quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hartje voor de club. Ik hou van Eriksen.
ja nog steedsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kreeg je ook een stijfje na de woorden van Gijpie daarnet?
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenten voetballer. Hazard is er niks bij.
Gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beter promoveert Volendam, kunnen we weer een dagje Beverwijk doen.
Absoluut niet objectief Fischer heeft potentie om een wereldtopper te wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.Maar Gijp vind hem niks omdat hij soms wat vervelend is
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.Maar Gijp vind hem niks omdat hij soms wat vervelend is
Hij is wel bepalend, maar een echt lange sterke fase heeft hij nog niet gehad. Overigens was mijn Hazard opmerking uiteraard een grap gebaseerd op VI.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.
Ach een klein dipje kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.
Komt volgend seizoen welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel bepalend, maar een echt lange sterke fase heeft hij nog niet gehad. Overigens was mijn Hazard opmerking uiteraard een grap gebaseerd op VI.
ok
Je hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bijna 4-1quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zul je nog zien dat Volendam toch nog mazzelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |