quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
quote:
huh, hoe kan jij er wel bij, terwijl ze dat zelf niet kan?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ware vriendschap is helpen zoeken als je vrienden iets kwijt zijnBovendien was ze helemaal in paniek ervan
Andere hoek natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
huh, hoe kan jij er wel bij, terwijl ze dat zelf niet kan?
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ja heb het haar verteld haha, ze heeft al gekeken maar zag ook niks zitten.
kan me daar weinig bij voorstellen :p. Dat scheelt voor m'n gevoel miss een millimeter of zo. Dan zou ik eerder naar de dokter stappen dan naar een vriendin.quote:
Tsja ik weet niet hoe diep die zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:59 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
kan me daar weinig bij voorstellen :p. Dat scheelt voor m'n gevoel miss een millimeter of zo. Dan zou ik eerder naar de dokter stappen dan naar een vriendin.
Wel geil though.
Mother of Godquote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Jouw opmerking doet rare dingen met mij.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Maar attribuut nog teruggevonden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:56 schreef Appelflappio het volgende:
Ja, TS leeft nog.
En heeft de tampon niet gevonden, kortom: niet ingedaan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:07 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Stop er een camera smartphone in en kijk dan als je hem ziet(en upload het meteen hier heen)
zo eenquote:
nog iets anders gevonden wat je kwijt was?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:00 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Nee, zal hem wel niet hebben ingedaan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nog iets anders gevonden wat je kwijt was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |