SPOILER: GAE-CambuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
GAE-Cambuur ja?SPOILER: GAE-CambuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
Haha gekkerd. Die twee spelen helemaal niet tegen elkaar.SPOILER: GAE-CambuurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voldendam speelt niet.quote:
Kunnen we dit even herhalen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verspreek me...allemaal lachen mensen
Potverdikkie. Kan je nagaan wat spanning allemaal met je kan doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha gekkerd. Die twee spelen helemaal niet tegen elkaar.
"Mag ik een appeltjuh"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
'Bamihapje is voor Kerels, Appeltje is voor Homo's'
Hij wist zich wel te redden. In de competitie is hij in de helft van al zijn wedstrijden eruit gehaald voor het eind.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef RubenSosa het volgende:
johan lult zich weer eens vast over het buitenlands voetbal.
Hazard speelt niet vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |