Waar ging het om namen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ging om de namen die wij beter zouden kennen? Niet dus. Die mannen kennen de namen ook.
ik las 'meepiempen'quote:
Ja, maar dat heeft dus niets met monteren te makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien uit angst dat ie iets geweldigs laat lopen.
quote:
Nah, niet mijn type. Dat is te rumoerig in bed.quote:
Dat weet je best.quote:
Ik snap t. Lijkt me wel lang duren voor de andere coaches trouwens.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft dus niets met monteren te makenhet ging me erom dat het toen ECHT de allerlaatste was, want ja, natuurlijk stopt het als je teams vol zijn en er nog zangers waren om op te treden
Gemmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
GemmaIk schaal Wendy ook een beetje in deze naturel klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
GemmaWas dat een kandidaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy ben je kwijt als ze achter een lantaarpaal staatquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schaal Wendy ook een beetje in deze naturel klasse
Cheryl is niet veel dikker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wendy ben je kwijt als ze achter een lantaarpaal staat
ja dat idee krijg ik nu ook want deze was goed.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
ik twijfel steeds meer of de audities wel echt blind zijn. Will weet gewoon wat de laatste is en laat die doorgaan
Maar sjerrulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |