klasse pikquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)bfa-fc8fbb598bb7.mp4
Geweldige timing, kom net thuis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef Oliver23 het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)bfa-fc8fbb598bb7.mp4
Heb het idee dat hij zichzelf net iets te leuk vind.. sommige items worden door hem ook helemaal uitgemolken door er in een column nog eens over door te gaan, zoals die ruzie met Derksen en nu weer het akkefietje met Sneijder.. allemaal onder het mom van 'kijk eens hoe geweldig leuk wij zijn.'quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:23 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Goede show. Al is Wilfred af en toe wat te nadrukkelijk aanwezig (met dat appeltje steeds). Als meneer zo graag in de spotlights wil staan moet hij maar de grote Wilfred Genee show gaan presenteren.
Peter R. de Vries.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef Oliver23 het volgende:
Genee over het huidige succes van Ajax
Genee over het verhaal van Hansie
Ik weet gewoon dat ik dat niet moet gaan kijken.. Loop ik er zo weer 3 weken mee in mn hoofdquote:
Ik zag gisteren dat Peter hem helemaal op die auto gooide ongeveer, maar schakelde toen pas in dus gemist waarover het ging.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:26 schreef Oliver23 het volgende:
Genee over het huidige succes van Ajax
Genee over het verhaal van Hansie
W00T eindelijk eens wat humor van peter. Mooie actiequote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat Peter hem helemaal op die auto gooide ongeveer, maar schakelde toen pas in dus gemist waarover het ging.
Wat een gast
boem koekoek sooowquote:
Dat wordt maandag meer dan de inhuldiging van dinsdag, als Hansie zijn ONTLUISTERENDE verhaal doet.quote:
De teaser aller teasers. Het kampioenschap wordt dit weekend beslist, okee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat wordt maandag meer dan de inhuldiging van dinsdag, als Hansie zijn ONTLUISTERENDE verhaal doet.
Plus een live Skype-verbinding met Wes en Yo.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De teaser aller teasers. Het kampioenschap wordt dit weekend beslist, okee.
Maar het grote verhaal van Hansie Hansie. Ik voorspel dat we over het miljoen heen gaan qua kijkcijfers.
En Roelof Luinge belt live op. Gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Plus een live Skype-verbinding met Wes en Yo.
Gogme.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:31 schreef AmaninFull het volgende:
Er is al op gereageerd, maar ik zeg het nog eens. Hoe kan je nou zeggen dat Eriksen meer talent heeft dan Fischer? Eriksen is een slappe lul, Fischer heeft talent gekoppeld aan een supermentaliteit, lef, gogme, noem het maar op. Het is een vergelijking grijze muis versus lefgozer.
Oh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frans de Farmer heeft het ook over voetbalgogme.
Ik verwachtte er veel van, maar kijk al twee minuten naar een monoloog van Gijpie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijdens het wachten is dit misschien leuk om naar te kijken
Het eerste deel was wel leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:55 schreef satecl het volgende:
Matig showtje gister. 6,2.
Afgelopen maandag kreeg van mij een 9,2.
Aad was weer scherp als een mes.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Aad300 staat een beetje ongemakkelijk in de Arena
Whehe Peter.quote:
Ja, zet dan de remix neer. Die is nóg vetter.quote:
Johan zei 4-0. Ook fout.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is hard op weg naar een score van 0 uit 6.
[ afbeelding ]
Man United kan alleen nog zijn eer redden.
Ter zijn verdediging: Johan had wel goed dat Ajax van Willem II zou winnen, maar de toto weigerde die op het kaartje te zetten.
Ik heb ook jarenlang enkel gelijkspel gespeeld in de Toto. Ik dacht dat ik de uitslag in het midden moest invullen.quote:
Goede edit wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien is het ook leuk om even te vertellen hoe vaak jij de lotto hebt gewonnen... of toto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |