I regret nothingquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
En dat sowieso.. Pure lobi voor die chick :$
quote:
Ik ook, op m'n rug iigquote:
Logisch... Nou... Ik zie veel walvissen die alles op heupen na hebben.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dacht dat je groot in de lengte bedoelde. Maar ja, als je 90 kg weegt bij 1.77 is het ook logisch dat je heupen enz hebt
Zulks een misleidende UI, denk de hele tijd dat CristinaYingYabYum aan het posten is geslagen.quote:
Signed.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tussen 55-67 kg is ideeal, je kan ze dan ook lekker tossen onder verschillende standjeszijn ze ook heerlijk neembaar.
[ afbeelding ]
Maar wat voor lichaamsbouw heb jij? Skinny? Average? Curvy? Ripped?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
En dat sowieso.. Pure lobi voor die chick :$
En daarna een herniaquote:
Eigenlijk reageerde ik ook omdat ik dacht dat t CY wasquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zulks een misleidende UI, denk de hele tijd dat CristinaYingYabYum aan het posten is geslagen.
[..]
Signed.
[..]
Maar wat voor lichaamsbouw heb jij? Skinny? Average? Curvy? Ripped?
Niet lullig bedoelt, (echt niet) maar 90 kg bij 1.77 is wel echt best wat overgewicht, toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Logisch... Nou... Ik zie veel walvissen die alles op heupen na hebben.Gisteren ook weer. Dikke buik en alles. Ik mag het niet zeggen, maar damn wat goor.
Die heupen heb ik altijd trouwens. Die taille ook. Bij mij zit het vet meer in de dijen, borsten etc. Ben gezegend met gelijkmatig aankomen.
Maar dat maakt niet uitquote:
beter dan geen heupen en een zwemband omquote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Logisch... Nou... Ik zie veel walvissen die alles op heupen na hebben.Gisteren ook weer. Dikke buik en alles. Ik mag het niet zeggen, maar damn wat goor.
Die heupen heb ik altijd trouwens. Die taille ook. Bij mij zit het vet meer in de dijen, borsten etc. Ben gezegend met gelijkmatig aankomen.
Ja, dat vind ik er ook altijd zo lelijk uitzien. Zo'n mannenfiguur. Bij mij gaat al het vet naar m'n dijen en armen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik las: dat maak ik zelf wel uitquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een lobi
Nu ga ik helemaal in de sportscholla wonen
Bij mij wel, vraag je bitch maar.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk reageerde ik ook omdat ik dacht dat t CY was!!!!!!!!!!!
Laat je wel even zelf oordelen ok? Pics zijn wel veilig bij je neem ik aan?
Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld van nu. Ambi, zou je een foto durven posten?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, (echt niet) maar 90 kg bij 1.77 is wel echt best wat overgewicht, toch?
wat een bitcherige opmerking zeg... heel lullig om iemand zo te kakken te zetten op internetquote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, (echt niet) maar 90 kg bij 1.77 is wel echt best wat overgewicht, toch?
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las: dat maak ik zelf wel uit![]()
Neen, dat maak jij niet uit![]()
Je rug wel
M'n bitch.. CY?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij moeten maar wat meer met elkaar praten. Heb via non-officiële kanalen vernomen dat je 32 jaar oud bent, maar anderen zullen onze liefde vast nooit begrijpen.
[..]
Bij mij wel, vraag je bitch maar.Send!
[..]
Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld van nu. Ambi, zou je een foto durven posten?
Mja, een vriendin van mij is 1.72 ofzo en die woog rond de 90/95 en die was toen wel echt dik... Dus daarom vroeg ik het, want het is volgens mij gewoon behoorlijk wat overgewicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld van nu. Ambi, zou je een foto durven posten?
Doe eens normaal, gek, ik voel mij niet eens beledigdquote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat een bitcherige opmerking zeg... heel lullig om iemand zo te kakken te zetten op internet
Beetje jong ingeschat... je moet je beter laten informeren hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wij moeten maar wat meer met elkaar praten. Heb via non-officiële kanalen vernomen dat je 32 jaar oud bent, maar anderen zullen onze liefde vast nooit begrijpen.
Het gaat niet om wat ik overgewicht vind, maar wat overgewicht is. Daar zijn toch gewoon maatstaven voor? Maar ik ga ff voor je zoeken.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.
Maar post je die pic? Ben eigenlijk wel benieuwd
Ja dat gebeurt hier nooit,quote:Op maandag 6 mei 2013 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat een bitcherige opmerking zeg... heel lullig om iemand zo te kakken te zetten op internet
laat die body pics maar doorkomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eigenlijk reageerde ik ook omdat ik dacht dat t CY was!!!!!!!!!!!
Laat je wel even zelf oordelen ok? Pics zijn wel veilig bij je neem ik aan?
en tegen mij wel zo doen, waarom?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe eens normaal, gek, ik voel mij niet eens beledigd
Eh. Die maatstaven verschillen per cultuur, hoor...quote:Op maandag 6 mei 2013 13:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat ik overgewicht vind, maar wat overgewicht is. Daar zijn toch gewoon maatstaven voor? Maar ik ga ff voor je zoeken.
Vuige geilbak :$ :$quote:
Wat ik dik (overgewicht) vind:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.
Maar post je die pic? Ben eigenlijk wel benieuwd
Damn.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik dik (overgewicht) vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik een vetzak vind:
[ afbeelding ]
En bijv dit:
[ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ik. In sommige landen is het sexy als je met 160 cm 130 kg weegt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh. Die maatstaven verschillen per cultuur, hoor...
Zal haar wel met je delen.quote:
Ja, kan niet missen... en volgens mij loop ik zwaar achter in de SC nuquote:
quote:
Ja ik moest even nadenken waar je het over had..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kan niet missen... en volgens mij loop ik zwaar achter in de SC nu
Die tweede is Charlotte Church.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik dik (overgewicht) vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik een vetzak vind:
[ afbeelding ]
En bijv dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lach maar, maar had een keer een meisje dat echt skinny was.Dat voelde gewoon te broos/tenger, ook haar middel. Alsof je vooral niet te ruig met haar moest zijn, omdat al haar ingewanden dan door haar neus naar buiten zouden komen ofzo.
Ze had wel een dikke kont.Ik denk dat ze gewoon wat meer moet eten zodat ze wat meer solid wordt.
quote:
Bij 90kg damn wat een monster, dat is zwaar boven vas uit manquote:
Kan je eens een foto zoeken wat jij bedoelt met curvy enz dan? Vergelijkbaar met jezelf bijv?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn.
Nee.. Dit ben ik niet. Dit zijn walvissen.
Hij is op z'n kant, is dat t miss?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Dqod, die foto. Ik kan hier niet goed zien wat het is, zonlicht op het scherm enzo. Maar heb je me nu per ongeluk een upskirt gestuurd of lijkt dat zo?
Ik zat ook helemaal met mijn gezicht tegen het scherm aan het vanuit alle hoeken te bekijken.![]()
Zelfs even gesnuffeld.
(semi-srs)
[..]
Zal haar wel met je delen.Ben niet zo hebberig.
Vind ik lastig. Maar ik ga even zoeken, give me a minute of 2.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je eens een foto zoeken wat jij bedoelt met curvy enz dan? Vergelijkbaar met jezelf bijv?
Wise.. !quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
Waar is die foto van die vrouwenfiguren van 1 tot en met 8 ofzo? Kan het niet vinden..
vroeger wel eens gedaan. Deel 1. wel grappigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise.. !
Ben jij into silent hill?
Ik ben 7, maar dan met een donkerder kleurtje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |