 
		 
			 
			
			
			Ja, ik twijfel daar even over maar vorige keer werd op het stukje Cannes - Nice sochtends ook weer iedereen de trein uitgebonjourd (quote:
 ) toen er ingestapt werd in de nachttrein vanuit Parijs. T is even proberen of je het kan boeken op sncf site
 ) toen er ingestapt werd in de nachttrein vanuit Parijs. T is even proberen of je het kan boeken op sncf site
											 
			 
			
			
			Mooiquote:Op zondag 5 mei 2013 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder is geen probleem. De 'wekker' gaat meestal toch al vroeg

De app van DB is gebaseerd op het min-of-meer beroemde HAFAS (kom er maar in, Darkwing!), de apps van de meeste Europese spoorwegen (met uitzondering van NS en NS Hispeed) zijn hierop gebaseerd.quote:App > Van Deutsche Bahn, maar wel internationaal dus?
* MissMSX rent naar telefoon om te downloaden
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Darkwing schudt ze voor jou uit zijn mouwquote:Op zondag 5 mei 2013 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Nogmaals merci mensen. Ik ga nu naar bed en selchte fransgrappen verzinnen voor de volgende keer
 
											 
			 
			
			
			"We vertrekken morgen maar we weten nog niet waar we heen willen"quote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
nog iemand die geloof ik wat hulp nodig heeft: TRV / Interrailen Europa!! Spanje of oosteuropa
 
											 
			 
			
			
			ik zeg: ze gaan goed voorbereid op padquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
"We vertrekken morgen maar we weten nog niet waar we heen willen"
 
											 
			 
			
			
			Ibiza per treinquote:Op zondag 5 mei 2013 22:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
"We vertrekken morgen maar we weten nog niet waar we heen willen"
 
											 
			 
			
			
			Ja, hier ben ik met de mededeling dat je toch gelijk had, je ma het met die nachtzug afleggen, wel reserveren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik ga hem nog sterker maken JamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Darkwing_Duck op 05-05-2013 23:01:08 ]
 
			 
			
			
			Hardop lachen bij 'Hou je bek' tegen je TomTomquote:

 Die andere gast is ook treinenfan of gewoon een kameraad oid?
 Die andere gast is ook treinenfan of gewoon een kameraad oid? 
			 
			
			
			ha, ha, tweede keer ja, in Londen ook al, ze hebben hier ook een anonieme ov en lijkt op die van ons met geld opladen, poortjes en in-uitchecken etc. Losse kaartjes zijn bijna 2 keer zo duur.quote:
 
			 
			
			
			Als je laatste stop Girona is kan je met Transavia naar Rotterdam en Amsterdam vliegen, met Ryanair naar Eindhoven, Maastricht, Keulen, Charleroi en Weeze vliegen en met Jetair kan je op Brussel vliegen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]Precies naar dit soort handige hulpjes ben ik op zoek
Ik ben nu echt nog in de beginfase van de planning: ga ik eerst naar Madrid en dan naar Girona of juist andersom? En hoe ga ik terug naar Nederland? Trein of vliegtuig? Zelfde route of maak ik een rondje (als ik met de trein terug ga). Enz. Het idee is nu wel om eerst naar Madrid te gaan (via Bordeaux) en daarna naar Girona. Als ik van daaruit met de trein terug ga denk ik wel een rondje te willen maken, dus via Lyon-Parijs terug.
Maar het is fijn dat ik weet dat ik hier af en toe om advies kan vragen.
 
			 
			
			
			Vanuit Girona is de reis naar Nederland goed te doen. Vliegen is sneller, maar in de trein zie je wat meer, heb je meer comfort.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:32 schreef J.B. het volgende:
[..]
Als je laatste stop Girona is kan je met Transavia naar Rotterdam en Amsterdam vliegen, met Ryanair naar Eindhoven, Maastricht, Keulen, Charleroi en Weeze vliegen en met Jetair kan je op Brussel vliegen.

| 1 2 3 4 5 6 7 8 | 09:44 V Girona                 AVE 3053 09:58 A Figueres Vilafant 10:20 V Figueres Vilafant TGV 9702 15:53 A Paris Gare de Lyon 17:25 V Paris Gare du Nord THA 9369 20:05 A Rotterdam Centraal | 
 
			 
			
			
			Is gewoon een kameraad idd, ken ik van FOTquote:Op zondag 5 mei 2013 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hardop lachen bij 'Hou je bek' tegen je TomTom
Nu maar weer verder kijken.
Edit; Tof manDie andere gast is ook treinenfan of gewoon een kameraad oid?
Koetsiekoetsiekoetsiekoequote:
 
  
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nee man, ik ga echt niet naar die domme shit daar.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:49 schreef James1988 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die meegaan met de Afscheidsrit DD-AR die wordt georganiseerd door Spoorforum?
 
											 
			 
			
			
			Er lopen inderdaad relatief weinig chicks rond in de spoorhobbywereldquote:Op maandag 6 mei 2013 01:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee man, ik ga echt niet naar die domme shit daar.
Vorige keer was er geen chickie te zien daar zo.

Wat?quote:Niemand maakte gains, en jack3d waren ze ook al vergeten.
 
											 
			 
			
			
			Nee. geen enkele aanleiding toe ook.quote:Op maandag 6 mei 2013 01:49 schreef James1988 het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog mensen die meegaan met de Afscheidsrit DD-AR die wordt georganiseerd door Spoorforum?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Jack3dquote:Op maandag 6 mei 2013 01:54 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad relatief weinig chicks rond in de spoorhobbywereld
[..]
Wat?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ja ddm1 dat was het, raar dat ze op dat forum een foto van de ddm1 zetten ipv ddarquote:Op maandag 6 mei 2013 02:12 schreef James1988 het volgende:
De allereerste generatie dubbeldekkers, het DDM-1, zal op termijn inderdaad worden gesloopt. De achterliggende reden is dat de bakken te afwijkend zijn van de latere soortgenoten, waardoor het een dure operatie is om ze om te bouwen. In verband met hun leeftijd zijn ze toe aan een revisie, wat voor zo'n kleine serie erg duur is.
De bijbehorende locomotieven (serie 1800) zijn grotendeels al terzijde gesteld of verkocht. Het restant zal naar verwachting ook worden gesloopt, omdat ze niet meer nodig zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |