abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126083492
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:01 schreef Jivis het volgende:
En met een dubbel aantal afleveringen zou je niet op magische wijze meer actie krijgen. Ze volgen gewoon de boeken, waarin het grootste gedeelte ook uit dialogen bestaat.
Mwa, ze skippen wel alle veldslagen hoor.
Beneath the gold, the bitter steel
  zondag 5 mei 2013 @ 10:24:51 #102
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_126083522
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:57 schreef padlarf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zondag 5 mei 2013 @ 10:29:22 #103
400532 Forbry
Tja ...
pi_126083575
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:21 schreef Kirov het volgende:

[..]

Voor mij draait GoT niet om de actie, maar dit komt wel altijd een beetje "sullig" over vind ik.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 10:33:36 #104
400532 Forbry
Tja ...
pi_126083639
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 09:58 schreef pervertedhermit het volgende:

[..]

Kost te veel geld en te weinig tijd om 20 qualitatief hoge eps in een jaar te maken. Ben het voor de rest met je eens maar het is gewoon onmogelijk.
Toch blijft het erg jammer. Voor mij niet zozeer om de actie, maar gewoon ook om de kwaliteit van de verhaallijnen. Hoezeer ik me nog vermaak, ik kan dit seizoen (en het vorige) niet meer dan een 8/10 geven denk ik, terwijl het eigenlijk wel een 9/10 zou kunnen zijn (EDIT: Dit itt bijvoorbeeld Spartacus (iig het laatste seizoen) en Breaking bad (zo'n beetje alles tot nu toe), die ik wel een 9/10 geef).

[ Bericht 4% gewijzigd door Forbry op 05-05-2013 10:51:16 ]
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 10:33:44 #105
21467 franske19
Hit the deck!
pi_126083640
quote:

[..]

De boeken op een enkele uitzondering na ook. Een veldslag filmen kost gewoon enorm veel tijd en geld en met name tijd hebben ze gewoon al veel te weinig.
pi_126083685
Morgen _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  zondag 5 mei 2013 @ 11:01:02 #107
192683 AMDB
Visionair.
pi_126084104
quote:

[..]

In het boek worden veldslagen ook niet beschreven. Boek en serie verschillen weinig op een aantal inhoudelijke punten na.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:02:34 #108
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_126084134
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Toch blijft het erg jammer. Voor mij niet zozeer om de actie, maar gewoon ook om de kwaliteit van de verhaallijnen. Hoezeer ik me nog vermaak, ik kan dit seizoen (en het vorige) niet meer dan een 8/10 geven denk ik, terwijl het eigenlijk wel een 9/10 zou kunnen zijn (EDIT: Dit itt bijvoorbeeld Spartacus (iig het laatste seizoen) en Breaking bad (zo'n beetje alles tot nu toe), die ik wel een 9/10 geef).
Zo dat zal de schrijvers leren!!

:')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:03:10 #109
400532 Forbry
Tja ...
pi_126084147
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:02 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Zo dat zal de schrijvers leren!!

:')
Niet? :P Als ik naar een 7/10 ga, dan wel? :P
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 11:07:03 #110
192683 AMDB
Visionair.
pi_126084206
GoT staat wat mij betreft samen met Breaking Bad op vrij eenzame hoogte.

Spartacus :')
pi_126084218
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 10:37 schreef Khaleesi het volgende:
Morgen _O_
Wat leef ik toch voor Khaleesi

in dit interview O+ O+ O+ O+ O+

Moet haar trouwen
Ben gek he?!
pi_126084229
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef AMDB het volgende:

Ik kijk ook Breaking Bad, maar dat vind ik niet kunnen tippen aan GoT hoor :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 5 mei 2013 @ 11:10:16 #113
192683 AMDB
Visionair.
pi_126084265
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:08 schreef Isabeau het volgende:
ok Breaking Bad, maar dat vind ik niet kunnen tippen aan GoT
Persoonlijk prefereer ik GoT ook een beetje (meer mijn genre). Maar als ik wat objectiever kijk zijn ze beide erg sterk. Al was het eerste seizoen van BB niet zo sterk als seizoen 1 van GoT. Seizoen 4 en 5 (so far) van BB waren geniaal _O_
  zondag 5 mei 2013 @ 11:17:26 #114
400532 Forbry
Tja ...
pi_126084419
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef AMDB het volgende:

Ja, over die serie wordt wel vaker denigrerend gedaan, maar dat vind ik zwaar onterecht. Die serie is echt veel meer dan alleen een hoop sex, geweld en "overdreven" cgi. Ik heb het idee dat sommige (aspirant)kijkers daar een beetje op blijven steken. In allerlei opzichten is die serie gewoon episch, zéker het laatste seizoen. Het drama (nog nooit zoveel en zo hard zitten janken bij een serie!), de verhaallijnen/intriges, het acteerwerk, de romantiek, het taalgebruik, de beelden an sich. (Nou ja, lees het bijbehorende topic op FOK! maar, dan kun je zien dat er toch een hoop mensen euforisch over zijn en waarom).
Tails tell tales
pi_126084423
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:07 schreef hardcoregek het volgende:

[..]

Wat leef ik toch voor Khaleesi

in dit interview O+ O+ O+ O+ O+

Moet haar trouwen
Ik vind haar interviewtje bij Jimmy Kimmel altijd nog het leukste. Niet lang of superboeiend qua inhoud maar er wordt wel wat afgelachen. _O_

zondag 5 mei 2013 @ 11:18:01 #116
133369 Jivis
Critikut
pi_126084434
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:10 schreef AMDB het volgende:

[..]

Persoonlijk prefereer ik GoT ook een beetje (meer mijn genre). Maar als ik wat objectiever kijk zijn ze beide erg sterk. Al was het eerste seizoen van BB niet zo sterk als seizoen 1 van GoT. Seizoen 4 en 5 (so far) van BB waren geniaal _O_
Het is maar net waar je van houdt inderdaad, daarom is de vergelijking ook een beetje krom. Maar het staat buiten kijf dat het beide erg sterke series zijn, waar vanaf te zien is dat er veel aandacht aan is besteed.

Spartacus is een zeer matige Rome rip-off :').
Amen.
pi_126084474
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik vind haar interviewtje bij Jimmy Kimmel altijd nog het leukste. Niet lang of superboeiend qua inhoud maar er wordt wel wat afgelachen. _O_

[ afbeelding ]
Ik vind haar met donker haar mooier dan met het blonde
Ben gek he?!
pi_126084476
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kijk ook Breaking Bad, maar dat vind ik niet kunnen tippen aan GoT hoor :o
Die series zijn niet echt heel erg vergelijkbaar he ;)

Nu ik mij eindelijk ook in de discussie BB vs GoT kan mengen, die ik al 2 jaar passief heb moeten volgen, toch ook eens mijn 2 cents: Behalve dat ze dus totaal absoluut niet te vergelijken zijn!!, vind ik BB toch wel geisoleerd aan de top van volledig fantastisch uitgewerkte series staan hoor en het beste van wat er op dit moment op TV is. Voor iemand die de boeken van GoT niet gelezen heeft, is GoT een waanzinnig mooie, goede, intrigerende maar op heel veel punten volstrekt onduidelijke serie met veel verhaallijnen die veel verder uitgewerkt zouden moeten worden dan wordt gedaan. Zoals hierboven staat kan HBO daar niks aan doen. De tijd en het geld is er gewoon niet voor, en ik neem het ze dan ook totaal niet kwalijk. BB is veel meer een serie dan GoT. GoT is een verfilming, en daar ontbreken gewoon teveel dingen in (zoals bv ook bij LoTR, dat natuurlijk desalniettemin fantastisch is). Het acteer-werk en de settings zijn fantastisch, maar dat zijn ze in BB ook.
En verder is het natuurlijk gewoon een kwestie van smaak: als er 2 series zijn, en ik zeg het voor de 3e keer, die onvergelijkbaar zijn zijn het deze twee wel. Sowieso is GoT volledig uniek in zijn soort (bestaan er uberhaupt andere fantasy series van deze proporties) en BB eigenlijk ook (maar iets minder).
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 mei 2013 @ 11:22:17 #119
400532 Forbry
Tja ...
pi_126084551
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:10 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik vond het eerste seizoen van BB juist heel erg goed, (maar alle andere seizoenen ook, daar niet van). :)
Het eerste seizoen van GoT vond ik het beste (tot nu toe), die vond ik wel ongeveer een 9/10 waard. :)
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 11:25:18 #120
133369 Jivis
Critikut
pi_126084637
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nu ik mij eindelijk ook in de discussie BB vs GoT kan mengen, die ik al 2 jaar passief heb moeten volgen, toch ook eens mijn 2 cents: Behalve dat ze dus totaal absoluut niet te vergelijken zijn!!, vind ik BB toch wel geisoleerd aan de top van volledig fantastisch uitgewerkte series staan hoor. Voor iemand die de boeken van GoT niet gelezen heeft, is GoT een waanzinnig mooie, goede, intrigerende maar op heel veel punten volstrekt onduidelijke serie met veel verhaallijnen die veel verder uitgewerkt zouden moeten worden dan wordt gedaan. Zoals hierboven staat kan HBO daar niks aan doen. De tijd en het geld is er gewoon niet voor, en ik neem het ze dan ook totaal niet kwalijk. BB is veel meer een serie dan GoT. GoT is een verfilming, en daar ontbreken gewoon teveel dingen in (zoals bv ook bij LoTR, dat natuurlijk desalniettemin fantastisch is). Het acteer-werk en de settings zijn fantastisch, maar dat zijn ze in BB ook.
En verder is het natuurlijk gewoon een kwestie van smaak: als er 2 series zijn, en ik zeg het voor de 3e keer, die onvergelijkbaar zijn zijn het deze twee wel. Sowieso is GoT volledig uniek in zijn soort (bestaan er uberhaupt andere fantasy series van deze proporties) en BB eigenlijk ook (maar iets minder).
Hmm, daar kan ik zelf niet helemaal in meegaan. Ik ben de boeken gaan lezen nadat ik seizoen 1 had gezien en vond de serie al intens genieten. Juist de suggestie dat er naast de verhaallijn van de serie nog zoveel meer in die wereld bestaat, geeft het nog iets extra 'magisch'. Ik vind ook dat de producers (Weiss en Benioff) de serie nog iets extra's hebben gegeven waardoor het ook als gevorderde boeklezer geweldig is om naar te kijken. Je zit wat mij betreft niet te kijken naar een soort filmische herhaling van het boek.

Daarom vind ik Game of Thrones niet zozeer een verfilming, maar meer een nieuwe interpretatie van het verhaal van GRR.
Amen.
  zondag 5 mei 2013 @ 11:28:19 #121
400532 Forbry
Tja ...
pi_126084715
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nu ik mij eindelijk ook in de discussie BB vs GoT kan mengen, die ik al 2 jaar passief heb moeten volgen, toch ook eens mijn 2 cents: Behalve dat ze dus totaal absoluut niet te vergelijken zijn!!, vind ik BB toch wel geisoleerd aan de top van volledig fantastisch uitgewerkte series staan hoor en het beste van wat er op dit moment op TV is. Voor iemand die de boeken van GoT niet gelezen heeft, is GoT een waanzinnig mooie, goede, intrigerende maar op heel veel punten volstrekt onduidelijke serie met veel verhaallijnen die veel verder uitgewerkt zouden moeten worden dan wordt gedaan. Zoals hierboven staat kan HBO daar niks aan doen. De tijd en het geld is er gewoon niet voor, en ik neem het ze dan ook totaal niet kwalijk. BB is veel meer een serie dan GoT. GoT is een verfilming, en daar ontbreken gewoon teveel dingen in (zoals bv ook bij LoTR, dat natuurlijk desalniettemin fantastisch is). Het acteer-werk en de settings zijn fantastisch, maar dat zijn ze in BB ook.
Nou ja, precies dit! ^O^ Maar wat dat aangaat vond ik seizoen 1 van GoT nog wel goed op zichzelf staan als serie, en seizoen 2 en (vooralsnog) seizoen 3 niet of iig stukken minder dus.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 11:30:34 #122
400532 Forbry
Tja ...
pi_126084776
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hmm, daar kan ik zelf niet helemaal in meegaan. Ik ben de boeken gaan lezen nadat ik seizoen 1 had gezien en vond de serie al intens genieten. Juist de suggestie dat er naast de verhaallijn van de serie nog zoveel meer in die wereld bestaat, geeft het nog iets extra 'magisch'. Ik vind ook dat de producers (Weiss en Benioff) de serie nog iets extra's hebben gegeven waardoor het ook als gevorderde boeklezer geweldig is om naar te kijken. Je zit wat mij betreft niet te kijken naar een soort filmische herhaling van het boek.

Daarom vind ik Game of Thrones niet zozeer een verfilming, maar meer een nieuwe interpretatie van het verhaal van GRR.
Nou ja, ik heb de boeken niet gelezen, maar als serie bekeken, heb ik in seizoen 2 en 3 toch echt het gevoel dat er een hoop "mist", dat er duidelijk te weinig tijd/geld was om alles echt goed uit te kunnen werken.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 11:30:40 #123
133369 Jivis
Critikut
pi_126084781
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, precies dit! ^O^ Maar wat dat aangaat vond ik seizoen 1 van GoT nog wel goed op zichzelf staan als serie, en seizoen 2 en (vooralsnog) seizoen 3 niet of iig stukken minder dus.
Maar dat heeft meer te maken met de grote verscheidenheid aan personages die er nu is, in tegenstelling tot seizoen 1 (toen de main focus op de Starks en de Khaleesi lag).

Ik heb dat met de boeken net zo.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb de boeken niet gelezen, maar als serie bekeken, heb ik in seizoen 2 en 3 toch echt het gevoel dat er een hoop "mist", dat er duidelijk te weinig tijd/geld was om alles echt goed uit te kunnen werken.
Dat valt dus reuze mee. Alles uit het boek is wel voorbijgekomen, op de matige en verzonnen seizoen 2-verhaallijn van de Khaleesi na.
Amen.
pi_126084834
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Het is ook wel waar natuurlijk dat GRR ook zelf heel veel bijdraagt aan het script. Dus wat dat betreft is GoT op zich wel wat anders dan een directe verfilming. Maar misschien ben ik sowieso iemand die snel de draad kwijt raakt in dit soort series waarin hele nieuwe werelden zijn bedacht, maar ik vind er gewoon teveel dingen in onduidelijk. Zoals zo'n Melisandre en Stannis etc uit het niets geintroduceerd worden in het 2e seizoen...Ik had echt het gevoel dat ik een heel seizoen had gemist etc. En zo had ik nog veel meer van die momenten. Ik kan me niet voorstellen dat dat in het boek net zo is gegaan...

Maar dit vind ik dus dingen waar ik de serie eigenlijk niet op wil beoordelen hoor. In het algemeen vind ik het allemaal net wat minder sterk bij me binnenkomen dan BB. En sommige dingen zijn bij vlagen ook wel heel makkelijk uitgewerkt en voorspelbaar (die kinderen die verbrand zouden zijn...dany die die draak verkoopt...etc)...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 5 mei 2013 @ 11:34:07 #125
400532 Forbry
Tja ...
pi_126084869
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Maar dat heeft meer te maken met de grote verscheidenheid aan personages die er nu is, in tegenstelling tot seizoen 1 (toen de main focus op de Starks en de Khaleesi lag).

Ik heb dat met de boeken net zo.
Ja klopt, maar doet al met al dus wel af aan de serie, waar alle verhaallijnen/personages nu een stuk minder goed uitgewerkt worden.
Tails tell tales
pi_126084943
Sorry om jullie in de discussie te onderbreken, maar ik heb een vraagje :P :

Waarom noemt Arya elke avond/nacht dat rijtje namen op? Ilyan Paine (o.i.d), Cersei, The Hound etc... Volgens mij heb ik dat gemist....
Feyenoord Rotterdam
  zondag 5 mei 2013 @ 11:36:40 #127
133369 Jivis
Critikut
pi_126084947
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:32 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zoals zo'n Melisandre en Stannis etc uit het niets geintroduceerd worden in het 2e seizoen...Ik had echt het gevoel dat ik een heel seizoen had gemist etc. En zo had ik nog veel meer van die momenten. Ik kan me niet voorstellen dat dat in het boek net zo is gegaan..
Dat ging in het boek net zo. Het punt is alleen dat je dan in het hoofd van een personage zit waardoor je er door zijn gedachten meer van begrijpt. Zo worden Stannis en Melisandre geïntroduceerd aan de hand van die maester die door Melisandre om zeep wordt geholpen met zijn eigen gif.

quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja klopt, maar doet al met al dus wel af aan de serie, waar alle verhaallijnen/personages nu een stuk minder goed uitgewerkt worden.
Ja, dat is misschien het punt wat ik hierboven ook al noemde: dat je er door de gedachten van de personages in het boek meer van begrijpt.
Amen.
pi_126084950
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:34 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ach als de boeken er niet waren geweest en dit was gewoon een serie op zich geweest, hadden we het waarschijnlijk allemaal voor lief genomen :D
  zondag 5 mei 2013 @ 11:38:07 #129
133369 Jivis
Critikut
pi_126084979
quote:
19s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:

Waarom noemt Arya elke avond/nacht dat rijtje namen op? Ilyan Paine (o.i.d), Cersei, The Hound etc... Volgens mij heb ik dat gemist....
Die wil ze dood hebben ;).
Amen.
pi_126085046
quote:
19s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:

Ze houdt idd een lijstje bij van de mensen die ze moet vermoorden.
Zo zuur dat ze die mensen telkens tegenkomt maar niet kan/mag dood maken als ze net de kans heeft.... :'(
  zondag 5 mei 2013 @ 11:41:25 #131
400532 Forbry
Tja ...
pi_126085059
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ach als de boeken er niet waren geweest en dit was gewoon een serie op zich geweest, hadden we het waarschijnlijk allemaal voor lief genomen :D
Nou, nee dus, want ik heb niks van de boeken gelezen en neem het desondanks niet voor lief. Seizoen 2 en 3 voelen mi gewoon erg "hak-op-de-tak" en niet voldoende/goed uitgewerkt aan (grotendeels door tijd/geld gebrek dus waarschijnlijk). Boek of geen boek.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 11:42:57 #132
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_126085099
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ze houdt idd een lijstje bij van de mensen die ze moet vermoorden.
Zo zuur dat ze die mensen telkens tegenkomt maar niet kan/mag dood maken als ze net de kans heeft.... :'(
Maar "The Hound" is lief <3
pi_126085174
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb je een link? Of bedoel je Jimmy Fallon?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_126085273
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:38 schreef Jivis het volgende:

[..]

Die wil ze dood hebben ;).
Helder, bedankt. :)
Feyenoord Rotterdam
pi_126085327
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Heb je een link? Of bedoel je Jimmy Fallon?
Dit is een stukkie ervan. Weet niet waar de rest is. Stond eerst op youtube maar is op een gegeven moment overal verwijderd... Jammerlijke zaak... :N

http://perezhilton.com/tv(...)ef318&autoplay=false
pi_126085365
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:50 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dit is een stukkie ervan. Weet niet waar de rest is. Stond eerst op youtube maar is op een gegeven moment overal verwijderd... Jammerlijke zaak... :N

http://perezhilton.com/tv(...)ef318&autoplay=false
Copyright. :r Bedankt!
  zondag 5 mei 2013 @ 11:52:31 #137
400532 Forbry
Tja ...
pi_126085376
Overigens, het acteerwerk in BB vind ik toch wel vele malen sterker hoor. Niet dat er in GoT slecht wordt geacteerd, maar in BB wordt er (zoals altijd: vóóoralsnog) gewoon veel meer van de karakters gevraagd en daar geven ze vervolgens ook nog op uitstekende wijze uitvoering aan ook.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 11:53:24 #138
400532 Forbry
Tja ...
pi_126085402
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:42 schreef iAvani het volgende:

[..]

Maar "The Hound" is lief <3
Van mij mag ie (op dit moment) wel dood anders :D
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 12:00:38 #139
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_126085571
Margaery Tyrell is in het echt al 31! Ik dacht serieus dat ze 18/19 was ofzo :P . Maar wat een schatje.

De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 5 mei 2013 @ 12:01:36 #140
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126085595
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:00 schreef Terreros85 het volgende:
Margaery Tyrell is in het echt al 31! Ik dacht serieus dat ze 18/19 was ofzo :P . Maar wat een schatje.

[ afbeelding ]
make up doet een hoop; kon het wel goed zijn de laatste episode toen ze naast sansa zat.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_126085680
quote:

[ afbeelding ]
*;
Ben gek he?!
pi_126085905
:N Duckface....
  zondag 5 mei 2013 @ 12:32:26 #143
400532 Forbry
Tja ...
pi_126086405
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:12 schreef Khaleesi het volgende:
:N Duckface....
:Y (klinkt iig "milder" dan "beroerte/ongeluk-face" :D ).

en in de serie is het echt een slang, allesbehalve "schattig".
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 12:38:19 #144
400532 Forbry
Tja ...
pi_126086587
Ik had Margaery zo ongeveer ver eind 20 geschat, dus klopt aardig :)
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 12:46:23 #145
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126086883
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 08:48 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Leg uit.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  zondag 5 mei 2013 @ 12:47:00 #146
400532 Forbry
Tja ...
pi_126086896
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tjezus _O- _O- _O-
Tails tell tales
pi_126086913
quote:
2s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:36 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat ging in het boek net zo. Het punt is alleen dat je dan in het hoofd van een personage zit waardoor je er door zijn gedachten meer van begrijpt. Zo worden Stannis en Melisandre geïntroduceerd aan de hand van die maester die door Melisandre om zeep wordt geholpen met zijn eigen gif.

[..]

Ja, dat is misschien het punt wat ik hierboven ook al noemde: dat je er door de gedachten van de personages in het boek meer van begrijpt.
Op zich werd Stannis al in seizoen 1 genoemd, dus je wist al dat hij bestond. Zie niet echt wat ze daar beter hadden kunnen doen.
pi_126087072
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:47 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Op zich werd Stannis al in seizoen 1 genoemd, dus je wist al dat hij bestond. Zie niet echt wat ze daar beter hadden kunnen doen.
Ik vind die verhaallijn sowieso erg onduidelijk. Wat daar allemaal gebeurt is me allemaal een beetje vaag. Uiteindelijk draait het toch allemaal een beetje om de Stark/Lannister/Khaleesi verhaallijnen. De rest vind ik, ja ik weet heiligschennis, beetje overbodig (vooral omdat het zo aan de oppervlakte blijft) :P
  zondag 5 mei 2013 @ 12:53:56 #149
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_126087126
quote:

[ afbeelding ]
:o :o X 1000
Helemaal super.
pi_126087165
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:53 schreef Kyubey het volgende:

[..]

:o :o X 1000
Ik had haar eerder 30 geschat dan 18 hoor :P
  zondag 5 mei 2013 @ 12:55:29 #151
383398 Kyubey
pi_126087188
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:54 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik had haar eerder 30 geschat dan 18 hoor :P
Ik dacht aan 22 ofzo :P
Helemaal super.
pi_126087230
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik vind die verhaallijn sowieso erg onduidelijk. Wat daar allemaal gebeurt is me allemaal een beetje vaag. Uiteindelijk draait het toch allemaal een beetje om de Stark/Lannister/Khaleesi verhaallijnen. De rest vind ik, ja ik weet heiligschennis, beetje overbodig (vooral omdat het zo aan de oppervlakte blijft) :P
Er gebeurd gewoon weinig, verder niet. :)
Stannis' verhaal lijkt me zeker niet overbodig.
  zondag 5 mei 2013 @ 13:05:27 #153
400532 Forbry
Tja ...
pi_126087574
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 12:56 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Er gebeurd gewoon weinig, verder niet. :)
Stannis' verhaal lijkt me zeker niet overbodig.
Vond ik een hele tijd wel (dat Stannis en zijn verhaal overbodig waren), maar er begint nu eindelijk een beetje schot in te komen lijkt het. Ben nu wel benieuwd naar hoe dat verder gaat, al gaat mijn interesse op dit moment wel vooral naar de Davos/Shireen-tak uit.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 13:16:13 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126088066

Wat een mooi interview met de actrice die Brienne speelt.
Ze lijkt echt bijna emotioneel te worden als ze vertelt hoe trots ze is op haar karakter.

Werd net een beetje meer verliefd op Brienne :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_126088809
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:

Ze lijkt echt bijna emotioneel te worden als ze vertelt hoe trots ze is op haar karakter.

Ja ik denk dat ze ook veel herkent van zichzelf misschien, omdat zij met d'r lengte ook dat soort dingen moest doorstaan enzo. Heb wel eens wat er over gelezen erover in interviews :P
pi_126093642
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, over die serie wordt wel vaker denigrerend gedaan, maar dat vind ik zwaar onterecht. Die serie is echt veel meer dan alleen een hoop sex, geweld en "overdreven" cgi. Ik heb het idee dat sommige (aspirant)kijkers daar een beetje op blijven steken. In allerlei opzichten is die serie gewoon episch, zéker het laatste seizoen. Het drama (nog nooit zoveel en zo hard zitten janken bij een serie!), de verhaallijnen/intriges, het acteerwerk, de romantiek, het taalgebruik, de beelden an sich. (Nou ja, lees het bijbehorende topic op FOK! maar, dan kun je zien dat er toch een hoop mensen euforisch over zijn en waarom).
WRAAAAAAAAAAAHHHH!!!! /slowmotion shot van een zwaard dat beweegt door de lucht
COCK! Jupiter's cock! Cock in arse!
x10^10
pi_126093939
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 11:17 schreef Forbry het volgende:

[..]

Yep. Ik was eerst ook sceptisch over Spartacus maar dankzij geweldig acteerwerk (vooral Batiatus) en goede humor heb ik het toch heerlijk gevonden om te kijken. Zeker de eerste 2 seizoenen en de laatste waren meesterwerkjes en de intriges en backstabberij doen regelmatig niet onder voor GoT.

Uiteraard is GoT "beter", maar ik heb het idee dat mensen die snel oordelen 'omdat cgi en omdat tits en omdat slowmo' een heerlijk tussendoortje laten liggen. Het is wat overdreven stoer allemaal, maar ook voor mensen die niet van slowmo onthoofdingen houden is er genoeg om mee te leven :)
Conscience do cost.
  zondag 5 mei 2013 @ 15:54:44 #158
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126094144

Rood haar :9~
Die ogen :9~

O+ :@
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126094659
quote:
99s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

Rood haar :9~
Die ogen :9~

O+ :@
Fotosoep + CGI in de serie :'(
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 5 mei 2013 @ 16:29:31 #160
321382 vandermar
pi_126095196
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik begrijp hier werkelijk helemaal niets van
RvP; Feyenoord
  zondag 5 mei 2013 @ 16:29:51 #161
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126095207
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Lul niet zo stom
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_126095753
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:29 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Lul niet zo stom

hai ygritte
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 5 mei 2013 @ 16:48:52 #163
321382 vandermar
pi_126095870
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

hai ygritte
Dit soort foto's zijn er van iedereen. Problem?
RvP; Feyenoord
  zondag 5 mei 2013 @ 16:50:27 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126095926
Sowieso, altijd dat gejank over photoshop, terwijl je hetzelfde resultaat eenvoudiger kunt bereiken met make-up en belichting :')
Ok stelletje hokboeren
pi_126096054
quote:

[..]

[ afbeelding ]

hai ygritte
En dit moet in haar voordeel spreken of....??
pi_126096835
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2013 16:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En dit moet in haar voordeel spreken of....??
Hoe kan dit ooit in haar voordeel spreken? Het is duidelijk dat dit een mindere foto is.
  zondag 5 mei 2013 @ 18:40:25 #167
400532 Forbry
Tja ...
pi_126099213
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 15:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Yep. Ik was eerst ook sceptisch over Spartacus maar dankzij geweldig acteerwerk (vooral Batiatus) en goede humor heb ik het toch heerlijk gevonden om te kijken. Zeker de eerste 2 seizoenen en de laatste waren meesterwerkjes en de intriges en backstabberij doen regelmatig niet onder voor GoT.

Uiteraard is GoT "beter", maar ik heb het idee dat mensen die snel oordelen 'omdat cgi en omdat tits en omdat slowmo' een heerlijk tussendoortje laten liggen. Het is wat overdreven stoer allemaal, maar ook voor mensen die niet van slowmo onthoofdingen houden is er genoeg om mee te leven :)
Je bedoeling is een positief statement te maken, maar in wezen kraak je in mijn ogen de serie nu juist behoorlijk af met dingen als "heerlijk tussendoortje" en "uiteraard is GoT "beter"". Nou, nee dus. Ik vind seizoen 2 en 3 van GoT helemaal niet beter dan welk seizoen dan ook van Spartacus. Als je verder kijkt dan de sex, het geweld en de slowmo/cgi beelden, is Spartacus (ook tegen mijn eigen verwachtingen in!) voor mij gewoon een kwaliteitsserie gebleken en dan vooral het laatste seizoen. Het was voor mij ook zeker geen tussendoortje. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een serie heb gezien waarbij ik zoveel emotie heb gevoeld/getoond als bij het laatste seizoen van Spartacus.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 18:43:06 #168
400532 Forbry
Tja ...
pi_126099291
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:

Lieve/mooie ogen heeft ze. Leuk interview en het lijkt me ook wel een leuk mens :Y
Tails tell tales
pi_126099324
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je bedoeling is een positief statement te maken, maar in wezen kraak je in mijn ogen de serie nu juist behoorlijk af met dingen als "heerlijk tussendoortje" en "uiteraard is GoT "beter"". Nou, nee dus. Ik vind seizoen 2 en 3 van GoT helemaal niet beter dan welk seizoen dan ook van Spartacus.
Meningen verschillen etc. En ik kraak de serie helemaal niet af.
quote:
Als je verder kijkt dan de sex, het geweld en de slowmo/cgi beelden, is Spartacus (ook tegen mijn eigen verwachtingen in!) voor mij gewoon een kwaliteitsserie gebleken en dan vooral het laatste seizoen. Het was voor mij ook zeker geen tussendoortje. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een serie heb gezien waarbij ik zoveel emotie heb gevoeld/getoond als bij het laatste seizoen van Spartacus.
Dat kan. En zo heeft iedereen weer een ander gevoel bij series.
Conscience do cost.
  zondag 5 mei 2013 @ 20:33:42 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126104104

Zit ik net Salmon fishing in the Yemen te kijken, waggelt na 10 minuten ineens Varys voorbij :D met haar. Herkende zijn stem.
L'Amour menaçant:
  zondag 5 mei 2013 @ 21:48:03 #171
400532 Forbry
Tja ...
pi_126108610
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef ems. het volgende:

[..]

Meningen verschillen etc. En ik kraak de serie helemaal niet af.

[..]

Dat kan. En zo heeft iedereen weer een ander gevoel bij series.
Jij noemt haute cuisine een snack ;)
GoT en Spartacus (historisch heldenepos) betreffen (net als bij BB) een verschillend genre en zijn in die zin sowieso niet echt goed/makkelijk met elkaar te vergelijken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 05-05-2013 22:00:30 ]
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 21:53:02 #172
28033 Pek
je moet wat
pi_126108903
quote:

[..]

[ afbeelding ]

hai ygritte
Jezus, hier lijkt het net of ze Down heeft ofzo, ook weer wat overdreven _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_126109556
Offtopic: Hmmm... Spartacus schijnt goed te zijn als ik de comments hier lees, ff binnenhalen.

(offtopic tags werken niet meer?)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 22:06:32 ]
  zondag 5 mei 2013 @ 22:16:23 #174
383398 Kyubey
pi_126110170
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 21:48 schreef Forbry het volgende:

[..]

Jij noemt haute cuisine een snack ;)
GoT en Spartacus (historisch heldenepos) betreffen (net als bij BB) een verschillend genre en zijn in die zin sowieso niet echt goed/makkelijk met elkaar te vergelijken :)
GoT en Rome zijn wel redelijk vergelijkbaar vind ik.
Helemaal super.
pi_126110588
Hmm schijnbaar is er wat over wat boeken in de toekomst uit af te leiden.. maar in een spoilertje dan

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supergrappig, Lannisters als Addams Family :P

[ Bericht 25% gewijzigd door Maisnon op 05-05-2013 22:58:17 ]
  ESF Reporter zondag 5 mei 2013 @ 22:24:15 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_126111354
quote:
Ben ik de enige die dit echt niet grappig vond....? :'(
  ESF Reporter zondag 5 mei 2013 @ 22:40:40 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_126111476
Vond het ook niet echt om te schuddebuiken maar Nikolaj maakte veel goed.
  zondag 5 mei 2013 @ 22:43:46 #179
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_126111614
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Hmm schijnbaar is er wat over wat boeken in de toekomst uit af te leiden.. maar in een spoilertje dan
Misschien handig om dat in het vervolg boven je spoiler te zetten :D
  zondag 5 mei 2013 @ 22:47:47 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_126111806
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ben ik de enige die dit echt niet grappig vond....? :'(
Nee. Ik vond het ook totáál niet grappig :{
L'Amour menaçant:
  zondag 5 mei 2013 @ 22:51:43 #181
400532 Forbry
Tja ...
pi_126112000
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:16 schreef Kyubey het volgende:

[..]

GoT en Rome zijn wel redelijk vergelijkbaar vind ik.
GoT en Spartacus zijn ook wel énigszins te vergelijken. Ze komen zelfs een hoop punten overeen: Helden, geweld, intriges/(politieke) spelletjes, sex (al vond ik de sex in Spartacus wel leuker om naar te kijken), drama, interessante personages, backstabbing, vervlogen tijden (GoT: fantasy, maar in een Middeleeuwse setting, Spartacus: Tijd van Romeinse rijk), maar vind het verder tóch wel een ander genre.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 22:57:57 #182
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126112324
Spartacus na Kirk Douglas :')
Ok stelletje hokboeren
pi_126112339
Edit: Zat nog op vorige pagina.
pi_126112369
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:43 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Misschien handig om dat in het vervolg boven je spoiler te zetten :D
Gefixt :P maar je ziet de spoiler ook niet echt meteen, ik ga ook niet zeggen waar je naar moet kijken.
pi_126112464
Ik als boeklezer zie 'm zelf ook niet. :P
  zondag 5 mei 2013 @ 23:25:14 #186
400532 Forbry
Tja ...
pi_126113488
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
Offtopic: Hmmm... Spartacus schijnt goed te zijn als ik de comments hier lees, ff binnenhalen.

(offtopic tags werken niet meer?)
Alhoewel ik natuurlijk niet kan garanderen, dat jij het ook (zo) goed vindt, zou ik het zeker een kans geven! Vooral het laatste seizoen is erg goed als je ook van (intens) drama houdt, maar het laatste seizoen komt eigenlijk pas echt goed tot zijn recht na wel eerst ook de eerdere seizoenen te hebben gezien. De eerdere seizoenen bevatten relatief minder drama, maar weer relatief wat meer intrige(s) (en ook meer seks trouwens, als ik het me goed herinner ;) ). Er is ook een prequel (zonder Spartacus) en die vond ik ook meer dan prima te pruimen.

Voor de rest, zie eventueel: TV / [USA] Spartacus #4 SHALL WE BEGIN?! (maar daar zou ik niet gaan kijken, als je niet gespoild wil worden!).
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 23:29:26 #187
400532 Forbry
Tja ...
pi_126113667
Op naar de volgende aflevering van Sparta... Game of Thrones! ;) Morgen dus! *O*
Tails tell tales
pi_126113673
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef Forbry het volgende:
Hij haalt hem nu momenteel binnen als het goed is, en heb op volgen topic geklikt in dat topic (uiteraard lees ik hem niet), bedankt voor je nuttige reply ;) ^O^

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2013 23:30:24 ]
pi_126113891
Heeft Jon Snow zijn oom waar hij immers voor vertrok eigenlijk ooit teruggezien/gevonden. Ik kan het mij niet herinneren, maar hij stopte ineens met het aanhalen van hem. :P
  zondag 5 mei 2013 @ 23:37:53 #190
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126113990
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Jon Snow zijn oom waar hij immers voor vertrok eigenlijk ooit teruggezien/gevonden. Ik kan het mij niet herinneren, maar hij stopte ineens met het aanhalen van hem. :P
Je bedoelt sinds hij omringd is door 20.000 wildlings die hem de strot af zouden snijden als ze wisten dat hij de neef is van de First Ranger of the Night's Watch?
Ok stelletje hokboeren
pi_126114034
Hell yeah, zo slapen en morgenochtend Game of Thrones kijken na het ontbijt.

Ben benieuwd wie slimmer is: Lady Olenna of Lord Tywin, en ook hoe Robb zijn kutsituatie gaat oplossen met Lord Frey. Menn kan niet wachten!
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  zondag 5 mei 2013 @ 23:47:29 #192
400532 Forbry
Tja ...
pi_126114318
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:29 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hij haalt hem nu momenteel binnen als het goed is, en heb op volgen topic geklikt in dat topic (uiteraard lees ik hem niet), bedankt voor je nuttige reply ;) ^O^
Nog één mogelijke tip: Let dus op dat er ook een prequel is, dit zorgt nog wel eens voor wat variatie/verwarring in de nummers die aan de seizoenen worden gegeven.

Dit is het schema qua uitzendingen iig:

2010 Spartacus - Blood and Sand

2011 Spartacus- Gods of the Arena (PREQUEL zonder Spartacus, maar met een andere held die in de volgende seizoenen ook -naast Spartacus zelf- een grote rol zal spelen. Verder precies hetzelfde allemaal.

2012 Spartacus- Vengeance (wordt door velen als een wat minder seizoen bestempeld, eerste seizoen met een andere acteur voor Spartacus, aangezien de acteur die in Blood and Sand Spartacus speelde helaas in het echt is overleden)

2013 Spartcaus- War of the Damned (inmiddels ben je -als het goed is- wel gewend aan de andere acteur voor Spartacus en die zit inmiddels zelf ook goed in zijn rol ;) Laatste afleveringen _O_ )

En nu houd ik er echt over op (in dit topic) ;)
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 23:56:21 #193
400532 Forbry
Tja ...
pi_126114628
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Benjen Stark bedoel je? Die is M.I.A. (missing in action). Heeft nu dus onduidelijke status.
Tails tell tales
  zondag 5 mei 2013 @ 23:58:10 #194
400532 Forbry
Tja ...
pi_126114678
GoT Wikia:

"Benjen's horse returns to Castle Black, but there is no sign of Benjen himself.[11] Shortly afterwards, two of the rangers who accompanied Benjen, Othor and Jafer Flowers, are found dead in the forest beyond the Wall. They are brought back to Castle Black for Maester Aemon to study, but in the middle of the night they reanimate as wights. Both are killed again and their bodies are burned.[12] Lord Commander Jeor Mormont vows to take the Watch beyond the Wall in force to investigate what's going on and promises Jon that they will find Benjen alive or dead.[13]".
Tails tell tales
pi_126114974
Benjen is gewoon dood. Net als Syrio. Denk ik.
  maandag 6 mei 2013 @ 00:08:09 #196
400532 Forbry
Tja ...
pi_126114985
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 00:07 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Benjen is gewoon dood. Net als Syrio. Denk ik.
Nietus! :{w
Tails tell tales
  maandag 6 mei 2013 @ 00:15:17 #197
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_126115157
Benjen is een White Walker en Syrio een Faceless Man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 6 mei 2013 @ 00:16:20 #198
400532 Forbry
Tja ...
pi_126115192
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2013 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

SPOILER
Nietus, nietus, nietus!!! :{w }:|
Tails tell tales
  maandag 6 mei 2013 @ 00:18:04 #199
321382 vandermar
pi_126115229
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2013 00:15 schreef Repelsteeltju het volgende:

SPOILER
Of ze leven allebei nog.
RvP; Feyenoord
  maandag 6 mei 2013 @ 00:20:16 #200
400532 Forbry
Tja ...
pi_126115280
quote:
7s.gif Op maandag 6 mei 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:

[..]

Of ze leven allebei nog.
Ja, hè, hè... eindelijk iemand die het snapt.. natuurlijk leeft Benjen nog (Syrio maakt me niet zoveel uit)! *O* *O*

;)
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')