Een spoiler alert nadat de laatste aflevering is uitgezonden !?!quote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef Mr. Orange het volgende:
http://uk.ign.com/article(...)ntial-spinoff?page=1
Interresant om te lezenspoiler alert enzo
In de URL kan je al zien dat het over de spin-off gaatquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Een spoiler alert nadat de laatste aflevering is uitgezonden !?!
Opmerkelijk !
quote:Op zondag 14 april 2013 22:36 schreef BasvB het volgende:
Spartacus gooide die speer naar de messenger omdat hij niet wou dat die in de val viel
Wow, bedankt voor nutteloos feitje #3375.quote:Op maandag 15 april 2013 00:50 schreef Jellereppe het volgende:
We gaan in de Caesar-spinoff hoogstwaarschijnlijk ook de Egyptische farao Cleopatra zien. Die kreeg een zoon samen met Caesar.
Geen dank.quote:Op maandag 15 april 2013 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wow, bedankt voor nutteloos feitje #3375.
Leuk om te lezenquote:Op zondag 14 april 2013 19:16 schreef Mr. Orange het volgende:
http://uk.ign.com/article(...)ntial-spinoff?page=1
Interresant om te lezenspoiler alert enzo
Was in Rome, dan wordtquote:Op zondag 14 april 2013 18:32 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hebben we die in een van de eerdere seizoenen van Spartacus niet al gezien? Er staat me iets van bij dat ie al het loodje had gelegd.
Of misschien ben ik in de war met Rome...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
Battlestar Galactica greep mij over de hele linie meer aan.quote:Op maandag 15 april 2013 13:14 schreef Forbry het volgende:
Ik geloof niet dat er ooit eerder een serie/film is geweest die mij zo naar de keel heeft gegrepen als deze en dat ligt/lag echt niet aan de (hoeveelheid) sex en geweld. Dat was juist eerder iets waar ik (even) doorheen moest kijken om de serie echt op zijn waarde te kunnen schatten.
Dit betekent overigens niet dat ik de sex en geweld als een minpunt zag (integendeel zelfs, heb me er prima mee vermaakt en vind de manier waarop dit alles in beeld werd gebracht ook veel leuker dan in menige andere serie/film), maar het was gewoon echt niet hetgene wat deze serie zo briljant heeft gemaakt.
De beelden/vormgeving, de teksten/het taalgebruik, het acteren, de karakters, de intriges, de drama, de romantiek, de audio elementen, de finale.... alles was gewoon zo episch![]()
Gratitude, makers en nu maar hopen op een nieuwe serie die de ontstane leegte zal kunnen opvullen (zelfs hele goede series als Game of Thrones en Breaking Bad kunnen dat imo niet)...
BG nog nooit gezien. Wel vaker goede verhalen over gehoord/gelezen. Misschien toch maar eens kijken danquote:Op maandag 15 april 2013 17:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Battlestar Galactica greep mij over de hele linie meer aan.
Maar hier was het eind al bij aflevering 1 zo'n beetje bekend dus greep mij minder aan. Wel indrukwekkend en een aantal mooie kill-cams.
Al moet ik wel zeggen dat ik de Caesar uit Rome beter mocht
Zeker doen. Eén van de beste series ooit, imoquote:Op maandag 15 april 2013 17:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
BG nog nooit gezien. Wel vaker goede verhalen over gehoord/gelezen. Misschien toch maar eens kijken dan
Het einde van BSG : mind - blown.quote:Op maandag 15 april 2013 17:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker doen. Eén van de beste series ooit, imo
de nieuwere, en dan beginnen met de miniserie (ongeveer 200 minuten geloof ik). Daarna pas seizoen 1. S1 is het directe vervolg op de miniserie namelijkquote:Op maandag 15 april 2013 18:10 schreef Forbry het volgende:
O.k. jullie enthousiasme heeft het gewenste effectAlleen welke serie zou ik moeten kijken dan, het origineel of de nieuwere?
''I am Adama!!''quote:Op maandag 15 april 2013 18:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
de nieuwere, en dan beginnen met de miniserie (ongeveer 200 minuten geloof ik). Daarna pas seizoen 1. S1 is het directe vervolg op de miniserie namelijk
BSG is trouwens op geen enkele wijze te vergelijken met Spartacus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |