Vuige geilbak :$ :$quote:
Wat ik dik (overgewicht) vind:quote:Op maandag 6 mei 2013 13:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Post eens foto wat jij echt overgewicht vindt? Ik vind het namelijk wel meevallen eigenlijk. Als ik naar jouw figuur kijk vind ik jou erg dun, ik denk dat jij en ik een andere kijk hebben hierop.
Maar post je die pic? Ben eigenlijk wel benieuwd
Damn.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik dik (overgewicht) vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik een vetzak vind:
[ afbeelding ]
En bijv dit:
[ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ik. In sommige landen is het sexy als je met 160 cm 130 kg weegt.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh. Die maatstaven verschillen per cultuur, hoor...
Zal haar wel met je delen.quote:
Ja, kan niet missen... en volgens mij loop ik zwaar achter in de SC nuquote:
quote:
Ja ik moest even nadenken waar je het over had..quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kan niet missen... en volgens mij loop ik zwaar achter in de SC nu
Die tweede is Charlotte Church.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik dik (overgewicht) vind:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ik een vetzak vind:
[ afbeelding ]
En bijv dit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lach maar, maar had een keer een meisje dat echt skinny was.Dat voelde gewoon te broos/tenger, ook haar middel. Alsof je vooral niet te ruig met haar moest zijn, omdat al haar ingewanden dan door haar neus naar buiten zouden komen ofzo.
Ze had wel een dikke kont.Ik denk dat ze gewoon wat meer moet eten zodat ze wat meer solid wordt.
quote:
Bij 90kg damn wat een monster, dat is zwaar boven vas uit manquote:
Kan je eens een foto zoeken wat jij bedoelt met curvy enz dan? Vergelijkbaar met jezelf bijv?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damn.
Nee.. Dit ben ik niet. Dit zijn walvissen.
Hij is op z'n kant, is dat t miss?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
Dqod, die foto. Ik kan hier niet goed zien wat het is, zonlicht op het scherm enzo. Maar heb je me nu per ongeluk een upskirt gestuurd of lijkt dat zo?
Ik zat ook helemaal met mijn gezicht tegen het scherm aan het vanuit alle hoeken te bekijken.![]()
Zelfs even gesnuffeld.
(semi-srs)
[..]
Zal haar wel met je delen.Ben niet zo hebberig.
Vind ik lastig. Maar ik ga even zoeken, give me a minute of 2.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je eens een foto zoeken wat jij bedoelt met curvy enz dan? Vergelijkbaar met jezelf bijv?
Wise.. !quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 13:45 schreef Ambipur het volgende:
Waar is die foto van die vrouwenfiguren van 1 tot en met 8 ofzo? Kan het niet vinden..
vroeger wel eens gedaan. Deel 1. wel grappigquote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise.. !
Ben jij into silent hill?
Ik ben 7, maar dan met een donkerder kleurtje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |