En of ik dat durfquote:
2 extremen, je kan ook gwn normaal zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoor. In mijn geval is het logisch, ik ben nu eenmaal een grote dame. Heb heupen etc en ben goddank geen plankje
Mij kan iedereen sowieso wel weggooien.quote:
Kesef. Ga fietsen.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:27 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
2 extremen, je kan ook gwn normaal zijn
das wel heul weinigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Mij kan iedereen sowieso wel weggooien.48 kg bij 1,60m.
Grote dame? 1.77 valt best mee toch.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoor. In mijn geval is het logisch, ik ben nu eenmaal een grote dame. Heb heupen etc en ben goddank geen plankje
hihihihiquote:
lijkt me geweldigquote:
Ja moeten we een keer een dagje voor inplannenquote:
Klinkt weinig, maar als je heel klein bent, valt het mee.quote:
Jawel. Als ik mijzelf vergelijk met Nederlandse dames wel. Die hebben vaak geen heupen of taille ofzo. Ik ben best groot.quote:
gaan we zeker doenquote:Op maandag 6 mei 2013 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja moeten we een keer een dagje voor inplannen
Vind ik ook wel groot, ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel. Als ik mijzelf vergelijk met Nederlandse dames wel. Die hebben vaak geen heupen of taille ofzo. Ik ben best groot.
Ik zie genoeg meiden met overgewicht.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawel. Als ik mijzelf vergelijk met Nederlandse dames wel. Die hebben vaak geen heupen of taille ofzo. Ik ben best groot.
Nee, je snapt het niet. Ik doel niet op die koeien.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie genoeg meiden met overgewicht.
okequote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Klinkt weinig, maar als je heel klein bent, valt het mee.
maar extreem is het nietquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorryquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Rawberry het volgende:
Liever een fijn plankje dan een lompe koe.
Zulks een lobiquote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow
Toch is 4EBE de underdog heartthrob candy van deze SC.
Oh lichaamsbouw... ?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Ik doel niet op die koeien.
Echt letterlijk breed zijn. Ook toen ik echt nog 70 ofzo woog, was ik gewoon breed en groter dan de gemiddelde vrouw.
Tussen 55-67 kg is ideeal, je kan ze dan ook lekker tossen onder verschillende standjesquote:Op maandag 6 mei 2013 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
Het is dat ik 90 kg kan tillen, maar voor een beetje gooi en smijtwerk is <= 65 niet teveel gevraagd.
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wow
Toch is 4EBE de underdog heartthrob candy van deze SC.
Dacht dat je groot in de lengte bedoelde. Maar ja, als je 90 kg weegt bij 1.77 is het ook logisch dat je heupen enz hebtquote:Op maandag 6 mei 2013 13:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |