Straks krijgen we weer TOETERTJESquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Genee is natuurlijk dolblij met dit nieuws
Kan niet wachtenquote:
Ja maar mata staat daar ook niet altijd in de basis. Die hebben gewoon een mega selectie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij wist zich wel te redden. In de competitie is hij in de helft van al zijn wedstrijden eruit gehaald voor het eind.
De Koel is een kutstadionquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Cambuur voegt gewoon echt iets toe aan de Eredivisie, mooie fanatieke aanhang ook.
Als je dan zo'n RKC of VVV ziet![]()
Ok, De Koel is wel tof
Een echte vent eet een pizza in één keer op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog 3 stukken pizza liggen. Is dat ook mannelijk?
Touchéquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een echte vent eet een pizza in één keer op.
Volgens mij niet, maar het is me wel opgevallen dat het publiek aardig dood is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Jivis het volgende:
Is er al gezegd dat het publiek vrij doods is?
zullen wel voor psv zijn denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Jivis het volgende:
Is er al gezegd dat het publiek vrij doods is?
Alsof ik naar de Nachtwacht sta te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het is me wel opgevallen dat het publiek aardig dood is.
quote:
Ik zie het daar gelijk wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zien allemaal Twente wel even winnen.
Gelijkspelen. PSV speelt 3 dagen daarvoor nog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zien allemaal Twente wel even winnen.
Owja, garantie voor gelijkspel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelijkspelen. PSV speelt 3 dagen daarvoor nog.
Grotere kans op gelijkspel dan overwinning. Daarom Feyenoord op 2.quote:
Dit keer naar de coolsingel?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Grotere kans op gelijkspel dan overwinning. Daarom Feyenoord op 2.
Ook enkel omdat Beugelsdijk geschorst is bij Ado.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Grotere kans op gelijkspel dan overwinning. Daarom Feyenoord op 2.
Gewoon vieren in de Kuip na de wedstrijd. Als we het budget van PSV hadden gehad hadden we ons ook wel doodgeschaamd hoor.quote:
Ja, en hij geeft ook enkel antwoorden op vragen, maar Cruijff zijn visie over Psv en Man City boeien mij niet zoveel.quote:
Immers voelt zich helemaal thuis johquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook enkel omdat Beugelsdijk geschorst is bij Ado.
Haha je zegt 25 jaar om reacties uit te lokkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
johan zegt dat boskamp altijd een stijve krijgt van barcelona. Johan krijgt dat van cruijff als hij wat wilt zeggen..
Oh ja dat containerschip heeft de laatste 25 jaar toch ver voor die speedboot gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |