Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
moest ik ook aan denkenquote:
Zou wel tof zijnquote:
Valt tegen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel raken, maar de hoop op een lekkere man, dat is een beetje zinlöse
Met de wangen vol.quote:
ik dacht al: waar ken ik hem van?quote:
Al sla je me dood, kuuk'n.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, hoe heette die ene met schattige wangen ook alweer, 2 weken terug?
Paddy? Teddy? Kakquote:
waarom boyz II men?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht ook al tig seizoenen op een Boyz II Men auditie
Sopgarantiequote:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in een talentenjacht een Boyz II Men liedje heb gehoord, besef ik me nu.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jaaaaa, diiieee.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ach, beetje dreft erin en hij sopt ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ligt eraan wie het zingt.. deze pinda zal niet veel op gesopt worden
Oeh, oeh, vertelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
en trouwens, raad jij eens naar welk concert ik ga (in New York)
wtf wtf wtf MissJ.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
UB40quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
Ik herinner me echt geen van de kandidaten meer
Ik herinner me nog Leanne uit afl 1 en Cleo uit afl 3quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
de paki tandarts toch wel?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
quote:
Concert van New Kids on the Block feat. Boyz II men en 98 Degreesquote:
Ook niet die ik net postte?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:48 schreef iBenny het volgende:
En al die zaadvragende meisjes ertussen niet meer?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik herinner me nog Leanne uit afl 1 en Cleo uit afl 3
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
Concert van New Kids on the Block feat. Boyz II men en 98 Degrees![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |