Dat denk ik ook. Mijn tekst hoeft tegen die tijd niet gequot worden hoorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat rekken ze uit tot de laatste aflevering. Je mag mijn tekst quoten als het zo ver is.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Exemplarisch voor de meeste mensen, als er vechten in zit is de aflevering goed. Zo zonde. GoT is juist een serie die weinig om de echte gevechten draait en meer om de aanloop er naartoe. De serie is juist zo sterk door de intrige en de 'echte' karakters.
Haribo was nog niet uitgevonden, evenals Colaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Excuses![]()
In de middeleeuwen hebben ze ook geen goede tandartsen, maar de meeste mensen in Westeros hebben een mooi gebit.
Het middenstuk word altijd gebruikt voor opbouw van het verhaal. Dit is het eerste seizoen waar ik mij niet erger aan de langzame opbouw en kan genieten van het verhaal en de ontwikkelingen. Maar ik blijf er bij dat, als je GOT het dubbele aan episodes zou geven per seizoen, ze veel meer uit de serie kunnen halen, dan nu het geval is. Elk verhaallijn heeft hooguit 100 minuten screentijd Voor een serie als deze vind ik dat veel te weinig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik dacht toen ik het postte, want dan krijg je een mooie finale en kunnen ze er een cliffhanger bij maken.
Appels daarintegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Haribo was nog niet uitgevonden, evenals Cola.
Milk of the poppy (poppy = papaver = opium) should be very bad for your teeth thoughquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:04 schreef Sitethief het volgende:
Haribo was nog niet uitgevonden, evenals Cola.
Vind ik niet. Zijn scenes zijn op één hand te tellen: de ontmoeting met Mance Rayder, wat geouwehoer met die warg en seks met Ygritte. Meer is er niet gebeurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er zit meer dan genoeg Jan Sneeuw in.
Er gebeurt nooit veel als Jon in beeld is. En doe seks met Ygritte eens niet af als seks met Ygritte. Jon is pas het derde personage dat dit seizoen van de bil gaat. Daarmee staat hij linea recta achter Poddrick Payne en Loras Tyrell .quote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind ik niet. Zijn scenes zijn op één hand te tellen: de ontmoeting met Mance Rayder, wat geouwehoer met die warg en seks met Ygritte. Meer is er niet gebeurd.
Vind de serie buiten het vechten om ook zeer goed hoor. Zit ook niet heel veel vechten in vind ik. Maar zo'n slag als bij Kings Landing (Battle of the Blackwater?) is natuurlijk wel episch.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Exemplarisch voor de meeste mensen, als er vechten in zit is de aflevering goed. Zo zonde. GoT is juist een serie die weinig om de echte gevechten draait en meer om de aanloop er naartoe. De serie is juist zo sterk door de intrige en de 'echte' karakters.
Alleen zijn de Disney jurkjes normaal gesproken niet zo ver uitgesneden.quote:
Wijze woorden van een wijs man.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alleen zijn de Disney jurkjes normaal gesproken niet zo ver uitgesneden.
Kost te veel geld en te weinig tijd om 20 qualitatief hoge eps in een jaar te maken. Ben het voor de rest met je eens maar het is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:16 schreef editoor het volgende:
[..]
Het middenstuk word altijd gebruikt voor opbouw van het verhaal. Dit is het eerste seizoen waar ik mij niet erger aan de langzame opbouw en kan genieten van het verhaal en de ontwikkelingen. Maar ik blijf er bij dat, als je GOT het dubbele aan episodes zou geven per seizoen, ze veel meer uit de serie kunnen halen, dan nu het geval is. Elk verhaallijn heeft hooguit 100 minuten screentijd Voor een serie als deze vind ik dat veel te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |