog heartthrob candy van deze SC.
Oh lichaamsbouw... ?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ik doel niet op die koeien.
Echt letterlijk breed zijn. Ook toen ik echt nog 70 ofzo woog, was ik gewoon breed en groter dan de gemiddelde vrouw.
Tussen 55-67 kg is ideeal, je kan ze dan ook lekker tossen onder verschillende standjesquote:Op maandag 6 mei 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Het is dat ik 90 kg kan tillen, maar voor een beetje gooi en smijtwerk is <= 65 niet teveel gevraagd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow
Toch is 4EBE de underdog heartthrob candy van deze SC.
Dacht dat je groot in de lengte bedoelde. Maar ja, als je 90 kg weegt bij 1.77 is het ook logisch dat je heupen enz hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I regret nothingquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
En dat sowieso.. Pure lobi voor die chick :$
quote:
Ik ook, op m'n rug iigquote:
Logisch... Nou... Ik zie veel walvissen die alles op heupen na hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht dat je groot in de lengte bedoelde. Maar ja, als je 90 kg weegt bij 1.77 is het ook logisch dat je heupen enz hebt
Zulks een misleidende UI, denk de hele tijd dat CristinaYingYabYum aan het posten is geslagen.quote:
Signed.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tussen 55-67 kg is ideeal, je kan ze dan ook lekker tossen onder verschillende standjeszijn ze ook heerlijk neembaar.
[ afbeelding ]
Maar wat voor lichaamsbouw heb jij? Skinny? Average? Curvy? Ripped?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
En dat sowieso.. Pure lobi voor die chick :$
En daarna een herniaquote:
Eigenlijk reageerde ik ook omdat ik dacht dat t CY wasquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zulks een misleidende UI, denk de hele tijd dat CristinaYingYabYum aan het posten is geslagen.
[..]
Signed.
[..]
Maar wat voor lichaamsbouw heb jij? Skinny? Average? Curvy? Ripped?
Niet lullig bedoelt, (echt niet) maar 90 kg bij 1.77 is wel echt best wat overgewicht, toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Logisch... Nou... Ik zie veel walvissen die alles op heupen na hebben.Gisteren ook weer. Dikke buik en alles. Ik mag het niet zeggen, maar damn wat goor.
Die heupen heb ik altijd trouwens. Die taille ook. Bij mij zit het vet meer in de dijen, borsten etc. Ben gezegend met gelijkmatig aankomen.
Maar dat maakt niet uitquote:
beter dan geen heupen en een zwemband omquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Logisch... Nou... Ik zie veel walvissen die alles op heupen na hebben.Gisteren ook weer. Dikke buik en alles. Ik mag het niet zeggen, maar damn wat goor.
Die heupen heb ik altijd trouwens. Die taille ook. Bij mij zit het vet meer in de dijen, borsten etc. Ben gezegend met gelijkmatig aankomen.
Ja, dat vind ik er ook altijd zo lelijk uitzien. Zo'n mannenfiguur. Bij mij gaat al het vet naar m'n dijen en armen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik las: dat maak ik zelf wel uitquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een lobi
Nu ga ik helemaal in de sportscholla wonen
Bij mij wel, vraag je bitch maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk reageerde ik ook omdat ik dacht dat t CY was!!!!!!!!!!!
Laat je wel even zelf oordelen ok? Pics zijn wel veilig bij je neem ik aan?
Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld van nu. Ambi, zou je een foto durven posten?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, (echt niet) maar 90 kg bij 1.77 is wel echt best wat overgewicht, toch?
wat een bitcherige opmerking zeg... heel lullig om iemand zo te kakken te zetten op internetquote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, (echt niet) maar 90 kg bij 1.77 is wel echt best wat overgewicht, toch?
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: dat maak ik zelf wel uit![]()
Neen, dat maak jij niet uit![]()
Je rug wel
M'n bitch.. CY?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij moeten maar wat meer met elkaar praten. Heb via non-officiële kanalen vernomen dat je 32 jaar oud bent, maar anderen zullen onze liefde vast nooit begrijpen.
[..]
Bij mij wel, vraag je bitch maar.Send!
[..]
Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld van nu. Ambi, zou je een foto durven posten?
Mja, een vriendin van mij is 1.72 ofzo en die woog rond de 90/95 en die was toen wel echt dik... Dus daarom vroeg ik het, want het is volgens mij gewoon behoorlijk wat overgewicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld van nu. Ambi, zou je een foto durven posten?
Doe eens normaal, gek, ik voel mij niet eens beledigdquote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat een bitcherige opmerking zeg... heel lullig om iemand zo te kakken te zetten op internet
Beetje jong ingeschat... je moet je beter laten informeren hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij moeten maar wat meer met elkaar praten. Heb via non-officiële kanalen vernomen dat je 32 jaar oud bent, maar anderen zullen onze liefde vast nooit begrijpen.
Het gaat niet om wat ik overgewicht vind, maar wat overgewicht is. Daar zijn toch gewoon maatstaven voor? Maar ik ga ff voor je zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.
Maar post je die pic? Ben eigenlijk wel benieuwd
Ja dat gebeurt hier nooit,quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat een bitcherige opmerking zeg... heel lullig om iemand zo te kakken te zetten op internet
laat die body pics maar doorkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk reageerde ik ook omdat ik dacht dat t CY was!!!!!!!!!!!
Laat je wel even zelf oordelen ok? Pics zijn wel veilig bij je neem ik aan?
en tegen mij wel zo doen, waarom?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe eens normaal, gek, ik voel mij niet eens beledigd
Eh. Die maatstaven verschillen per cultuur, hoor...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat ik overgewicht vind, maar wat overgewicht is. Daar zijn toch gewoon maatstaven voor? Maar ik ga ff voor je zoeken.
Vuige geilbak :$ :$quote:
Wat ik dik (overgewicht) vind:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.
Maar post je die pic? Ben eigenlijk wel benieuwd
Damn.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik dik (overgewicht) vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik een vetzak vind:
[ afbeelding ]
En bijv dit:
[ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ik. In sommige landen is het sexy als je met 160 cm 130 kg weegt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh. Die maatstaven verschillen per cultuur, hoor...
Zal haar wel met je delen.quote:
Ja, kan niet missen... en volgens mij loop ik zwaar achter in de SC nuquote:
quote:
Ja ik moest even nadenken waar je het over had..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kan niet missen... en volgens mij loop ik zwaar achter in de SC nu
Die tweede is Charlotte Church.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik dik (overgewicht) vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik een vetzak vind:
[ afbeelding ]
En bijv dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lach maar, maar had een keer een meisje dat echt skinny was.Dat voelde gewoon te broos/tenger, ook haar middel. Alsof je vooral niet te ruig met haar moest zijn, omdat al haar ingewanden dan door haar neus naar buiten zouden komen ofzo.
Ze had wel een dikke kont.Ik denk dat ze gewoon wat meer moet eten zodat ze wat meer solid wordt.
quote:
Bij 90kg damn wat een monster, dat is zwaar boven vas uit manquote:
Kan je eens een foto zoeken wat jij bedoelt met curvy enz dan? Vergelijkbaar met jezelf bijv?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn.
Nee.. Dit ben ik niet. Dit zijn walvissen.
Hij is op z'n kant, is dat t miss?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Dqod, die foto. Ik kan hier niet goed zien wat het is, zonlicht op het scherm enzo. Maar heb je me nu per ongeluk een upskirt gestuurd of lijkt dat zo?
Ik zat ook helemaal met mijn gezicht tegen het scherm aan het vanuit alle hoeken te bekijken.![]()
Zelfs even gesnuffeld.
(semi-srs)
[..]
Zal haar wel met je delen.Ben niet zo hebberig.
Vind ik lastig. Maar ik ga even zoeken, give me a minute of 2.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je eens een foto zoeken wat jij bedoelt met curvy enz dan? Vergelijkbaar met jezelf bijv?
Wise.. !quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
Waar is die foto van die vrouwenfiguren van 1 tot en met 8 ofzo? Kan het niet vinden..
vroeger wel eens gedaan. Deel 1. wel grappigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise.. !
Ben jij into silent hill?
Ik ben 7, maar dan met een donkerder kleurtje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |