tuurlijk niet idioot, dit gaat over noorwegen.quote:
Oh, dat staat toch nergens? Ik dacht dat het van Denemarken wasquote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk niet idioot, dit gaat over noorwegen.
Nja, als je het niet wil zien weet je ook niet waar het over gaat hequote:Op zondag 5 mei 2013 20:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Oh, dat staat toch nergens? Ik dacht dat het van Denemarken was
Geen idee, kan maar zo. Oslo - Honefoss - Gol - Geilo in ieder gevalquote:
Werken...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wat ga je morgen doen draakje? Ik wil eigenlijk wel wat timelapse filmpjes gaan maken van gezelligheid aan de ijsselvanaf de brug en of vanaf de kade
zeggen ze jaquote:Op zondag 5 mei 2013 21:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Werken...Althans, het is maandag toch morgen?
Echt, je wil niet wetenquote:
Was wel bijna fataaaaaaalquote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
De meest gefotografeerde trein van de dag...
Die Fransen en Spanjaarden hebben alles behalve haast, nu hopen ze die dag-TGV's eind van dit jaar rijdend te hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi![]()
Ik geloof dat Greavy en Darkwing wel wat te melden hebben over tijden en prijzen van de ElipsosKomt goed
Heb je al een datum?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:38 schreef MissMSX het volgende:
Hallo treinliefhebbers
Kan ik hier ook terecht voor adviezen met betrekking tot internationale treinreizen? Ik wil in het najaar met de trein naar Madrid en ben nu aan het rondneuzen hoe ik dat het beste kan regelen, gelet op route, reistijd, prijzen, enz. Afgezien van wat langeafstandstreinervaring in Japan en naar Berlijn ben ik een complete treinnoob, dus de kans is groot dat ik zonder hulp allerlei handige tips and tricks misloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |