quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, die vriendin gaat 'ie dumpen na het zien van dit filmpje. mag ik hopen.
Ik heb geen idee, ik ben gewoon heteroquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
in het WKo f EK 1998 hadden ze serieus kortere en strakkere broekjes aan dan alle andere teams in het kampioenschap
Nee. Het gaat al mis bij 'stacey'.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Stacey in de voetbalkantine?
Inderdaad, het programma duurt nog ruim 20 minuten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nou, de eerstvolgende kandidaat zal dan niet door zijn.
als ze niet bij het begin beginnen is ze niet doorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nog 13 minuten voor 2 "artiesten"?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
Nee, ik was op geen enkele baller verliefd, al vond ik Maldini op die foto in het album wel een hunkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Shit, Pisces, ga je me toch niet vertellen dat je vroeger ook een crush had op Roberto Baggio en voetbalplaatjes spaarde alleen om zijn sticker te krijgen?En dat je ook huilend voor de tv zat toen hij een keer die hele belangrijke penalty miste?
Gewoon niet in beeld laten komenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in die kamer moeten ze ook ducttapen zeg
Wat frappant dat ze dat altijd zo uitkienen hè!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou hij 't weer op de allerlaatste aan laten komen?
Natuurlijk, anders is de show overquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zou hij 't weer op de allerlaatste aan laten komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |