Nou, ik hoop dat het er niet meer in zit. Maar wat een naar gevoel dat je dat niet eens zeker weet.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Ja heb het haar verteld haha, ze heeft al gekeken maar zag ook niks zitten.
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Rinne het volgende:
[..]
Vrijwillig toxic shock syndrome krijgen, nee dankje.
Totaal irrelevant.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]we leven niet meer in de middeleeuwen hoor.
neeeeeeee, wtf, waaaarom??quote:
Gadverdamme, alleen als ik eraan denk wordt ik weer misselijk.quote:
Heb net gegeten, en het kwam bijna weer naar boven. Echt, wat bezielt haar? By far het goorste filmpje ooit. Dit is nep toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Hehe ik ben ook wel een vieze dat ik dat rond etenstijd ging posten.![]()
Nee is echt man haha.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb net gegeten, en het kwam bijna weer naar boven. Echt, wat bezielt haar? By far het goorste filmpje ooit. Dit is nep toch?
Ik nam het nog voor je op met housesoftheholy, maar nu ga je echt te verquote:
Lekker hoor zo'n tampon op z'n tijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik nam het nog voor je op met housesoftheholy, maar nu ga je echt te ver
Tamponsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:05 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Als je er niet zeker van bent dan ga je toch naar de huisarts. Alsof dit het ergste is wat hij ooit meemaakt
HAHAHAquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Appelflappio het volgende:
[..]
Sorry hoor, kan nou eenmaal het 'goede' gaatje niet vinden.
Als je niet ophoudt, dan stuur ik housesoftheholy op je afquote:
Werd je daar geil van? (serieuze vraag aangezien ik het een en ander over je weet)quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
Die durft niet in het echt hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als je niet ophoudt, dan stuur ik housesoftheholy op je af
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef rosepetals het volgende:
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, toen ben ik haar helpen zoeken.En toen vond ik hem ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |