quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]Laat maar. Te dun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hagenese rotterdamer die bij Feyenoord speelt en eerder bij ADO
[..]
Nooit gezien.
slapen is overratedquote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij gaat alleen maar slapenRotterdamer..
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best veel wegkrassen voordat er niks van mij overblijft.
Ja nou nee.. 5 uur per nacht is echt te weinig.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]Pic zonder broek, TR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet me qua postgedrag een beetje denken aan wijlen QB.quote:
daar staat ook een plaatje, maar die post ik liever niet zelf.quote:
ik mis haar wel een beetje soms.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet me qua postgedrag een beetje denken aan wijlen QB.
Eindelijk, de boel is bekend!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat verwacht je van iemand die 1.60m is?
Doe eens normaalquote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde de grootte van mijn penis nog even geheim houden
4ebe weegt iets van 55 a 60 kgquote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eindelijk, de boel is bekend!Met die lengte zal je vast niet meer dan 35 kg wegen.
fasje.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je doet me qua postgedrag een beetje denken aan wijlen QB.
Hela hola.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mis haar wel een beetje soms.
en: hoi fas
Die lengte was eigenlijk al sinds 2009 bekend of zo.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eindelijk, de boel is bekend!Met die lengte zal je vast niet meer dan 35 kg wegen.
Quickie_Brat.quote:
Wise weegt iets van 70 kg met z'n bijna 2 meter en een kwart ciabatta.quote:
nog bijna goed ookquote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise weegt iets van 70 kg met z'n bijna 2 meter en een kwart ciabatta.
quote:
Mij wilde je het nooit vertellen. Maar ik zal er geen grappen over maken, pak nooit mensen op hun handicap.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die lengte was eigenlijk al sinds 2009 bekend of zo.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan best veel wegkrassen voordat er niks van mij overblijft.
[..]
je mist niks
Ja mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hagenese Rotterdammer
Feyenoord en Ado...
Zulks een tegenstelling
Kan het nog subtielerquote:
ben ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]jammer, vind bolle gingers wel gezellig vaak
nootmans mag datquote:
Ja dank je wel dat je mijn handicap zo respecteert.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Mij wilde je het nooit vertellen. Maar ik zal er geen grappen over maken, pak nooit mensen op hun handicap.
U heeft ondergewichtquote:
Hahaha ach hij weet wie het zegt en kan het heel goed hebben.quote:
quote:
Ook zonder die hoed ben ik nog 4 koppen groter dan jij, dat zet geen zoden aan de dijk. Beter kom je op een pogostick.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dank je wel dat je mijn handicap zo respecteert.
Hoedje af.
tja, tis niet alsof ik zelf niet weet dat ik overgewicht hebquote:Op maandag 6 mei 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ach hij weet wie het zegt en kan het heel goed hebben.
[..]
Ja, die. Ik zal ze nog eens een tragisch verhaal geven om te vertellen.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Altijd die hooiwagen-spinnen tantes he
Inb4 Panzer met afvalplan.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, tis niet alsof ik zelf niet weet dat ik overgewicht heb
Nee, maar het is ook niet lief om iemand uit te maken voor downie als die downsyndroom heeft.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, tis niet alsof ik zelf niet weet dat ik overgewicht heb
nee, precies goed eigenlijkquote:
Ik heb ook ondergewicht met mijn 1.82 en 79kgquote:
don't carequote:
misschien wel, maar ik weet nog vrij weinig van ambi, behalve dat ze turks isquote:Op maandag 6 mei 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook niet lief om iemand uit te maken voor downie als die downsyndroom heeft.
Misschien minder goed voorbeeld omdat ze dat zelf ook niet doorhebben, maar je snapt mij wel denk ik
Je bent wel de meest rustige hier denk ik, dus je past goed bij Ambipur
Noem je gewicht en lengte eens dan.quote:
Ze is niet lelijk in elk geval, dat scheelt.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't care
[..]
misschien wel, maar ik weet nog vrij weinig van ambi, behalve dat ze turks is
Is net al genoemd, vandaar de opmerkingen er overquote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noem je gewicht en lengte eens dan.
Inb4 lengte van een zeker lichaamsdeel.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij is dat gewoon een normaal gewicht. Wel wat aan de dunne kant waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook ondergewicht met mijn 1.82 en 79kg
geen ideequote:Op maandag 6 mei 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk in elk geval, dat scheelt.
Is wel redelijk normaal hoor, maar dat zegt een vriend van mij altijd die zelf vadsig isquote:Op maandag 6 mei 2013 12:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar volgens mij is dat gewoon een normaal gewicht. Wel wat aan de dunne kant waarschijnlijk.
Lijkt me juist prima gewicht? Als dat te weinig is ben ik ecto.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel redelijk normaal hoor, maar dat zegt een vriend van mij altijd die zelf vadsig is
Denk dat 72kg de onderlijn is. Maar er mogen bij mij wel paar kilotjes bij.
Kom pizza eten met me :$quote:Op maandag 6 mei 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel redelijk normaal hoor, maar dat zegt een vriend van mij altijd die zelf vadsig is
Denk dat 72kg de onderlijn is. Maar er mogen bij mij wel paar kilotjes bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |