SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
[ Bericht 0% gewijzigd door j0rdiiii op 03-05-2013 21:26:05 ]
Nog steeds geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef Cara het volgende:
Ik dacht echt even dat we voorgoed af waren van dat Ling gezeik. Ik haak af
Niet zo goed als Lost hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef Symer het volgende:
Ik kijk Thor, zijn ze al bij een ander onderwerp?
Waarom neemt iemand met een VI UI VI zo serieus?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johan heeft zijn oogkleppen weer op.
Nee.quote:
quote:
Heeft hij dat zelf gezegd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Gelukkig komt die situatie bij Eriksen nooit voor, hij tekent bij als hij niet vertrekt deze zomer.
in t stadionquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hartje voor de club. Ik hou van Eriksen.
ja nog steedsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kreeg je ook een stijfje na de woorden van Gijpie daarnet?
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenten voetballer. Hazard is er niks bij.
Gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beter promoveert Volendam, kunnen we weer een dagje Beverwijk doen.
Absoluut niet objectief Fischer heeft potentie om een wereldtopper te wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.Maar Gijp vind hem niks omdat hij soms wat vervelend is
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.Maar Gijp vind hem niks omdat hij soms wat vervelend is
Hij is wel bepalend, maar een echt lange sterke fase heeft hij nog niet gehad. Overigens was mijn Hazard opmerking uiteraard een grap gebaseerd op VI.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.
Ach een klein dipje kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.
Komt volgend seizoen welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel bepalend, maar een echt lange sterke fase heeft hij nog niet gehad. Overigens was mijn Hazard opmerking uiteraard een grap gebaseerd op VI.
ok
Je hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bijna 4-1quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zul je nog zien dat Volendam toch nog mazzelt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef De_Dorstige het volgende:
Ja, we willen Danny echt zien in dat vierkantje.
heb je nog een leuk verhaal uit de oude doos over gijpie tong?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef tong80 het volgende:
GijpHad in 88 europees kampioen moeten worden
Vrijwillig naar Chelsea kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan en Gijp kijken geen Chelsea alleen bij de Europa League
maar hij is knap. dat moet je hem nagevenquote:
Normaal gesproken triest, maar ditmaal wel heerlijk omdat het tegen de Turken wasquote:
quote:
en veegt 'm af aan de gordijnen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Die Wilfred gaat z'n vrouw even een flinke beurt geven straks
Mooie dame.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Die Wilfred gaat z'n vrouw even een flinke beurt geven straks
Zodat ze weer buitenlandse middelmaat gaan halen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wil je Feyenoord uit de rode cijfers?
Het is toch een moslima?quote:
Pics?quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
HET IS OFFICIEEL CAMBUUR PROMOVEERT NAAR HET HOOGSTE NIVEAU
NICEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zou kunnen.quote:
Ziet er heerlijk uit ja, die McDonalds op de achtergrondquote:
Zo joh, jij bent scherp!quote:
Nee maar!quote:
Jack geeft toe dat hij voor AFC is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Geeft tenminste gewoon toe dat ie supporter is in tegenstelling tot een Jack
quote:
Misschien gaat Wilfred volgend jaar ook telkens Heerenveen ophemelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Geeft tenminste gewoon toe dat ie supporter is in tegenstelling tot een Jack
Niet belangrijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is de kampioenswedstrijd niet in de toto opgenomen?
En ADO dus ook?quote:
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet blij om ajax, spreek voor jezelf.
je moet bek houden manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar jij bent elke maand voor een andere club, daar kunnen we niets meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel leuk voor jou hoor.quote:
Ja ik heb een seizoenskaart, elke maand voor een andere club, logisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent elke maand voor een andere club, daar kunnen we niets mee
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent elke maand voor een andere club, daar kunnen we niets mee
Ik vind het ook helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Wilfred iedere week "dikke spaanse ober" in het VI woordenboek te krijgen? Alleen mensen als Boskamp kunnen met 1 opmerking een woord toevoegen aan ons vocabulaire.
Die weten niet eens waar Leeuwarden ligt, joh!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik hoor de Cabralletjes en Ferretjes van deze wereld al denken, moeten we godverdomme helemaal in de bus naar Leeuwarden! Dat is klote.
haha, ja, die denken Leeuwarden, is dat een dierentuin ofzo? Weten die gassies veel joh. Negers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die weten niet eens waar Leeuwarden ligt, joh!
Uhh rapmuziek...we stonden goed..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
haha, ja, die denken Leeuwarden, is dat een dierentuin ofzo? Weten die gassies veel joh. Negers.
Vond het wel leuk dat er werd gezegd dat de dikke Spaanse ober werd afgeserveerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Wilfred iedere week "dikke spaanse ober" in het VI woordenboek te krijgen? Alleen mensen als Boskamp kunnen met 1 opmerking een woord toevoegen aan ons vocabulaire.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks kijken als ik een mp4tje heb.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Pascalus het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/65057477-5827-3752-bbfa-fc8fbb598bb7
Bij gebrek aan mp4.
Ik kijk gewoon via het linkje hierboven.quote:
Dat fragment van Aad, daar kan ik zo om gierenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens het wachten is dit misschien leuk om naar te kijken
klasse pikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)bfa-fc8fbb598bb7.mp4
Geweldige timing, kom net thuis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)bfa-fc8fbb598bb7.mp4
Heb het idee dat hij zichzelf net iets te leuk vind.. sommige items worden door hem ook helemaal uitgemolken door er in een column nog eens over door te gaan, zoals die ruzie met Derksen en nu weer het akkefietje met Sneijder.. allemaal onder het mom van 'kijk eens hoe geweldig leuk wij zijn.'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Goede show. Al is Wilfred af en toe wat te nadrukkelijk aanwezig (met dat appeltje steeds). Als meneer zo graag in de spotlights wil staan moet hij maar de grote Wilfred Genee show gaan presenteren.
Peter R. de Vries.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef Oliver23 het volgende:
Genee over het huidige succes van Ajax
Genee over het verhaal van Hansie
Ik weet gewoon dat ik dat niet moet gaan kijken.. Loop ik er zo weer 3 weken mee in mn hoofdquote:
Ik zag gisteren dat Peter hem helemaal op die auto gooide ongeveer, maar schakelde toen pas in dus gemist waarover het ging.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef Oliver23 het volgende:
Genee over het huidige succes van Ajax
Genee over het verhaal van Hansie
W00T eindelijk eens wat humor van peter. Mooie actiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat Peter hem helemaal op die auto gooide ongeveer, maar schakelde toen pas in dus gemist waarover het ging.
Wat een gast
boem koekoek sooowquote:
Dat wordt maandag meer dan de inhuldiging van dinsdag, als Hansie zijn ONTLUISTERENDE verhaal doet.quote:
De teaser aller teasers. Het kampioenschap wordt dit weekend beslist, okee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat wordt maandag meer dan de inhuldiging van dinsdag, als Hansie zijn ONTLUISTERENDE verhaal doet.
Plus een live Skype-verbinding met Wes en Yo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De teaser aller teasers. Het kampioenschap wordt dit weekend beslist, okee.
Maar het grote verhaal van Hansie Hansie. Ik voorspel dat we over het miljoen heen gaan qua kijkcijfers.
En Roelof Luinge belt live op. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Plus een live Skype-verbinding met Wes en Yo.
Gogme.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:31 schreef AmaninFull het volgende:
Er is al op gereageerd, maar ik zeg het nog eens. Hoe kan je nou zeggen dat Eriksen meer talent heeft dan Fischer? Eriksen is een slappe lul, Fischer heeft talent gekoppeld aan een supermentaliteit, lef, gogme, noem het maar op. Het is een vergelijking grijze muis versus lefgozer.
Oh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans de Farmer heeft het ook over voetbalgogme.
Ik verwachtte er veel van, maar kijk al twee minuten naar een monoloog van Gijpie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens het wachten is dit misschien leuk om naar te kijken
Het eerste deel was wel leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef satecl het volgende:
Matig showtje gister. 6,2.
Afgelopen maandag kreeg van mij een 9,2.
Aad was weer scherp als een mes.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Aad300 staat een beetje ongemakkelijk in de Arena
Whehe Peter.quote:
Ja, zet dan de remix neer. Die is nóg vetter.quote:
Johan zei 4-0. Ook fout.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is hard op weg naar een score van 0 uit 6.
[ afbeelding ]
Man United kan alleen nog zijn eer redden.
Ter zijn verdediging: Johan had wel goed dat Ajax van Willem II zou winnen, maar de toto weigerde die op het kaartje te zetten.
Ik heb ook jarenlang enkel gelijkspel gespeeld in de Toto. Ik dacht dat ik de uitslag in het midden moest invullen.quote:
Goede edit wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien is het ook leuk om even te vertellen hoe vaak jij de lotto hebt gewonnen... of toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |