Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
moest ik ook aan denkenquote:
Zou wel tof zijnquote:
Valt tegen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel raken, maar de hoop op een lekkere man, dat is een beetje zinlöse
Met de wangen vol.quote:
ik dacht al: waar ken ik hem van?quote:
Al sla je me dood, kuuk'n.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, hoe heette die ene met schattige wangen ook alweer, 2 weken terug?
Paddy? Teddy? Kakquote:
waarom boyz II men?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht ook al tig seizoenen op een Boyz II Men auditie
Sopgarantiequote:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in een talentenjacht een Boyz II Men liedje heb gehoord, besef ik me nu.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jaaaaa, diiieee.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ach, beetje dreft erin en hij sopt ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zingt.. deze pinda zal niet veel op gesopt worden
Oeh, oeh, vertelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
en trouwens, raad jij eens naar welk concert ik ga (in New York)
wtf wtf wtf MissJ.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
UB40quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ik herinner me echt geen van de kandidaten meer
Ik herinner me nog Leanne uit afl 1 en Cleo uit afl 3quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
de paki tandarts toch wel?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
quote:
Concert van New Kids on the Block feat. Boyz II men en 98 Degreesquote:
Ook niet die ik net postte?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
En al die zaadvragende meisjes ertussen niet meer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik herinner me nog Leanne uit afl 1 en Cleo uit afl 3
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
Concert van New Kids on the Block feat. Boyz II men en 98 Degrees![]()
![]()
OHMYGOD NEE.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
OMG NKOTB, Step by Stepquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
hopelijk ga je niet helemaal naar new york speciaal voor hunquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik ben, uh, heel blij voor je.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
Zullen we meeliften in haar tasssss?quote:
Dat doet ze niet, en al zou ze dat wel doen, why you cry?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hopelijk ga je niet helemaal naar new york speciaal voor hun
Foei, een kennerquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hopelijk ga je niet helemaal naar new york speciaal voor hun
quote:
Van wie dan?quote:
Ja hequote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou gewoon naar NY vliegen voor dat concert, waarom niet.
MissJ wat geweldig leuk![]()
Geen Hobie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou gewoon naar NY vliegen voor dat concert, waarom niet.
MissJ wat geweldig leuk![]()
Nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geweest, in Ahoy en Antwerpen.Vriendin van me sleurde me mee en betaalde voor me. Prima. Ik vond het geweldig.
wie? NKOTB?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar geweest, in Ahoy en Antwerpen.Vriendin van me sleurde me mee en betaalde voor me. Prima. Ik vond het geweldig.
Ja dit beschrijft het perfectquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef Cee het volgende:
Mijn god, wordt Tracey Chapman hier even anaal genomen met een staafmixer.
Cee liegt, het is een vuige leugenares.quote:
Dus toch een slechte stemquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef iFok. het volgende:
Prima stem, alleen gebruikt hij het heel slecht en apart.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof alles wat ze zegt, ze kan me met alles foppen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cee liegt, het is een vuige leugenares.
Mijn moeder is daar ook geweest toenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
wie? NKOTB?
Ik heb ze een jaartje of 20 geleden 2x live gezien in Ahoy
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]Zeg me dat ze irl niet allemaal 1.50m zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]Onhandig, dan zie je het optreden nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oeh huize D. was geheel fanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn moeder is daar ook geweest toen
Met mijn zusje, en een groep vriendinnen
Daar was ik ook bij!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
wie? NKOTB?
Ik heb ze een jaartje of 20 geleden 2x live gezien in Ahoy
OMG wat leukquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij!MissJ we zaten samen in de zelfde ruimte toen we tieners waren!
Zitten jullie straks ook tegelijk in de US?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij!MissJ we zaten samen in de zelfde ruimte toen we tieners waren!
Die gooit er gewoon wat autotune overheen en het is goedquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me altijd af wat Will af weet van zang en techniek.
Nee, maar Danny Wood is echt echt lelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg me dat ze irl niet allemaal 1.50m zijn
Nee, MissJ gaat er een week eerder een puinhoop van maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zitten jullie straks ook tegelijk in de US?
Het is een lesboquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
ik dacht daar komt een kerel aan te lopen met langer haar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, MissJ gaat er een week eerder een puinhoop van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ze heeft Arya's wenkbrauwenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Bronwen, ze lijkt op iemand van Game of Thrones. Dat jongetje van Stark.
Doe de tuindeuren dan ook dicht, 's avonds koelt het snel afquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Joey natuurlijk ook.
![]()
Mijn zusje was voor Jordanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.En Joey natuurlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Kunnen ze beter dat gedoe van X Factor overnemenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch een faal in het programma dat je kansen aanzienlijk kleiner worden naarmate de teams vol zitten.
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch een faal in het programma dat je kansen aanzienlijk kleiner worden naarmate de teams vol zitten.
Het RoomX-concept is ook niks. Gewoon sing-offs. Bij twee goede kandidaten ieder een willekeurig ander nummer laten zingenquote:
ja dat is wel goed bedachtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen ze beter dat gedoe van X Factor overnemen
ik vind het beter dan ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het RoomX-concept is ook niks. Gewoon sing-offs. Bij twee goede kandidaten ieder een willekeurig ander nummer laten zingen
M'n beste vriendin destijds ook. Maar ik vond die rattestaart die hij aan 't begin had echt eng. Ik was voor Joey.quote:
terug naar idols formatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kunnen ze beter dat gedoe van X Factor overnemen
Duurt zo'n show nog vijf afleveringen langerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het RoomX-concept is ook niks. Gewoon sing-offs. Bij twee goede kandidaten ieder een willekeurig ander nummer laten zingen
Ik snapte niet dat ik die ene Jonathan (dacht ik) bij Oprah met straatvrees zagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.En Joey natuurlijk ook.
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
ik mis de themas... nu word er elke weer een beyonce, rihanna, bruno mars etc gezongenquote:
omg ja, die rattestaart ja... had ik verdrongen geloof ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n beste vriendin destijds ook. Maar ik vond die rattestaart die hij aan 't begin had echt eng. Ik was voor Joey.
Gewoon écht basic, geen eleptische aanvallen door hele lichtshows, audities in een lomp kamertje, kandidaten gewoon keihard afkraken en OPEN auditiesquote:
Dat is de samenvatting van elke Nederlandse talentenshow. Zelf als ze moeten tapdansen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik mis de themas... nu word er elke weer een beyonce, rihanna, bruno mars etc gezongen
Kwam rechtstreeks van de Kermis.quote:
Rattestaartje Roberto Baggioquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n beste vriendin destijds ook. Maar ik vond die rattestaart die hij aan 't begin had echt eng. Ik was voor Joey.
Ja sowieso dat hele italiaanse team toenquote:
Het hele Italiaanse team mag mij nu ook bellenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja sowieso dat hele italiaanse team toen
Typisch dat de vrouwen ze beter kennen dan de mannenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja sowieso dat hele italiaanse team toen
Shit, Pisces, ga je me toch niet vertellen dat je vroeger ook een crush had op Roberto Baggio en voetbalplaatjes spaarde alleen om zijn sticker te krijgen?quote:
En dan? Beetje interviewen of zo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het hele Italiaanse team mag mij nu ook bellen![]()
in het WKo f EK 1998 hadden ze serieus kortere en strakkere broekjes aan dan alle andere teams in het kampioenschapquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Typisch dat de vrouwen ze beter kennen dan de mannen
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, die vriendin gaat 'ie dumpen na het zien van dit filmpje. mag ik hopen.
Ik heb geen idee, ik ben gewoon heteroquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
in het WKo f EK 1998 hadden ze serieus kortere en strakkere broekjes aan dan alle andere teams in het kampioenschap
Nee. Het gaat al mis bij 'stacey'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Stacey in de voetbalkantine?
Inderdaad, het programma duurt nog ruim 20 minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nou, de eerstvolgende kandidaat zal dan niet door zijn.
als ze niet bij het begin beginnen is ze niet doorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nog 13 minuten voor 2 "artiesten"?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nee, ik was op geen enkele baller verliefd, al vond ik Maldini op die foto in het album wel een hunkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, Pisces, ga je me toch niet vertellen dat je vroeger ook een crush had op Roberto Baggio en voetbalplaatjes spaarde alleen om zijn sticker te krijgen?En dat je ook huilend voor de tv zat toen hij een keer die hele belangrijke penalty miste?
Gewoon niet in beeld laten komenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in die kamer moeten ze ook ducttapen zeg
Wat frappant dat ze dat altijd zo uitkienen hè!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou hij 't weer op de allerlaatste aan laten komen?
Natuurlijk, anders is de show overquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou hij 't weer op de allerlaatste aan laten komen?
Neuh hoor, ligt aan de mannen die niet van voetbal houdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Typisch dat de vrouwen ze beter kennen dan de mannen
Ja alsof ze het zo monterenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat frappant dat ze dat altijd zo uitkienen hè!![]()
Ja hoiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh hoor, ligt aan de mannen die niet van voetbal houden
Ja. En dan ook nog alleen Will maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
zielig voor de artiesten op het einde, hebben nog maar 1 stoel die 1 kaar kan omdraaien tegenover 4 stoelen in het begin van de show
De goeie worden sowieso ergens aan het begin neergezetquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
zielig voor de artiesten op het einde, hebben nog maar 1 stoel die 1 kaar kan omdraaien tegenover 4 stoelen in het begin van de show
Ja, ik zou ook best willen weten of ze de kandidaten bewust ook rangschikken bij de Blind Auditions zodat de beste als eerste mogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Mannen die van voetbal houden kijken naar het spel neem ik aan, niet of er een lekkere man in een kort broekje looptquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh hoor, ligt aan de mannen die niet van voetbal houden
Nee vast nietquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, maar vorig jaar was het volgens mij écht de laatste zanger, überhaupt. Dus hij MOEST die wel nemen.
Jawel, kan beide. Ik kijk naar de wedstrijd en ik let goed op bij het shirtjes wisselen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen die van voetbal houden kijken naar het spel neem ik aan, niet of er een lekkere man in een kort broekje loopt
^ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel weer dikke pluspunten voor de variatie aan nummers.
Het ging om de namen die wij beter zouden kennen? Niet dus. Die mannen kennen de namen ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mannen die van voetbal houden kijken naar het spel neem ik aan, niet of er een lekkere man in een kort broekje loopt
Jij bent een manquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jawel, kan beide. Ik kijk naar de wedstrijd en ik let goed op bij het shirtjes wisselen.
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Waar ging het om namen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging om de namen die wij beter zouden kennen? Niet dus. Die mannen kennen de namen ook.
ik las 'meepiempen'quote:
Ja, maar dat heeft dus niets met monteren te makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien uit angst dat ie iets geweldigs laat lopen.
quote:
Nah, niet mijn type. Dat is te rumoerig in bed.quote:
Dat weet je best.quote:
Ik snap t. Lijkt me wel lang duren voor de andere coaches trouwens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft dus niets met monteren te makenhet ging me erom dat het toen ECHT de allerlaatste was, want ja, natuurlijk stopt het als je teams vol zijn en er nog zangers waren om op te treden
Gemmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
GemmaIk schaal Wendy ook een beetje in deze naturel klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
GemmaWas dat een kandidaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy ben je kwijt als ze achter een lantaarpaal staatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schaal Wendy ook een beetje in deze naturel klasse
Cheryl is niet veel dikker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy ben je kwijt als ze achter een lantaarpaal staat
ja dat idee krijg ik nu ook want deze was goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
ik twijfel steeds meer of de audities wel echt blind zijn. Will weet gewoon wat de laatste is en laat die doorgaan
Maar sjerrulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |