quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Stop er een camera smartphone in en kijk dan als je hem ziet(en upload het meteen hier heen)
zo eenquote:
nog iets anders gevonden wat je kwijt was?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Nee, zal hem wel niet hebben ingedaan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nog iets anders gevonden wat je kwijt was?
of je duwt er gewoon een lineaal in, of een duimstok, of een rolmaat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:32 schreef Killaht het volgende:
In niet opgewonden toestand is de vagina 8 cm diep.
Je neemt een tampon en meet hem op. En je stopt zoveel tampons mogelijk in je vagina, tot je niet meer kunt. Je telt hoeveel je erin hebt gedaan en aan de hand daarvan kun je uitrekenen hoe diep je zit of er nog een tampon inzit.
Je was ook nog iets vergeten in een lichaamsopening?quote:
spam!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:21 schreef Jan-Slagter het volgende:
De zus van mijn zwager had dit ook, haar man heeft toen de firma vandervalk+degroot gebeld die met een zuigwagen zijn gekomen, en de tampon eruit hebben gekregen.
[ afbeelding ]
Dat noemen ze een kuisheidsgordel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef Appelflappio het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op.
i.v.m luiheid, hoe is het verder gegaan? had je een tampon in? zoja, heb je hem eruit gekregen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef Appelflappio het volgende:
Wat mij betreft mag er een slotje op.
Er is nog niks gevonden, dus ik ga er maar vanuit dat ik geen tampon in had gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:58 schreef 123eend het volgende:
[..]
i.v.m luiheid, hoe is het verder gegaan? had je een tampon in? zoja, heb je hem eruit gekregen?
gr gr een eend
ik had een geiler verhaal verwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:00 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Er is nog niks gevonden, dus ik ga er maar vanuit dat ik geen tampon in had gedaan.
dan is het goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry dan, zal in het vervolg rekening houden met je verwachtingen.
Kan je in het vervolg niet een vibrator kwijt raken ofzoquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:01 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry dan, zal in het vervolg rekening houden met je verwachtingen.
Hoezo ga jij om met dit soort vieze wijven?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:54 schreef Trebo het volgende:
Haha een vriendin van mij had buikpijn, bleek dat ze een tampon al een maand in haar kut had. Allemaal schimmel op dat ding enzo hahaha.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |