Appeltjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
Reclame. Ik ga even wat te drinken pakken, kan ik iets voor jullie meenemen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha je zegt 25 jaar om reacties uit te lokken
Een banaan, ik heb nog plannen vanavond.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
Banaantje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
Badeendjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Ajax en Psv hebben gewoon de eredivisie gedomineerd de laatste pakweg 25 jaar. De ene keer ajax en dan weer een paar jaar psv. Raar van cruijff om dan zo af te geven.
Maar wat is feyenoord dan? Een rubberbootje?
Dat kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en hij geeft ook enkel antwoorden op vragen, maar Cruijff zijn visie over Psv en Man City boeien mij niet zoveel.
Dat is heel goed mogelijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, en hij geeft ook enkel antwoorden op vragen, maar Cruijff zijn visie over Psv en Man City boeien mij niet zoveel.
Jeetje wat creatief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Next topic naam : ik word strontziek van jullie
Een badKuipquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]![]()
Ajax en Psv hebben gewoon de eredivisie gedomineerd de laatste pakweg 25 jaar. De ene keer ajax en dan weer een paar jaar psv. Raar van cruijff om dan zo af te geven.
Maar wat is feyenoord dan? Een rubberbootje?
Dit waardeer ik. Toen ik mijn reactie plaatste was ik toch wel enigszins bang voor kritiek van jouw handquote:
Nee joh, ik laat jou gewoon in je waarde.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit waardeer ik. Toen ik mijn reactie plaatste was ik toch wel enigszins bang voor kritiek van jouw hand
Watquote:
SPOILER: titelstrijd jupilear leagueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Is dat die oude seniele meneer die ondanks die eigenschappen Ajax 3 keer kampioen heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt Johan Cruijff wel eens. Misschien ken je die.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
TOETERTJES TOETERTJESSPOILER: titelstrijd jupilear leagueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dat is Frans de Boer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat die oude seniele meneer die ondanks die eigenschappen Ajax 3 keer kampioen heeft gemaakt?
Dat doet hij niet, en uh ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Cruijff heeft een zak geld nog nooit een kool zien maken, die man is volledig ontoerekeningsvatbaar geworden. Denkt hij dat topspelers aan komen waaien? Hoe kan iemand die zulke wartaal uitslaat een functie bij een betaald voetbal organisatie bekleden.
Die geen trainer was geworden als Cruijff er niet was.quote:
Tong wilt een Kerstkaartjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die geen trainer was geworden als Cruijff er niet was.
Dus indirect was m'n stelling volledig waar.
En als je nog een kerstkaartje wil zou ik me niet meer tegenspreken.
Bij deze wil ik ook Drank de Farmer zijn ouders bedanken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die geen trainer was geworden als Cruijff er niet was.
Dus indirect was m'n stelling volledig waar.
En als je nog een kerstkaartje wil zou ik me niet meer tegenspreken.
Help me er over een maand of 7 nog even aan herinneren.quote:
Vorig seizoen in de beker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Antonio vernedere Feyenoord ook al eerder dit seizoen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |