Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in andere topics veroorzaakte zij ook wel vaker een glimlach met haar commentaar
[..]
Ook familie van chloro ?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ook grote neus
Maar is niet erg, wise is populair op fok
You did notquote:
quote:
Ik hoorde dat irl... zijn dat dan fokkers?quote:
Welnee, fokkers zijn hele gezellige mensenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]![]()
Je hebt er spijt van dat je mij uitgenodigt hebt he?
Wat hoorde je irl?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde dat irl... zijn dat dan fokkers?
en inlijstenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:33 schreef Ambipur het volgende:
HOLY SHIT. Moet snel een Printscreen maken van deze complimenten.
"You did not."quote:
wacht, wat?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, fokkers zijn hele gezellige mensen
quote:
Oke, sommigen dan.. de meeste zijn ronduit psychopathisch.quote:
Jaquote:
jij eerstquote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stuur es pica van je lichaam. Als die goed is,ga ik die inlijsten.
ja hoiquote:Op maandag 6 mei 2013 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, sommigen dan.. de meeste zijn ronduit psychopathisch.
ai loev joequote:
Maar hooiwagenspinnen niet. Elke keer weer die dramatische verhalen over hoe hun tante is geplet met het NRC. Op een gegeven moment weet je het wel. Eigenlijk wil je dat dan ook zeggen, dat je dat tragische gedoe wel zat bent. Echter komt dat ook weer zo lullig over. Vooral als er mensen bij zijn die dat verhaal niet keer op keer op keer aan hebben moeten horen, die hebben daar dan geen begrip voor. Dus dan ben je meteen die ongevoelige zak na de eerste ontmoeting.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welnee, fokkers zijn hele gezellige mensen
Die 3 woordjes zijn bijna onmogelijk om in steenkolenengels uit te spreken manquote:
en hebben geen zielquote:
Joee dittt nooeetquote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 3 woordjes zijn bijna onmogelijk om in steenkolenengels uit te spreken man
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar hooiwagenspinnen niet. Elke keer weer die dramatische verhalen over hoe hun tante is geplet met het NRC. Op een gegeven moment weet je het wel. Eigenlijk wil je dat dan ook zeggen, dat je dat tragische gedoe wel zat bent. Echter komt dat ook weer zo lullig over. Vooral als er mensen bij zijn die dat verhaal niet keer op keer op keer aan hebben moeten horen, die hebben daar dan geen begrip voor. Dus dan ben je meteen die ongevoelige zak na de eerste ontmoeting.
Ja daaaagquote:
Wat verwacht je van iemand die 1.60m is?quote:
Oh halloooooquote:
zal mn collega even vragen om de camera vast te houdenquote:
dat ze straks voor me kookt?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat verwacht je van iemand die 1.60m is?
Cool. Wel met duckface aub.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal mn collega even vragen om de camera vast te houden
[..]
dat ze straks voor me kookt?
ik doet niksquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hallooooo![]()
Ja Agga he... die spreken niet zo goed Englischhh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]Heb jij uberhaupt ooit een foto op fok gedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
volgens mij niet, behalve die ene in mn foboquote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt ooit een foto op fok gedeeld?
Nee, jij gaat alleen maar slapenquote:
Oke, wie is Lex Immers?quote:Op maandag 6 mei 2013 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had jij Lex Immers zijn deur groen geel geverft?
Volgens mij hou je bijna niets overquote:
Hagenese rotterdamer die bij Feyenoord speelt en eerder bij ADOquote:
Nooit gezien.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij niet, behalve die ene in mn fobo
ik kan best veel wegkrassen voordat er niks van mij overblijft.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij hou je bijna niets over
je mist niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |