Kunnen we dit even herhalen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verspreek me...allemaal lachen mensen
Potverdikkie. Kan je nagaan wat spanning allemaal met je kan doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha gekkerd. Die twee spelen helemaal niet tegen elkaar.
"Mag ik een appeltjuh"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
'Bamihapje is voor Kerels, Appeltje is voor Homo's'
Hij wist zich wel te redden. In de competitie is hij in de helft van al zijn wedstrijden eruit gehaald voor het eind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
johan lult zich weer eens vast over het buitenlands voetbal.
Hazard speelt niet vaak
Straks krijgen we weer TOETERTJESquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Genee is natuurlijk dolblij met dit nieuws
Kan niet wachtenquote:
Ja maar mata staat daar ook niet altijd in de basis. Die hebben gewoon een mega selectie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij wist zich wel te redden. In de competitie is hij in de helft van al zijn wedstrijden eruit gehaald voor het eind.
De Koel is een kutstadionquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Cambuur voegt gewoon echt iets toe aan de Eredivisie, mooie fanatieke aanhang ook.
Als je dan zo'n RKC of VVV ziet![]()
Ok, De Koel is wel tof
Een echte vent eet een pizza in één keer op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog 3 stukken pizza liggen. Is dat ook mannelijk?
Touchéquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Een echte vent eet een pizza in één keer op.
Volgens mij niet, maar het is me wel opgevallen dat het publiek aardig dood is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Jivis het volgende:
Is er al gezegd dat het publiek vrij doods is?
zullen wel voor psv zijn denk ikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:55 schreef Jivis het volgende:
Is er al gezegd dat het publiek vrij doods is?
Alsof ik naar de Nachtwacht sta te kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het is me wel opgevallen dat het publiek aardig dood is.
quote:
Ik zie het daar gelijk wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zien allemaal Twente wel even winnen.
Gelijkspelen. PSV speelt 3 dagen daarvoor nog.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zien allemaal Twente wel even winnen.
Owja, garantie voor gelijkspel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Gelijkspelen. PSV speelt 3 dagen daarvoor nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |