Nee, wilde hem er savonds uit halen maar kon hem niet meer vinden. Na lang stressen ben ik toch maar gaan slapen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef blow... het volgende:
Draag jij tampons langer dan een dag? Tering.
Het kan onmogelijk aan de alcohol gelegen hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:50 schreef Tropanzia het volgende:
Wat een droevig topic. Misschien wat minder zuipen, TS?
Dat dan weer wel. Ik ben een neger dus ik heb daar altijd moeite mee. Geen 15cm blank piemeltje.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Fijn toch, kan je grote penis er tenminste helemaal in.
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom doe je dan ook een tampon in je kont?
Ja ik weet het, maar durf nog niet naar de dokter als ik er niet zeker van ben er een in te hebben.quote:
hihahoquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.
Als je dood bent hoef je je niet meer te schamen, goed punt.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar durf nog niet naar de dokter als ik er niet zeker van ben er een in te hebben.
Tips voor TS? Misschien kan ze dan zelf nog een beetje zoeken met behulp van een spiegel?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
Persen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Tips voor TS? Misschien kan ze dan zelf nog een beetje zoeken met behulp van een spiegel?
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
Ware vriendschap is helpen zoeken als je vrienden iets kwijt zijnquote:
Tsja, ik kan het proberen. Maar het grootste probleem is dat de tampon er waarschijnlijk niet eens in zit.quote:
reddende engelquote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Maar het schijnt dus idd dodelijk te zijn als je 'm langer dan een dag in hebt, dus wel lief van je.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ware vriendschap is helpen zoeken als je vrienden iets kwijt zijnBovendien was ze helemaal in paniek ervan
Wtfquote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Ik voel een tampon altijd zitten. Je merkt niks?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Tsja, ik kan het proberen. Maar het grootste probleem is dat de tampon er waarschijnlijk niet eens in zit.
Wtf, heb nog nooit gehad dat het touwtje afbrak. Zelfs niet als het superdroog was allemaal en het nogal stroef ging.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef Sophie94 het volgende:
Hoe ver druk jij die dingen er eigenlijk in ts? Want normaliter als het touwtje afbreekt kan je het toch er makkelijk zonder uit halen.
Verder dit topic
Ik ook niet maar ik heb de gebruiksaanwijzing een keer gelezenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf, heb nog nooit gehad dat het touwtje afbrak. Zelfs niet als het superdroog was allemaal en het nogal stroef ging.
Beetje buikpijn, maar dat zou verder dus ook gewoon van de menstruatie kunnen zijn. Ik denk dat ik het nog een keer probeer, en verder maar opgeef. Ik zal er wel geen in hebben gedaan. (hopelijk)quote:Op zondag 5 mei 2013 18:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik voel een tampon altijd zitten. Je merkt niks?
Durf je iemand te vragen je te helpen?
Naar voor je hoor.
Als je er niet zeker van bent dan ga je toch naar de huisarts. Alsof dit het ergste is wat hij ooit meemaaktquote:Op zondag 5 mei 2013 18:04 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Beetje buikpijn, maar dat zou verder dus ook gewoon van de menstruatie kunnen zijn. Ik denk dat ik het nog een keer probeer, en verder maar opgeef. Ik zal er wel geen in hebben gedaan. (hopelijk)
Klopt, maar ik vind het toch maar raar. Ik kijk het nog een dagje aan en kijk morgen even verder.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Als je er niet zeker van bent dan ga je toch naar de huisarts. Alsof dit het ergste is wat hij ooit meemaakt
Vrouwen die alles op een matras tussen hun benen laten lekken en dan de hele dag met zo'n smerig ding tussen hun benen lopen.quote:
Bloed je nu nog erg dan? Want als je een tampon in hebt?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:07 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het toch maar raar. Ik kijk het nog een dagje aan en kijk morgen even verder.
Ik bloed wel minder erg, maar dat zou sowieso kunnen omdat ik nu al op de vierde dag ben.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bloed je nu nog erg dan? Want als je een tampon in hebt?
Vrijwillig toxic shock syndrome krijgen, nee dankje.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrouwen die alles op een matras tussen hun benen laten lekken en dan de hele dag met zo'n smerig ding tussen hun benen lopen.
Heb je het aan je moeder verteld? Ik vind moeders altijd erg goed in dit soort situaties, met alle wijsheid (mogelijke tips) en empathie.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:11 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ik bloed wel minder erg, maar dat zou sowieso kunnen omdat ik nu al op de vierde dag ben.
Ja heb het haar verteld haha, ze heeft al gekeken maar zag ook niks zitten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je het aan je moeder verteld? Ik vind moeders altijd erg goed in dit soort situaties, met alle wijsheid (mogelijke tips) en empathie.
Tsja, beter dan meteen de dokter laten zoeken (vind ik dan.)quote:Op zondag 5 mei 2013 18:15 schreef videonatic het volgende:
Lijkt me vrij apart, je ouders/vriendinnen in je vagina laten zoeken
Nou, ik hoop dat het er niet meer in zit. Maar wat een naar gevoel dat je dat niet eens zeker weet.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ja heb het haar verteld haha, ze heeft al gekeken maar zag ook niks zitten.
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Rinne het volgende:
[..]
Vrijwillig toxic shock syndrome krijgen, nee dankje.
Totaal irrelevant.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]we leven niet meer in de middeleeuwen hoor.
neeeeeeee, wtf, waaaarom??quote:
Gadverdamme, alleen als ik eraan denk wordt ik weer misselijk.quote:
Heb net gegeten, en het kwam bijna weer naar boven. Echt, wat bezielt haar? By far het goorste filmpje ooit. Dit is nep toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook wel een vieze dat ik dat rond etenstijd ging posten.![]()
Nee is echt man haha.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb net gegeten, en het kwam bijna weer naar boven. Echt, wat bezielt haar? By far het goorste filmpje ooit. Dit is nep toch?
Ik nam het nog voor je op met housesoftheholy, maar nu ga je echt te verquote:
Lekker hoor zo'n tampon op z'n tijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik nam het nog voor je op met housesoftheholy, maar nu ga je echt te ver
Tamponsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Als je er niet zeker van bent dan ga je toch naar de huisarts. Alsof dit het ergste is wat hij ooit meemaakt
HAHAHAquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.
Als je niet ophoudt, dan stuur ik housesoftheholy op je afquote:
Werd je daar geil van? (serieuze vraag aangezien ik het een en ander over je weet)quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Die durft niet in het echt hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je niet ophoudt, dan stuur ik housesoftheholy op je af
quote:
huh, hoe kan jij er wel bij, terwijl ze dat zelf niet kan?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ware vriendschap is helpen zoeken als je vrienden iets kwijt zijnBovendien was ze helemaal in paniek ervan
Andere hoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
huh, hoe kan jij er wel bij, terwijl ze dat zelf niet kan?
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ja heb het haar verteld haha, ze heeft al gekeken maar zag ook niks zitten.
kan me daar weinig bij voorstellen :p. Dat scheelt voor m'n gevoel miss een millimeter of zo. Dan zou ik eerder naar de dokter stappen dan naar een vriendin.quote:
Tsja ik weet niet hoe diep die zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
kan me daar weinig bij voorstellen :p. Dat scheelt voor m'n gevoel miss een millimeter of zo. Dan zou ik eerder naar de dokter stappen dan naar een vriendin.
Wel geil though.
Mother of Godquote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Jouw opmerking doet rare dingen met mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Maar attribuut nog teruggevonden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Appelflappio het volgende:
Ja, TS leeft nog.
En heeft de tampon niet gevonden, kortom: niet ingedaan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Stop er een camera smartphone in en kijk dan als je hem ziet(en upload het meteen hier heen)
zo eenquote:
nog iets anders gevonden wat je kwijt was?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Nee, zal hem wel niet hebben ingedaan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nog iets anders gevonden wat je kwijt was?
of je duwt er gewoon een lineaal in, of een duimstok, of een rolmaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Killaht het volgende:
In niet opgewonden toestand is de vagina 8 cm diep.
Je neemt een tampon en meet hem op. En je stopt zoveel tampons mogelijk in je vagina, tot je niet meer kunt. Je telt hoeveel je erin hebt gedaan en aan de hand daarvan kun je uitrekenen hoe diep je zit of er nog een tampon inzit.
Je was ook nog iets vergeten in een lichaamsopening?quote:
spam!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef Jan-Slagter het volgende:
De zus van mijn zwager had dit ook, haar man heeft toen de firma vandervalk+degroot gebeld die met een zuigwagen zijn gekomen, en de tampon eruit hebben gekregen.
[ afbeelding ]
Dat noemen ze een kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef Appelflappio het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op.
i.v.m luiheid, hoe is het verder gegaan? had je een tampon in? zoja, heb je hem eruit gekregen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef Appelflappio het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op.
Er is nog niks gevonden, dus ik ga er maar vanuit dat ik geen tampon in had gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef 123eend het volgende:
[..]
i.v.m luiheid, hoe is het verder gegaan? had je een tampon in? zoja, heb je hem eruit gekregen?
gr gr een eend
ik had een geiler verhaal verwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:00 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Er is nog niks gevonden, dus ik ga er maar vanuit dat ik geen tampon in had gedaan.
dan is het goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry dan, zal in het vervolg rekening houden met je verwachtingen.
Kan je in het vervolg niet een vibrator kwijt raken ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry dan, zal in het vervolg rekening houden met je verwachtingen.
Hoezo ga jij om met dit soort vieze wijven?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Trebo het volgende:
Haha een vriendin van mij had buikpijn, bleek dat ze een tampon al een maand in haar kut had. Allemaal schimmel op dat ding enzo hahaha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |