SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
[ Bericht 0% gewijzigd door j0rdiiii op 03-05-2013 21:26:05 ]
Nog steeds geen idee wie dat isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef Cara het volgende:
Ik dacht echt even dat we voorgoed af waren van dat Ling gezeik. Ik haak af
Niet zo goed als Lost hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef Symer het volgende:
Ik kijk Thor, zijn ze al bij een ander onderwerp?
Waarom neemt iemand met een VI UI VI zo serieus?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Johan heeft zijn oogkleppen weer op.
Nee.quote:
quote:
Heeft hij dat zelf gezegd?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Gelukkig komt die situatie bij Eriksen nooit voor, hij tekent bij als hij niet vertrekt deze zomer.
in t stadionquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hartje voor de club. Ik hou van Eriksen.
ja nog steedsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kreeg je ook een stijfje na de woorden van Gijpie daarnet?
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenten voetballer. Hazard is er niks bij.
Gaat het niet meer worden denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beter promoveert Volendam, kunnen we weer een dagje Beverwijk doen.
Absoluut niet objectief Fischer heeft potentie om een wereldtopper te wordenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.Maar Gijp vind hem niks omdat hij soms wat vervelend is
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is nu beter dan Eriksen op die leeftijd. En Fischer is ook veel bepalender.Maar Gijp vind hem niks omdat hij soms wat vervelend is
Hij is wel bepalend, maar een echt lange sterke fase heeft hij nog niet gehad. Overigens was mijn Hazard opmerking uiteraard een grap gebaseerd op VI.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.
Ach een klein dipje kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vooral omdat hij de laatste tijd niet echt denderend speelt denk ik.
Komt volgend seizoen welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel bepalend, maar een echt lange sterke fase heeft hij nog niet gehad. Overigens was mijn Hazard opmerking uiteraard een grap gebaseerd op VI.
ok
Je hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bijna 4-1quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zul je nog zien dat Volendam toch nog mazzelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |