Niet belangrijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is de kampioenswedstrijd niet in de toto opgenomen?
En ADO dus ook?quote:
Stiekem wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben niet blij om ajax, spreek voor jezelf.
je moet bek houden manquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar jij bent elke maand voor een andere club, daar kunnen we niets meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jawel..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het wel leuk voor jou hoor.quote:
Ja ik heb een seizoenskaart, elke maand voor een andere club, logisch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent elke maand voor een andere club, daar kunnen we niets mee
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar jij bent elke maand voor een andere club, daar kunnen we niets mee
Ik vind het ook helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Wilfred iedere week "dikke spaanse ober" in het VI woordenboek te krijgen? Alleen mensen als Boskamp kunnen met 1 opmerking een woord toevoegen aan ons vocabulaire.
Die weten niet eens waar Leeuwarden ligt, joh!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik hoor de Cabralletjes en Ferretjes van deze wereld al denken, moeten we godverdomme helemaal in de bus naar Leeuwarden! Dat is klote.
haha, ja, die denken Leeuwarden, is dat een dierentuin ofzo? Weten die gassies veel joh. Negers.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die weten niet eens waar Leeuwarden ligt, joh!
Uhh rapmuziek...we stonden goed..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
haha, ja, die denken Leeuwarden, is dat een dierentuin ofzo? Weten die gassies veel joh. Negers.
Vond het wel leuk dat er werd gezegd dat de dikke Spaanse ober werd afgeserveerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Waarom probeert Wilfred iedere week "dikke spaanse ober" in het VI woordenboek te krijgen? Alleen mensen als Boskamp kunnen met 1 opmerking een woord toevoegen aan ons vocabulaire.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks kijken als ik een mp4tje heb.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:43 schreef Pascalus het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/65057477-5827-3752-bbfa-fc8fbb598bb7
Bij gebrek aan mp4.
Ik kijk gewoon via het linkje hierboven.quote:
Dat fragment van Aad, daar kan ik zo om gierenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens het wachten is dit misschien leuk om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |