Ditquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, MissJ gaat er een week eerder een puinhoop van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ze heeft Arya's wenkbrauwenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef Cee het volgende:
Bronwen, ze lijkt op iemand van Game of Thrones. Dat jongetje van Stark.
Doe de tuindeuren dan ook dicht, 's avonds koelt het snel afquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Joey natuurlijk ook.
![]()
Mijn zusje was voor Jordanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij zien lopen dus niet echt van dichtbij kunnen beloeren. Maar Donnie is een god.En Joey natuurlijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |