Imo nogal slecht om afhankelijk te zijn van roken om af te vallen, erg onverstandig.quote:
Ja klopt.. Die ogen als ik 90 zegquote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon slecht in het gewicht van lange dames schatten.
Dat is een makkelijke.quote:
dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]Nee. Ben nog steeds niet dik.
[..]
Thanks
Quotefail x_x.. Mijn antwoord staat in jouw quotequote:
Dat snapte ik wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Quotefail x_x.. Mijn antwoord staat in jouw quote
Zou er daarom ook niet vanuit gaan dat je het niet ziet. 75 kg bij 1,80 klinkt voor de meeste mensen als iets vetter dan slank.quote:
Slapen nu? zo zonde, check die weertjequote:Op maandag 6 mei 2013 12:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuulk
Maar niet vandaag, want brak en eigenlijk wil ik de hele dag slapen, maar dat ga ik niet doen
Ik zeg toch ga ik niet doenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Das nogal ruim..![]()
Ik weeg overigens tussen de 25 en de 268 kg
Hard op gelachen... ook om je gewichtquote:Op maandag 6 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan?
Ik weeg 90![]()
Je bent ginger. Jmmr. Anders had ik je gehosseld. (2nutz kom er maar in)
Werk jij niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zeg toch ga ik niet doen
Ik ga zo lekkah buiten chillen met muh poesjuhhh :$
Waar hoor je mij zeggen dat ik slank ben?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou er daarom ook niet vanuit gaan dat je het niet ziet. 75 kg bij 1,80 klinkt voor de meeste mensen als iets vetter dan slank.
Vandaag niet, neequote:Op maandag 6 mei 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Werk jij niet?
[..]
Waar hoor je mij zeggen dat ik slank ben?
Sowieso is het beledigend om te zeggen dat iemand superzwaar weegtquote:Op maandag 6 mei 2013 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon slecht in het gewicht van lange dames schatten.
Ok :$quote:Op maandag 6 mei 2013 13:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Tell me the weights of y'all.
Jij toch ook ?quote:
Ik til je op en gooi je wegquote:
Right back at ya jongeuhhhhhhh :Equote:
Nee, hoor. In mijn geval is het logisch, ik ben nu eenmaal een grote dame. Heb heupen etc en ben goddank geen plankjequote:Op maandag 6 mei 2013 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso is het beledigend om te zeggen dat iemand superzwaar weegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |